recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Flade væghængte fronthøjttalere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Flade væghængte fronthøjttalere

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
mhras Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-Juni-2008
Status: Offline
Point: 74
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mhras Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Flade væghængte fronthøjttalere
    Sendt: 12-November-2023 kl. 17:25
Hej

Vores stue er en kende udfordret mht. plads, så jeg nået frem til at jeg gerne vil have væghængte fronter, så dem jeg har stående på standere kommer væk fra gulvet.

Der findes jo en del forskellige mærker, så jeg vil høre om I har gode erfaringer med højttalere i den klasse.
Jeg har kigget lidt på dem her, som også er til at betale :)

På forhånd tak.
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1308
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2023 kl. 18:43
Tænker det er skrald, i forhold til dine standerhøjttalere!
Hvorfor ikke montere dine standerhøjttalere på et sæt vægbeslag i stedet?
Til top
whazz Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 03-Februar-2014
Sted: Aalbor, Danmark
Status: Offline
Point: 115
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér whazz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2023 kl. 12:25
Hifi-freaks har jo deres try & buy princip, så det da bare at kontakte dem med henblik på køb af dem du selv linker til, og så kan du kvit og frit returnerer dem hvis ikke de lyder godt nok.

*EDIT*
Link til try & buy:


Redigeret af whazz - 13-November-2023 kl. 12:26
Til top
René M Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-August-2008
Sted: Vejle, DK
Status: Offline
Point: 248
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér René M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2023 kl. 16:12
Overvej Lyngdorf FR-1, de spiller rigtig godt med god dybde. 
Panasonic TX-P55VT50E
Panasonic TX-P37X20E
Panasonic SC-HTB520
Panasonic DMR-BCT730EG 500GB
Panasonic DMP-BD35

Til top
JohnConnor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Januar-2015
Status: Offline
Point: 974
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JohnConnor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2023 kl. 19:12
Med eller uden sub?
Til top
mhras Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-Juni-2008
Status: Offline
Point: 74
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mhras Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2023 kl. 12:10
Har en Bowers & Wilkins ASW608 sub
Til top
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Januar-2012
Sted: Bramming
Status: Offline
Point: 1153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2023 kl. 14:14
Jeg har sådan et sæt - synes at det spiller rigtig godt til prisen. Kan også fås i hvid

Til top
thomnico Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Albertslund
Status: Offline
Point: 488
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thomnico Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2023 kl. 19:01
Prøv et kig på XTZ spirit 6.

De er super som front og center, særligt til prisen.

Har dem selv og er ret tilfreds
Projektor: Benq w1070+
Lærred: 100" Elite screen motoriseret ELECTRIC100H-A1080
Center: XTZ Spririt 6
Front: XTZ Spririt 6
Bag og side: XTZ Spirit 2
Sub: B&W AW610
Receiver: Marantz SR7008
Til top
mhras Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-Juni-2008
Status: Offline
Point: 74
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mhras Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2023 kl. 17:13
Tak for link. 
Det ser ikke ud til der er danske forhandler af dem? :)
Til top
mhras Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-Juni-2008
Status: Offline
Point: 74
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mhras Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2023 kl. 17:14
Oprindeligt skrevet af thomnico thomnico skrev:

Prøv et kig på XTZ spirit 6.

De er super som front og center, særligt til prisen.

Har dem selv og er ret tilfreds

Har godt haft dem i tankerne.
Købte du dem "blindt" eller hørte du dem inden du købte dem? :)
Til top
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Januar-2012
Sted: Bramming
Status: Offline
Point: 1153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2023 kl. 12:56
https://danstv.dk/ er XTZ forhandler i DK men jeg ville ikke være nervøs for at handle hos https://www.fyndborsen.se/ - kan se at de har vilde black friday tilbud på dem PT

Dem har jeg handlet hos flere gange og der er super service selvom vi bor i DK

De har også 30 dages fuld returret hvis ikke du er tilfreds med lyden https://www.fyndborsen.se/Buy---Try.html

Husk det er svenske kr så spirit 6 koster kun 1100 dkr/stk! Så er der også råd til en 12" sub :-D


Redigeret af Berdel - 17-November-2023 kl. 12:59
Til top
mhras Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-Juni-2008
Status: Offline
Point: 74
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mhras Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2023 kl. 23:14
Oprindeligt skrevet af Berdel Berdel skrev:

https://danstv.dk/ er XTZ forhandler i DK men jeg ville ikke være nervøs for at handle hos https://www.fyndborsen.se/ - kan se at de har vilde black friday tilbud på dem PT

Dem har jeg handlet hos flere gange og der er super service selvom vi bor i DK

De har også 30 dages fuld returret hvis ikke du er tilfreds med lyden https://www.fyndborsen.se/Buy---Try.html

Husk det er svenske kr så spirit 6 koster kun 1100 dkr/stk! Så er der også råd til en 12" sub :-D

Fedt, så kaster jeg mig ud i en 30 dages prøveperiode :)
Skal man gå ud fra fra at XTZ Spirit 8 er endnu bedre end 6'eren?

XTZ SPirit 6 (og 8) nævnes som centerhøjttalere - men jeg tænker de også gør det godt som L/R?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu