recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - fælleskøb af 32" fladskærme(samsung/sony?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketfælleskøb af 32" fladskærme(samsung/sony?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Juve20 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 13-August-2006
Status: Offline
Point: 37
Direkte link til dette indlæg Emne: fælleskøb af 32" fladskærme(samsung/sony?
    Sendt: 19-September-2006 kl. 22:41

Kunne det tænkes, der kunne blive oprettet et fælleskøb af de lidt mindre skærme alla samsungs 32m71b/ sony kdl 32v2000?

lige umiddelbart ser det ud til, at der er en del der søger den type skærme rundt omkring...ved godt der er blevet kørt fælleskøb af toshiba i den størrelse, som mange er hoppet på, men lige de 2 skærme må vel betegnes som lidt mere luxuiøse end toshibaen og så alligevel i den lidt billigere ende, det er jo nu engang ikke alle der vil bruge 19.000 på en fladskærm(feks pioneer)til trods for den selvfølgelig er bedre...

det kunne måske være smart at lave som parallel import? for at trække prisen endnu længere ned for os dødelige men med en dansk importør som feks tape connection gør med pioneer'en

det kunne jeg sikkert se en fidus i men hvad ved jeg :) måske i mener noget andet

Til top
hors Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-April-2006
Status: Offline
Point: 54
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2006 kl. 22:50

Hej Juve20

Der kørte et fælleskøb på 32V2000 i maj/juni, prisen var 13800,-          ;    Hos LapTop i Vejle kan den nu købes for under 12000,-  (måske parrallel)  så der er vist ingen grund til at starte et fælleskøb på denne model.   (Jeg har handlet hos dem flere gange de sidste 2 år med fin service)

http://www.laptops.dk/product_info.php?cPath=63&products _id=992&osCsid=77bac8ac640829b0ae8fce5eaf119e94

mvh hors

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu