recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fortrudt køb af Phantom Gold brugt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fortrudt køb af Phantom Gold brugt

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
nitrotg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1366
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nitrotg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2017 kl. 09:29
Du skulle da ikke have problemer med at holde fest med sådan en 2 højtalere.. gad jeg fandme godt have stående i min stue :)
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2017 kl. 09:44
Hvad har fest med det at gøre?


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
nitrotg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1366
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nitrotg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2017 kl. 09:51
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Hvad har fest med det at gøre?


Klaus

Rolig nu.. Roser bare hans højtalere.. Gå ind og drik din morgenkaffe
Til top
mixart Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Januar-2014
Sted: Hobro
Status: Offline
Point: 110
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mixart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2017 kl. 10:22
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Du fandt den ikke ved gennemgang. Det er sandsynligt, at sælger heller ikke havde fundet den så. Mærket kan have været der fra fabrikken, uden at sælger havde set det. Mærket kan også været kommet på andre måder. Nogle gange undrer jeg mig også over, hvordan mine ting får mærker "uden jeg har rørt ved dem. "

Hvordan overså du det selv?

Der var overskyet igår og regnede meget og der var ikke meget lys på spisebordet hos dem - dvs den blev mørkere at se på i siderne modsat i toppen. Det er ikke noget man ligger mærke til nemt med mindre man går tæt på, men stadigvæk havde jeg en stor ærgrelse igår. Det er dog blevet bedre i dag. Jeg tror bare at jeg skulle sunde mig lidt. En af grundene til at jeg også køber denne højttaler er pga. designet, som jeg er vild med, og så er det bare træls med sådan et hak, selvom det ikke er noget man ser, hvis man kigger fra 1 meters afstand og heller ikke noget gæsterne vil ligge mærke til.
Til top
mixart Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Januar-2014
Sted: Hobro
Status: Offline
Point: 110
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mixart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2017 kl. 10:24
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Glæd dig over at du har sparet penge og nyd musikken.

Og næste gang køber du nyt.

Helt enig. Med sådan et produkt køber jeg nyt fremover, hvis jeg en dag vil udvide til surround eller til en størrelse model, hvis der skulle komme sådan en.
Til top
mixart Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Januar-2014
Sted: Hobro
Status: Offline
Point: 110
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mixart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2017 kl. 10:27
Der skal nok komme billeder af stuen og højttalerne Smile Er lige flyttet i rækkehus og venter på nyt spisebord og sofa fra Stressless med vippe funktion i sort sæder, så det bliver en slags stuebiograf. Kommer til oktober.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2017 kl. 14:01
Oprindeligt skrevet af mixart mixart skrev:

Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Du fandt den ikke ved gennemgang. Det er sandsynligt, at sælger heller ikke havde fundet den så. Mærket kan have været der fra fabrikken, uden at sælger havde set det. Mærket kan også været kommet på andre måder. Nogle gange undrer jeg mig også over, hvordan mine ting får mærker "uden jeg har rørt ved dem. "

Hvordan overså du det selv?


Der var overskyet igår og regnede meget og der var ikke meget lys på spisebordet hos dem - dvs den blev mørkere at se på i siderne modsat i toppen. Det er ikke noget man ligger mærke til nemt med mindre man går tæt på, men stadigvæk havde jeg en stor ærgrelse igår. Det er dog blevet bedre i dag. Jeg tror bare at jeg skulle sunde mig lidt. En af grundene til at jeg også køber denne højttaler er pga. designet, som jeg er vild med, og så er det bare træls med sådan et hak, selvom det ikke er noget man ser, hvis man kigger fra 1 meters afstand og heller ikke noget gæsterne vil ligge mærke til.


Okay det giver også mening

Var mere for at påpege at sælger måske ikke har set det, eftersom du heller ikke selv så det.

Men ja, det er en ærgerlig følelse at komme hjem med.
Oplevede noget lignende, for et meget mindre beløb, hvor en sælger herinde solgte mig en android stik computer. Da den blev leveret virkede USB-port ikke. Kontakter sælger som sagde jeg nok selv havde ødelagt den, men jeg kunne da sende den over til ham. Hvis han så kunne konstatere, at den var ødelagt ved forsendelse, så kunne vi snakke om det, men var det mig der havde ødelagt den, måtte jeg jo betale for at få den retur igen.....

Dette ville jo være loose loose for mig, så jeg solgte den videre med opkastninger om den var ødelagt, da jeg ikke ville kunne bruge den til det jeg skulle.

Det handlede om 350 kr eller deromkring, men syntes der var ærgerligt på den tid, så jeg forstår godt det kan føles ærgerligt med 17k
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2017 kl. 17:04
Med de penge du har sparet kan du vel tage den til en autolakkerer og få det reperaret.

Så jo, du overreagerer.
Til top
armani-thomas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-September-2013
Status: Offline
Point: 1724
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér armani-thomas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2017 kl. 18:15
Tillykke med opgraderingen. Håber du bliver tilfreds med skiftet fra Silver til Gold
Til top
Jonas Baadsgaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-Januar-2012
Sted: Allerød
Status: Offline
Point: 472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Baadsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2017 kl. 18:47
Der er desværre ikke enighed om hvad perfekt, eller spritny betyder.
Det burde der ellers være da ordene kun burde have én betydning Smile

Jeg ser tit annoncer på dba hvor en vare annonceres som "spritny", og længere nede i teksten står der "kun brugt få gange". . 

Det samme omkring ordet perfekt. Perfekt stand betyder naturligvis fejlfri stand både teknisk og kosmetisk. Deraf "perfekt.

Desværre for dig har du ramt en sælger som måske ikke har samme opfattelse af ordet.
Han har måske aldrig set "fejlen", for ham er det måske ikke en fejl, eller fejlen har været der fra fabrikken ?

Du har haft mulighed for at undersøge varen og vi er, trods min personlige holdning omkring "perfekt", nede i den form for bagateller som man kan risikere ved brugthandel.

Havde fejlen været omkring det funktionelle, fx et brugt kamera med en ridse i linsen, så synes jeg det er en anden sag.
Derfor handler jeg gerne og ofte brugt, men kun hvis der er en væsentlig besparelse 40-50% i forhold til nypris. Eller mere Smile Og afhenter. Ingen handel uden jeg har set varen og testet den.


Redigeret af Jonas Baadsgaard - 17-September-2017 kl. 18:49
Vh Jonas Baadsgaard Petersen

Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD
Til top
mixart Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Januar-2014
Sted: Hobro
Status: Offline
Point: 110
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mixart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2017 kl. 21:04
Armani-thomas: Takker :) Den ene gold har jeg haft siden i foråret, hvor jeg solgte mine 2 Silver. Mangler bare min nye AirPlay Dialog, så begge højtaller kan spille samtidig. Glæder mig til at høre dem, for det har været lidt "kedeligt" at høre mono lyd i et halvt år LOL

Jonas Baadsgaard: Jeg spurgte ham ellers om der var nogen ridser, hakker eller brugsspor på højttaleren og der svarede han nej. Derfor jeg blev skuffet, da jeg fandt hakken derhjemme, efter jeg pakkede den ud af beskyttelse tasken Cocoon på spisebordet. Man skal også kigge godt efter og tæt, før man ser den, så jeg overlever. Det er ved at være glemt nu Smile


Redigeret af mixart - 17-September-2017 kl. 21:07
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu