recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fælleskøb #1 af 9731D - både 32" og 37"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFælleskøb #1 af 9731D - både 32" og 37"

 Besvar Besvar Side  <1 45464748>
Forfatter
Besked
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 2089
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2006 kl. 11:54
Det var så hvad jeg kunne frygte, INGEN TV til mig, på trods af at Otto i en PB har forsikret mig om at jeg var garanteret et TV ved denne sendning, så er der ingen sendt, rent faktisk er jeg aldrig blevet registreret . Det er  bare ikke godt nok af TC, og i øjelikket er jeg fløjtende rasende over den amatøragtige måde hele min sag er kørt på.  
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9329
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2006 kl. 13:11

Oprindeligt skrevet af mufcdk1974 mufcdk1974 skrev:

Det var så hvad jeg kunne frygte, INGEN TV til mig, på trods af at Otto i en PB har forsikret mig om at jeg var garanteret et TV ved denne sendning, så er der ingen sendt, rent faktisk er jeg aldrig blevet registreret . Det er  bare ikke godt nok af TC, og i øjelikket er jeg fløjtende rasende over den amatøragtige måde hele min sag er kørt på.  

Det er ikke særligt flot håndteret af TC, for du har jo mange gange gjort opmærksom på dit problem.

Mon ikke du får en ekstra rabat af TC, det er da det mindste de kunne gøre....

Til top
lrev på jobbet Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2051
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2006 kl. 13:30

Det er godt nok ringe da.

Tror også at jeg var "brændt sammen",hvis det var mig det var gået ud over!!

Men jeg er da SIKKER på at du vil blive "kompenceret" på en eller anden måde(det mangler da bare andet!)

Til top
ellingi Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 31-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 41
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2006 kl. 13:43

Hehe, så er mit 32" ankommet , selvom Post Danmark fortsat mener at det står hos Østjyllands Postcenter .

Surt for dig MUFC, jeg havde selv tilsvarende problemer med leverancen af min HDD recorder fra TC, hvor min ordre også var fejlregistreret. Fik dog god telefonisk support...

Panasonic PZ85
Philips 32PF9731D
Yousee Samsung SMT-H3126
Panasonic DMR-EH65
Beosound 9000
Beolab 8000 & Beolab 4000
Sony Playstation 2
Nintendo Wii
Til top
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 2089
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2006 kl. 15:06

Jeg kan kraftig understrege overfor andre ALTID ALTID sørge for at få en ordrebekræftelse uanset hvad forhandleren ellers siger, for det er stort set det eneste du som forbruger har på at de har registreret din ordre.

At min første rigtige negative internethandel (og jeg har haft mange handler) så havde jeg ikke regnet med at det var TC der skulle give mig den.

Til top
Ullum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Juli-2006
Status: Offline
Point: 1004
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2006 kl. 15:45
Er spændt på at se, hvordan Otto vil klare sig ud af den - det må blive dyrt
Til top
Tape Connection Se dropdown menu
Branche Medlem
Branche Medlem
Avatar

Oprettet: 21-November-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1758
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2006 kl. 16:45

Oprindeligt skrevet af mufcdk1974 mufcdk1974 skrev:

Det var så hvad jeg kunne frygte, INGEN TV til mig, på trods af at Otto i en PB har forsikret mig om at jeg var garanteret et TV ved denne sendning, så er der ingen sendt, rent faktisk er jeg aldrig blevet registreret . Det er  bare ikke godt nok af TC, og i øjelikket er jeg fløjtende rasende over den amatøragtige måde hele min sag er kørt på.  

Jeg kan ikke sige andet end at du har ret, og jeg ved ærligt og oprigtigt ikke hvordan fejlene er sket, det er noget jeg må have analyseret på - for det burde have været lige til højrebenet. Der er fundet en løsning til dig, og du bliver kontaktet direkte af min kollega Rune.

Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk
Til top
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 2089
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2006 kl. 16:55
Tak for svaret otto, og ja jeg har lige snakket med Rune og der vil blive afsendt en TV idag eller i morgen.
Til top
Bjarke88 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 76
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2006 kl. 20:14
Ja det er vigtigt at få en ordrebekræftigelse, jeg bestilte også 9731'eren 37" sidste torsdag inden fælleskøbet sluttede, men har aldrig modtaget en ordrebekræftigelse, kun et standardreply, men det er ok, da prisen nu er den samme med eller uden fælleskøb. Man er jo lige godt stillet om det er paralleimport eller ej.
Til top
32rækker Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 23-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2006 kl. 01:22

Har netop afhentet mit 32" 9731 hos TC. Fin hjælpsom service i udleveringen, men skuffende at fyren i butikken var ikke vidende mht. hvor TV'et er sourcet. Ud fra Otto's kommentar 1. sep. skulle produkterne til fælleskøbet være fra Philips DK - og senere produkter til samme pris komme via parallel import. Det kendte man i torsdags ikke noget til hos TC - og vidste ikke hvordan det kan fastslås om Tv'et er det ene eller det andet eller om der er forskelle iøvrigt. Mit er et version /10.

TV'et er super og alt er fint som forventet - men jeg synes blot Otto's indlæg ville stå bedre hvis det også var kendt i eget hus. Interessant at vide om jeg så har fået det ene eller det andet TV.

Så i øvrigt 329731D i Hamburg i week-enden til 2695 Euro på tilbud. Dejligt at kunne spare 4.200 via Fælleskøb (379731D kostede 3795 Euro hos Saturn)

Til top
Ullum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Juli-2006
Status: Offline
Point: 1004
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2006 kl. 08:20
Oprindeligt skrevet af 32rækker 32rækker skrev:

Har netop afhentet mit 32" 9731 hos TC. Fin hjælpsom service i udleveringen, men skuffende at fyren i butikken var ikke vidende mht. hvor TV'et er sourcet. Ud fra Otto's kommentar 1. sep. skulle produkterne til fælleskøbet være fra Philips DK - og senere produkter til samme pris komme via parallel import. Det kendte man i torsdags ikke noget til hos TC - og vidste ikke hvordan det kan fastslås om Tv'et er det ene eller det andet eller om der er forskelle iøvrigt. Mit er et version /10.

TV'et er super og alt er fint som forventet - men jeg synes blot Otto's indlæg ville stå bedre hvis det også var kendt i eget hus. Interessant at vide om jeg så har fået det ene eller det andet TV.

Så i øvrigt 329731D i Hamburg i week-enden til 2695 Euro på tilbud. Dejligt at kunne spare 4.200 via Fælleskøb (379731D kostede 3795 Euro hos Saturn)

Kan det ikke være flintrende ligegyldigt hvor tv kommer fra - TC står inde for garantien i 2 år ligemeget om den er fra DK, Polen eller Tahiti.

Til top
32rækker Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 23-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2006 kl. 09:04
Næh - Tilsyneladende ikke. Otto brugte argumentet i sin forklaring på prisnedsætteæsen i TC - og jeg gad spørge til det. Længere er den ikke og så ved også Ullum det.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 45464748>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu