recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fælleskøb af lærred (lyd-transparent)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFælleskøb af lærred (lyd-transparent)

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Emne: Fælleskøb af lærred (lyd-transparent)
    Sendt: 03-Juni-2011 kl. 15:01
Jeg ville lige undersøge muligheden for om der er nogen som kunne tænke sig at være med til at købe en rulle Sheerweave lærredsdug?

Dugen er transparent så man kan stille sine højttalere bag ved lærredet og gemme dem væk, hvilket er godt for WAF'en. 

Kvaliteten af dugen er så god at hvis man skal have noget bedre skal man købe et Steward lærrede til mange gange prisen.

Læs evt. Jonas_h's bio-tråd (det er samme dug)


Hvis vi er en 5 stykker kan vi gå sammen og få dugen til en billigere pris end hvis vi købte hver især.

Prisen for en rulle (ca. 20 meter) er på 2000 EUR inkl. fragt til Danmark. Der er nok til at der kan laves 5 duge  som har størrelse på¨120" (16:9 format)

Nogen som kan fristes?Smile
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2011 kl. 02:13
Pris vil være 650 kr/meter  inkl. fragt - så sørger jeg for at skære det ud og sende det rundt.  Det er et par hundrede billigere end at købe alene
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2011 kl. 11:48
Jeg syntes ikke man skal sammeligne med Stewart. Screen research laver også en vævet dug .....clear pix. Det er ikke fordi jeg vil forsvare Stewart - clear pix dugen er overlegen når det drejer sig mindst indflydelse på lyden. Hvilket er den dug Sheerweave skal sammenlignes med.
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2011 kl. 14:39
Nu skal det ikke være en debattråd, men Screen Research er noget dyrere end Stewart med de priser jeg har set - skal man have noget bedre skal man ergo kigge efter Steward. Skal det være top of the line så skal man købe Screen Research

Skal du have en ny dug?Wink
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2011 kl. 17:17
Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Nu skal det ikke være en debattråd, men Screen Research er noget dyrere end Stewart med de priser jeg har set - skal man have noget bedre skal man ergo kigge efter Steward. Skal det være top of the line så skal man købe Screen Research

Skal du have en ny dug?Wink


Jeg modtager en prøve fra Jonas h inden de næste par dage. Jeg har dog bestilt en lissau true color dug. Jeg vil lave et diy maskeringslærred. Jeg tror dog det bliver manuelt. Ellers er jeg bange for at rammen bliver for voldsomt...........screen research rammen, på deres maske lærred er 16 cm dyb
Ang top of the Line........hvis det skal være akustisk trans - screen research. Farvekorrekt og skarp m/gain - Stewart.
De priser jeg kender til er Stewart dyrere. Det er dog langt tid siden jeg har checket priser
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2011 kl. 17:39
problemet med lærreder er at hvis man på et tidspunkt skal lave om i sin opsætning er det meget svært at få afsat lærredet. Brugtprisen på lærreder er ret lave, så hvis liiige man kan bruge et af dem, så har man en ok løsning til fornuftige penge.

Det som jeg synes er virkelig interessant ved dette lærrede er, at totalprisen er lavere end et  anstændigt et fra en velrenommeret fabrikant, men at ydelsen slet ikke er dårlig. Jo jo, man kan få bedre lærreder, men man skal sq gå ret meget op i denne hobby hvis ikke man kan være stillet tilfreds.. Jeg mener, hvis man skal op og bruge 15-20k for noget lign. med nogle marginale forbedringer, så skal man være ret så kritisk hvis man kan retfærdiggøre merprisen. Konen/kæresten synes måske nok de 12-17k kunne bruges på noget mere fornuftigtWink

Jeg har forventning om at købe en hel rulle uanset hvad. Så har jeg til at forsøge mig frem og have noget i reserve hvis jeg ændrer min opsætning. Så vil det bare være en bonus hvis der er nogen som kan dele udgifterne med mig
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2011 kl. 18:20
Foresten, hvordan har du tænkt dig at lave maskeringslærredet? - jeg er så småt begyndt at se hvad man kan lave selv hvis det skal være en automatisk løsning.
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2011 kl. 01:52
op
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu