recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fælles indkøb af DP558
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFælles indkøb af DP558

 Besvar Besvar Side  123 23>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Hanien Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 562
Direkte link til dette indlæg Emne: Fælles indkøb af DP558
    Sendt: 28-September-2004 kl. 15:19

Jeg har lige haft haft i vores leverandør.

De forventer at maskinen lander i denne uge.
Hvis de har maskinen i denne uge, vil den også være klar til afsendelse/afhentning i denne uge.

Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7883
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2004 kl. 06:55
Oprindeligt skrevet af </FONT><FONT face=Times New Roman, Times, serif>forhandler forhandler skrev:

KiSS siger idag de sender dem til os imorgen(tirsdag). Ved ikke hvor mange endnu.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7883
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2004 kl. 15:50
Garantien bortfalder vel hos Kiss, fordi de ikke laver maskinerne som kodefri. Ofte gør forhandlerne maskinerne kodefri med en speciel fjernbetjening. (Sådan har jeg forstået det). Til JVC DR-MH30 kunne man købe en CD til at sætte i maskinen og gøre den kodefri på den måde.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
TOBJ Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 11-August-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 34
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2004 kl. 13:08
Oprindeligt skrevet af DjonDjoe DjonDjoe skrev:

Er der nogen, som har gjort sig nogle overvejelser mht. at købe regionsfri eller ej?


På omtrent alle dvd-afspillere kan dette gøres vha. en simpel kodeindtastning, så hvorfor betale ekstra for det? Gør vores forhandler det på en anden/bedre måde siden de siger, at garantien bortfalder? Og i så fald, er det så ikke nærmest værre?


Jeg valgte regionsfri da jeg har brug for at maskinen er det fra dag 1.
Nogle gange går der flere måneder før folk finder ud af at slå regionsbeskyttelsen fra og det kan jeg ikke vente på med alle de Region 1 DVD'er jeg har på hylden.
Leverandøren har sagt at de overtager garantien, så sker der noget med maskinen skal du kontakte dem og ikke KISS.
Hvorfor garantien bortfalder ved jeg dog ikke. Måske skifter de en EPROM ud med deres egen hackede version af firmwaren. Hvem ved ?
Til top
DjonDjoe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 29-Juni-2004
Status: Offline
Point: 263
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2004 kl. 12:52

Er der nogen, som har gjort sig nogle overvejelser mht. at købe regionsfri eller ej?

På omtrent alle dvd-afspillere kan dette gøres vha. en simpel kodeindtastning, så hvorfor betale ekstra for det? Gør vores forhandler det på en anden/bedre måde siden de siger, at garantien bortfalder? Og i så fald, er det så ikke nærmest værre?

Til top
Henrik_B Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 08-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 116
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2004 kl. 11:53
Oprindeligt skrevet af Kristian Kristian skrev:

Også mit ærinde: leverandøreren har stadig en forkert pris i brevet. Er der flere der har samme oplevelse ?

 

Jeg skrev til dem igår, og fik bekræftet, at når jeg afhenter den i butikken, så er det til fælleskøbs pris, og ikke den i orderen.

Jeg afhenter selv, så spare jeg ventetiden med Post Danmark.

Til top
Ebbe Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 09-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 78
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2004 kl. 11:25
Oprindeligt skrevet af Kristian Kristian skrev:

Også mit ærinde: leverandøreren har stadig en forkert pris i brevet. Er der flere der har samme oplevelse ?

 

Brgds/kristian

 

Ingen tvivl om, at Thorvald gør et enormt stykke arbejde, applaus for det ClapClapClap

Og prisen, ja den optræder som normalpris, men jeg går da ud fra, at når vi modtager, så er den korrigeret. Jeg har bestilt pr. efterkrav af samme årsag, og det ville da være synd hvis posten gik forgævesWink

mvh

Ebbe

 

Til top
Kristian Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 10-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2004 kl. 11:04

Jeg glæder mig også til at der nu er udsigt til at 8 måneders venten nu ser ud til at være slut. Så skal vi igang med at få udnyttet alle de så længe ventede faciliteter.

Jeg vil godt udtrykke lidt forståelse for de vanskeligheder, der må være ved at planlægge et så nyt projekt med et produktionssted, som mest er optaget af at undgå nedlæggelse. Det kan ikke forudses og det er godt længst muligt at søger produktion i Danmark.

 

Tak til Thorvald.

Også mit ærinde: leverandøreren har stadig en forkert pris i brevet. Er der flere der har samme oplevelse ?

 

Brgds/kristian

 

Til top
Annette Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 28-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 63
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2004 kl. 10:46

Sorry, har lige opdatet, at det var en ældgammel nyhed, på på et andet forum.

hilsen

Annette
Til top
Annette Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 28-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 63
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2004 kl. 10:38

Jeg har lige være inde på forhandler -linket til fælleskøbet og der står at de beklager den lange ventetid, men at DP-558 vil blive afsendt fra KiSS på mandag, så kunderne vil have afspilleren i næste uge. Så nu skal vi ikke vente så meget længere. Og måske kan vi stadig nå at få lidt ekstra rabat... eller hvad?

hilsen

Annette
Til top
Karsten Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 253
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2004 kl. 07:17
Jeg er ikke med i fællesindkøbet, men bor lige ved siden af SHG - og følger derfor nøje med - og hvis man kigger nærmere på deres "ydeligere info", så står der under DP-558 "kodefri: Nej", hvis man kigger på DP-500 så står der også i produktbeskrivelsen region-free, men under "yderligere info" "kodefri: Nej, men kan gøres kodefri" - det er for dårligt af et ellers velrenomeret firma som SHG.

Redigeret af Karsten
/karsten
Til top
Deathrow Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Juni-2004
Status: Offline
Point: 188
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2004 kl. 21:36
Oprindeligt skrevet af chris10 chris10 skrev:

Ja du har sku ret:

DP-558, DVD/DivX Player, TV-Tuner - for TV Recording, 80GB HD, Silver/Black, Region Free.

Det bør vores forhandler som minum give os... ellers er vi helt til grin...



Ja hvis dette holder stik, så hopper jeg sku fra fælleskøbet.
jeg har allerede meget gode erfaringer med shg. har måske en 15-20 køb derfra og så skal jeg bare tage en bus eller to for at hente den :) Der har aldrig været problemer hos shg med service.. det er i hvert fald min erfaring.. :)

Det er sku billigt og så har de en "fysisk butik" som vores fælleskøbs forhandler promoverer sig på..

Hvad angår at hoppe fra fælleskøbet, venter jeg lige og ser... kunne jo være at vores forhandler begynder at føle sig presset..
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 23>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu