|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
boxz ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
![]() Sendt: 12-Januar-2010 kl. 23:03 |
Jeg har her til aften netop prøvet, at ville starte en film forfra på tv3.
Da jeg trykker på knappen siger min zaptor boks: "Du har ikke adgang til startforfra. Du kan få adgang ved at abonnere på en zaptor film eller tv pakke." Og det her kommer vel og mærket efter at jeg i går startede forfra på top gear? Og at jeg abonnere på canal+ total og HD kanalerne.. Det skal dog siges at jeg nu har bestilt HD pakken 3 gange, og den kommer aldrig ind under mine kanaler? Nogle der kender noget til en løsning?
![]() |
|
![]() |
|
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() |
Lidt informationer om hvor du bor, evtr. dit kundernummer, så bliver det en smule nemmere at hjælpe dig videre.
Også gerne lidt info om hvornår det var du prøvede, og det fejlede...
|
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
![]() |
|
humlemand ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-April-2009 Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Jeg kan desværre ikke hjælpe i dit tilfælde. Men jeg kan genkende din historie. Mistede også mit Start forfra i går. Har HD-pakken.
Har dog hørt fra tre stofa-medarbejdere, at man slet ikke behøver nogen tv-pakke for at få denne service. Til sidst snakkede jeg så med en fjerde via kundeservice, som mente det modsatte. Vildt irriterende, at man har et produkt, som leverandøren ikke selv forstår vilkårene omkring.
Endvidere mente hun, at en Temapakke fra min lokale antenneforening (AN) ikke er nok for at få start forfra. - Følgende har jeg fundet hos Stofa.
Spol, pause og start forfra i direkte tv-programmer
Når du bestiller en TemaPakke får du adgang til StartForfra, hvor du kan pause, spole og starte forfra i direkte tv-programmer. - http://www.stofa.dk/showpage.php?mid=199 Ja, jeg er en smule forvirret. Søren, Aalborg
|
|
![]() |
|
humlemand ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-April-2009 Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Hej igen,
Svarer lige på mit eget spørgsmål. Det viste sig, at AN har nogle fordele, hvor bla. startforfra ikke kræver nogen speciel pakke med i købet.
Desværre er mange personer i kundeservice ikke klar over dette. Men det lykkedes da til sidst.
|
|
![]() |
|
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
Det er fordelskonceptet - der står mere om det på http://www.stofa.dk/showpage.php?shortcut=stofafordele
|
|
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |