recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forskellen på PS3 40gb og 80gb?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketForskellen på PS3 40gb og 80gb?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Allan Olesen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3249
Direkte link til dette indlæg Emne: Forskellen på PS3 40gb og 80gb?
    Sendt: 09-December-2008 kl. 18:11
Check controlleren. Jeg har læst et eller andet sted, at de er forskellige.

Til top
Datamax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 402
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2008 kl. 18:35

40 gb er forskellen  hehe ja controller er den nye Dualshock3 som er bevægelsesfølsom.

Det kan da godt være der kommer nogle sjove spil engang hvor du kan bruge det til noget men dem jeg har set er mest til børn og bruge det i bil spil  osv, kan ikke anbefales efter min mening, men du skal da spare mindst en plov, før du skal overveje af tage 40gb,  40 gb er ikke meget med mindre du vil skifte hdd.

Har selv køb 160gb eneste rigtige:)

     CASH IS KING
3840x2160"2:2"3:3
Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2008 kl. 19:48

40 Gb versionerne bliver ikke lavet mere, dem du ser til salg er nogle rest partier.

Den eneste forskel er at 80 GB har dobbelt så stor HD. og til den gamle 40 GB version fulgte der en standard controller med.

Til 80 GB udgaven, følger der en Rumble controller med. Så du skal da klart købe en 80 GB udgave, med mindre besparelsen er markant.

Til top
L'er Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-September-2008
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1225
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2008 kl. 15:44
Oprindeligt skrevet af Datamax Datamax skrev:

Har selv køb 160gb eneste rigtige:)



Jeg har en 320 GB HDD. DET er det eneste rigtige!


Redigeret af L'er - 10-December-2008 kl. 15:45
Til top
Henrik Nygaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 01-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 424
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2008 kl. 16:55
Det her var hvad jeg kom frem til, inden jeg købte min PS3 for et par uger siden:

Ifølge flere (der påstår at have haft begge), så larmer 40gb modellen en anelse mere. Dette skulle lyde som blæserstøj, og derfor ikke være pga. anden disk. Det kan vel forklares med at Sony har lavet lidt hardware optimering siden 40gb modellen blev lanceret, men om det er sandt kan jeg desværre ikke sige. Jeg har kun erfaring med min 80gb model.

Begge controllere er "bevægelsesfølsom", hvilket er det Sony kalder SIXAXIS. Men til forskel fra 40gb versionen, kommer 80gb versionen med den lidt dyrere DualShock3 controller, som er en SIXAXIS med den velkendte vibrerende funktion man har kunne få dem med siden PS1.

Og så er der jo dobbelt HDD kapacitet

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu