recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fælleskøretur til Vejle fra sjælland
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFælleskøretur til Vejle fra sjælland

 Besvar Besvar Side  <1 3456>
Forfatter
Besked
Frossenfisk Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 104
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2009 kl. 15:26

Det lyder som en fin ide.

Jeg kunne forestille mig at der er plads til to sæt i bagagerummet og muligvis et tredje på bagsædet, alt efter om vi bliver tre eller fire (i en personbil).

Jeg har kigget lidt på priserne for at komme over broen. Kan det passe, at prisen er ens, uanset om vi kører i bus eller bil, med eller uden trailer? Prisen er, så vidt jeg kan se, 215 kr i alle tre tilfælde, så længe man er under 6 meter.

Otto har tilbudt mig transport til min adresse for 200 kr. Her er de tre muligheder, som jeg ser dem:

Bus: Lad os sige den koster 1000 kr at leje. Det vil være dyrere end at betale Otto for det (4 x 200 = 800).

Personbil med anhænger: Sandsynligvis den billigste løsning, hvis mine priser over broen er rigtige. Alligevel mener jeg ikke det er en særlig praktisk løsning. Turen kommer til at tage en del længere tid, da vi så skal køre langsommere på motorvejen. Og man skal være sikker på at traileren er forsvarligt pakket.

Den sidste mulighed er, at vi tager det med i bilen der er plads til, og så kan Otto eftersende hvad der vi ikke selv tager med. Vi kan eventuelt dele udgiften til eftersendingen, så alle kommer til at betale lige meget.

Hvis I andre har gjort jer nogle andre tanker, så post dem endeligt. Det kan jo være jeg har glemt noget.

Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2009 kl. 15:35

hvorfor får i ikke samsendt individuelle ordrer til 1 adresse i feks kbh hvor i så skal afsende, om chauføren skal læsse 30 eller 150kg af bliver fragten jo ikke 4 gange dyrere af

Så skal i kun afhente derfra

Mvh

René
Til top
havskum Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 06-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2009 kl. 16:26
hej alle

jeg er frisk på at tage på en lille tur den 22/9 og jeg synes at den sidste mulighed med at vi tager så mange med hjem som der er plads til og deler udgiften på de anden lyder som en super ide :)
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Status: Offline
Point: 2353
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2009 kl. 18:09
Oprindeligt skrevet af Frossenfisk Frossenfisk skrev:

Det lyder som en fin ide.

Jeg kunne forestille mig at der er plads til to sæt i bagagerummet og muligvis et tredje på bagsædet, alt efter om vi bliver tre eller fire (i en personbil).

Jeg har kigget lidt på priserne for at komme over broen. Kan det passe, at prisen er ens, uanset om vi kører i bus eller bil, med eller uden trailer? Prisen er, så vidt jeg kan se, 215 kr i alle tre tilfælde, så længe man er under 6 meter.

Otto har tilbudt mig transport til min adresse for 200 kr. Her er de tre muligheder, som jeg ser dem:

Bus: Lad os sige den koster 1000 kr at leje. Det vil være dyrere end at betale Otto for det (4 x 200 = 800).

Personbil med anhænger: Sandsynligvis den billigste løsning, hvis mine priser over broen er rigtige. Alligevel mener jeg ikke det er en særlig praktisk løsning. Turen kommer til at tage en del længere tid, da vi så skal køre langsommere på motorvejen. Og man skal være sikker på at traileren er forsvarligt pakket.

Den sidste mulighed er, at vi tager det med i bilen der er plads til, og så kan Otto eftersende hvad der vi ikke selv tager med. Vi kan eventuelt dele udgiften til eftersendingen, så alle kommer til at betale lige meget.

Hvis I andre har gjort jer nogle andre tanker, så post dem endeligt. Det kan jo være jeg har glemt noget.



Sidste jeg kørte overbroen, slap vi af med 500 kr. hver vej så vidt jeg husker, for personbil med trailer.

Jeg stemmer for at vi tage de sæt med vi kan, resten må blive eftersendt. Er sikker på dét er den billigste løsning.
Til top
Stefan V Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-April-2008
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 698
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2009 kl. 21:08
Man kan godt komme billigere over broen hvis man tager frem og tilbage samme dag. Tror det kan komme ned mellem 3 og 400kr.
Nogen andre der har mulighed for at stille en bil til rådighed????

Som sagt er der ikke så meget plads i min, og ved ikke hvor smart det er at tage den gamle øse ud på en sådan tur
Jeg spørger lige mine forældre om jeg muligvis kan låne deres.
Med Venlig Hilsen
Stefan

Til top
Stefan V Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-April-2008
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 698
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2009 kl. 20:17
Hej gutter
Jeg tager til tyskland imorgen tidlig og er først hjemme søndag nat. Jeg er ikke sikker på om jeg kan komme på nettet dernede, så i må skrive en sms hvis jeg skal opdateres om noget angående vores tur.
Jeg sender lige en pm til jer 3 med mit mobil nr.

God weekend
Med Venlig Hilsen
Stefan

Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Status: Offline
Point: 2353
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2009 kl. 22:45
Hej Allesammen.

Da der er kommet uforudsete udgiftet, er jeg blevet nødt til at takke nej tilbudet, og kommer derfor heller ikke med tirsdag.

Men rigtig god tur til jer andre.
Til top
Stefan V Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-April-2008
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 698
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2009 kl. 11:54
puha det var da ikke så godt.

I andre er stadig på, ik?
Med Venlig Hilsen
Stefan

Til top
Frossenfisk Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 104
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2009 kl. 13:12
Jo, helt sikkert. Men vi skal vel til at aftale de nærmere omstændigheder. Jeg har som sagt fri i morgen, så jeg kan sådan set hele dagen, men hvornår kan I? Og hvor skal vi mødes?
Til top
Stefan V Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-April-2008
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 698
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2009 kl. 14:12
Jeg har fri fra skole kl halv 2, så jeg er klar derefter
Med Venlig Hilsen
Stefan

Til top
Frossenfisk Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 104
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2009 kl. 14:20

Det er bare super. Så mangler vi bare en udmelding fra havskum.

Nogle ideer om hvor vi skal mødes?

Til top
Stefan V Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-April-2008
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 698
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2009 kl. 15:30
hvis i ikke bor alt for langt fra hinanden kan jeg bare køre til døren...
Med Venlig Hilsen
Stefan

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 3456>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu