recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fælleskøb af 50" Plasma LG Smart TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fælleskøb af 50" Plasma LG Smart TV

 Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Fælleskøb af 50" Plasma LG Smart TV
    Sendt: 11-September-2011 kl. 21:50
 
 
 
 
Spørgsmål herunder >>>
 
 


Redigeret af Lars - 11-September-2011 kl. 21:58
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2011 kl. 23:07
 
Dette emne er kun til koordinering af igangværende Fælleskøb.
 
Spørgsmål til modellen, levering o.lign. er velkomne.
 
  /Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8672
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xcardman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2011 kl. 23:18
http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1305798346
så kan folk da se hvad de køber

men det bliver vil også bare slettet
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2011 kl. 23:24
Oprindeligt skrevet af xcardman xcardman skrev:

http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1305798346
så kan folk da se hvad de køber
 
Man kan altid finde noget der er bedre, hvis man vil betale mere for det. Sådan er det med alt i denne verden.
 
Men til prisen - som den er her på Fælleskøb - vurderer jeg at det er et godt køb Smile
 
  /Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2011 kl. 08:59
hvor mange sæt briller?
Til top
pilehave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1260
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pilehave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2011 kl. 09:39
Jeg synes prisen er helt ok. LG har selv billigere modeller og Panasonic har dyrere. Så må man jo gøre op med sig selv om hvilket beløb et TV skal lægge beslag på. Testen fra flatpanels.dk løfter i sig selv ikke sløret for noget, der ville skræmme mig sådan generelt.
Til top
Stjerne Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 06-September-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stjerne Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2011 kl. 09:52
Hvad er prisen for 2 stk 3D-briller med tilhørende boks!?
Jeg går ud fra at det skal bestilles som tillæg?
Smile 
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2011 kl. 10:03
Oprindeligt skrevet af Stjerne Stjerne skrev:

Hvad er prisen for 2 stk 3D-briller med tilhørende boks!?
Jeg går ud fra at det skal bestilles som tillæg? Smile 
 
Der medfølger et par 3D briller.
 
Forhandleren laver lige et tilbud på ekstra briller Smile
 
  /Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Letten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1963
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Letten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2011 kl. 10:54
Og mulighed for at bytte et vægbeslag til et par 3D briller hvis man ikke skal bruge vægbeslag?
- please
Til top
BusinessBo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1154
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BusinessBo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2011 kl. 12:03
Overvejer at købe nyt tv. 
Men er det her jeg skal gå efter eller er der andet og bedre i samme ca. størrelse og til samme pris ?
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2011 kl. 12:30
Oprindeligt skrevet af BusinessBo BusinessBo skrev:

Overvejer at købe nyt tv. 
Men er det her jeg skal gå efter eller er der andet og bedre i samme ca. størrelse og til samme pris ?


Jeg har haft en del LG TV (samt Pioneer og Panasonic) og dem har jeg været glad for.

Jeg syntes de laver nogle udemærkede TV, også hvad angår fjernbetjening og daglig betjening. Og designet er jo også flot.

Hvis jeg selv stod og skulle bruge et 50" lige nu, ville jeg selv overveje dette tilbud. Syntes det giver meget for pengene Smile

  /Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2011 kl. 13:25
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Hvis jeg selv stod og skulle bruge et 50" lige nu, ville jeg selv overveje dette tilbud. Syntes det giver meget for pengene Smile
skulle mit gamle PQ6000 fra sidste fælleskøb skiftes ud med plasma så var denne lige præcis hvad jeg søgte.. men pq6000 virker skam stadig endnu..
 
 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 4>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu