recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fælles indkøb af Panasonic DMR-E85
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFælles indkøb af Panasonic DMR-E85

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Nickname Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 23-Juli-2004
Status: Offline
Point: 47
Direkte link til dette indlæg Emne: Fælles indkøb af Panasonic DMR-E85
    Sendt: 23-Juli-2004 kl. 22:57

Det går jo sløvt med fællesindkøb af Panasonic DMR-E95.

Det er nok mest et udtryk for at de, der ønskede 160 GB HDD og ville bruge omkring 7 kilo købte JVC´en, for E95 er sikkert en udmærket maskine.

Måske skulle  man i stedet satse på fællesindkøb af E85´eren.

Jeg har haft en E50´er i knapt et år, og har været MEGET tilfreds. Nu ønsker jeg at få en model med HDD, men 80 GB HDD er rigeligt for mig. Jeg har 8 skiver, og det har vist sig at være rigeligt. Og E95´erens muligheder med Firewire, PCMCIA og SD/MMC slot kan jeg ikke bruge til noget.

Derfor er E85 den rigtige model for mig. Måske også for andre?!

Med en lignende rabat som ved E95´eren og JVC-MH30 vil prisen for en E85´er komme under 5.000. Stadig lidt mere end man kan få den for i Tyskland (€ 571), men en del af forskellen kan jo forklares med forskellige momssatser, og køb herhjemme har jo sine klare fordele i support-situationer. Derudover vil jeg gerne være med til at støtte et foretagende der bringer billige recordere til folket.

Opfordringen er hermed givet videre.

Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7881
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2004 kl. 00:21

Ja, om det er derfor der ikke har været stor interesse for E95 er svært at sige - men en eller anden forklaring må der da være.

Jeg synes vi lige skal have E95 overstået, før I for alvor begynder på E85. Men derfor kan folk jo godt tilkendegive om der er interesse for E85.

Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Lundøer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 10-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2004 kl. 13:49
Jeg vil lige tilkendegive at jeg ikke er uinteresseret i
fællesindkøb af E-85 ´eren. Men restskatten skal
lige betales først....
Til top
Nickname Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 23-Juli-2004
Status: Offline
Point: 47
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2004 kl. 14:11

Jeg steg på fællesindkøbet af E95´eren. Primært p.g.a. det markant lavere støjniveau - E95´eren kan betegnes som i praksis lydløs.

Læg dertil at 160GB HDD jo trods alt er en del mere end 80GB, og at forskellen "kun" var 2.000. Og hvem ved om man får brug for indgangene på E95´eren?!?

Til 7.000 er E95´eren en maskine der får min varmeste anbefaling, så måske skulle de der ønsker fællesindkøb af E85´eren også tilkendegive om man ville være interesseret i E95´eren til 7.000. Dermed vil man hurtigere kunne nå et antal af én model, der måske ville gøre fællesindkøb til en Godpris mulig.

 

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu