recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forbrugerklagenævnet ENDELIG SVAR
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketForbrugerklagenævnet ENDELIG SVAR

 Besvar Besvar Side  <1 3456>
Forfatter
Besked
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2007 kl. 10:51

Kunne du ikke lige have lagt et link til hendes (Mette´s) hjemmeside?

Til top
edtwodth Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-November-2005
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2007 kl. 10:56

Er det nødvendigt

Har opdateret indlægget, men du kan da lige få den her:

www.gjerskov.dk

Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2007 kl. 11:04

Ja det er nødvendigt. For dels slipper jeg for at skulle gætte mig frem, (hvilket nok ikke havde taget så lang tid). Men jeg arbejder virkelig hurtig i disse dage, så at sidde og skulle søge efter det eller gætte mig frem, det er blot et irretationsmoment.
Dernæst så giver det ligesom en helhed og afslutning på brevet. Man henviser ikke til sin egen side, uden at vedlægge link til den, heller ikke selvom man er medlem af folketinget

 

Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2007 kl. 11:52

YES!!! Endelig et branchemedlem der har fattet hvad det her går ud på. Og hvor er jeg dog glad for at se, at det er en aktiver bruger her på forumet.

Tak Otto.. Det kan simpelthen ikke siges tydeligere som du har skrevet det på Hifi4all. Og jeg er 200% enig med dig i, at alle der ikke støtter op om forslaget burde skamme sig, også detailsbranchen selv!

Jeg bliver simpelthen nødtil at citere dig Otto. Er det ikke orden med dig, så hak mig over snuden næste gang vi ses

"Jeg skriver gerne under, og jeg synes at enhver bruger på Hifi4all burde gøre det samme. Dem der slår ud med armene og siger "sådan er den slags bare", burde skamme sig. Det er samme holdning der har gjort at ventetiderne på sygehusene er for lange, og at DSB ikke tør køre på skinnerne."

 



Redigeret af Kandersen - 20-September-2007 kl. 11:52
Til top
Sigida Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Branchemedlem

Oprettet: 19-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2190
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2007 kl. 15:02
Kandersen stik lige link til forummet hvor det står henne...
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2007 kl. 16:42

Linket har været sendt her, det er bare nået til side 4. men for god ordens skyld, så kommer den da lige igen

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=57072&P N=1&TPN=4

 

Til top
edtwodth Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-November-2005
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2007 kl. 11:46

Så er der lidt nyt om mit åbne brev ang. forbrugerklagenævnets lange sagsbehandlingstider.

Socialdemokraternes forbrugerordfører, Mette Gjerskov, har valgt at offentliggøre mit brev på hendes hjemmeside og samtidig linke til underskriftindsamlingen. Du kan læse hendes indlæg her:

http://socialdemokraterne.dk/default.aspx?site=mettegjerskov &func=article.view&id=187251 .

Indtil videre er hun dog den eneste jeg har hørt fra. Det er lidt beskæmmende, at de folkevalgte ikke svarer, når man skriver til dem. Man får jo den opfattelse, at de ikke er interesseret i forbrugernes situation.

Til top
Sandal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2585
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2007 kl. 14:14

Oprindeligt skrevet af ha9953 ha9953 skrev:

Det er lidt beskæmmende, at de folkevalgte ikke svarer, når man skriver til dem. Man får jo den opfattelse, at de ikke er interesseret i forbrugernes situation.

Det kunne også tænkes, at de muligvis modtage flere hundrede e-mails om dagen fra borgere der har et eller andet at klage over. De laver (forhåbentlig) også andet end at læse e-mails. Men jeg tror bestemt at de er interesseret i forbrugernes situation.

"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2007 kl. 15:28
Oprindeligt skrevet af Sandal Sandal skrev:

Oprindeligt skrevet af ha9953 ha9953 skrev:

Det er lidt beskæmmende, at de folkevalgte ikke svarer, når man skriver til dem. Man får jo den opfattelse, at de ikke er interesseret i forbrugernes situation.

Det kunne også tænkes, at de muligvis modtage flere hundrede e-mails om dagen fra borgere der har et eller andet at klage over. De laver (forhåbentlig) også andet end at læse e-mails. Men jeg tror bestemt at de er interesseret i forbrugernes situation.

Jeg tror ikke på de modtager i hundredevis. Men nogle modtager de nok.
Det skal dog ikke være en undskyldning for ikke at svare overhovedet, bare en besked om at de har modtaget det, er det mindste man som borger skal kræve af de fokevalgte.

Til gengæld finder jeg det yderst kritisablet, at der tilsyneladende kun er 121 stemmer på afstemningen. Det burde have været en hel del højere, da det er noget som alle burde have interesse i.
Det er ærgeligt siden det nu er lykkedes at råbe ihvertfald een politiker op.

 

Til top
edtwodth Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-November-2005
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2007 kl. 16:15

Nu er linket først kommet på soc. hjemmeside i dag, så det kan være det giver lidt ekstra på afstemningen.

Men det er da rigtigt det er lidt skuffende med det antal der har skrevet under. Tror folk ikke er videre interesseret før det rammer dem selv. desværre.

Til top
edtwodth Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-November-2005
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2007 kl. 09:49

Efter at jeg i går skrev et opfølgende brev til folketingets  erhvervsudvalg, har jeg i dag modtaget følgende respons fra SF's erhversordfører Poul Henrik Hedeboe:

Tak for dit initiativ - også med underskriftindsamling.
 
Som jeg ser problemet, så drejer det sig stort set kun om manglende bevillinger.
 
Sammen med Socialdemokratiet og Radikale har vi været med til at rejse problemet i flere sammenhænge. Men vi støder hele tiden ind i, at der er et flertal som ikke ønsker at bevilge flere midler, og i stedet siger at det kan klares med effektiviseringer.
 
Så herfra er det også en rimeligt frustrerende sag at behandle.
 
Mvh.
Poul Henrik Hedeboe
 
 
Til top
edtwodth Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-November-2005
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2007 kl. 18:46

En journalist fra kontant på dr1, har netop sendt mig en mail for at høre nærmere om min egen sag hos forbrugerklagenævnet.

De overvejer vist at lave et indslag om forbrugerklagenævnet.

Han spørger i den forbindelse om jeg er blevet kontaktet af andre, der også har en langsommelig sag hos forbrugerklagenævnet.

Så hvis der er nogen, kan de sende mig en Pm, så skal jeg sende det videre til journalisten.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 3456>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu