recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Formattering af skiver til Philips DVDR70
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFormattering af skiver til Philips DVDR70

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
normann Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 24-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 72
Direkte link til dette indlæg Emne: Formattering af skiver til Philips DVDR70
    Sendt: 23-April-2004 kl. 14:23
Jeg har desværre oplevet, at hvis jeg har brændt på en DVD+RW-skive i min dvd-brænder i min PC (Pioneer A107 tror jeg den hedder), så kan jeg ikke længere benytte skiven i min Philips DVD-R70. Den siger, at disken er inkompatibel og spørger om jeg vil formattere den. Siger jeg ja, kører den i ½ minuts tid for at formattere den og går så ned med en fejlkode i displayet. Dette gør sig gældende for både dyre og billige medier.

Er der nogen der ved, om man kan fomattere skiverne i dvd-brænderen, så de er klar til brug i optageren? "Erase disc" i Nero er ikke godt nok...
Til top
ehelmer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 333
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2004 kl. 23:20

Hvis jeg sletter/formatterer en DVD i min brænder og derefter lægger den i DVD R70, så siger R70: 

Denne disk indeholder ukendte data, tryk på REC for at slette disken.

Det gør jeg så og disken bliver 'eraset' og kan bruges i R70.

Jeg bruger en HP brænder og Roxios program, men typen af brænder og program er vist uden betydning.

Erik Helmer Nielsen

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu