|
Flere Yousee bokse |
Besvar |
Forfatter | |
Trisse
Super bruger Oprettet: 30-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 307 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 23-Juni-2016 kl. 15:50 |
Er det virkelig kun mig der savner det at have flere bokse hos YouSee.
Før havde vi 3, men nu har vi de sidste par måneder kun haft én, da der kun kan kobles én op pr. abonnement. Den lovede tillægsboks uden harddisk lyder rigtig fin, men kan det passe at man skal gå i flere måneder uden at kunne optage/se optagelser andet end et sted i huset? Jesper
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7068 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja du må pænt vente til Yousee er klar med deres løsning
Kan du ikke vente findes der andre optage løsninger hvor optagelser kan deles i hus. Panasonic optagere har disse muligheder |
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4571 |
Funktioner
Tak(0)
|
En alternativ løsning til sekundære rum kunne være at købe en Chromecast eller Apple TV-boks og så fra YouSee-app'en på mobil/tablet gå ind i arkivet og sende udsendelsen over på tv-skærmen trådløst.
Arkivet indeholder naturligvis ikke alt hvad der sendes på tv-kanalerne hos YouSee og programmer forsvinder efterhånden, men særligt løsningen med Chromecast er en beskeden investering indtil YouSee får deres multiroom-boks på gaden.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
Trisse
Super bruger Oprettet: 30-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 307 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for svar. Vi har TV I flere rum allerede og mulighed for at optage.
Min frustration gik på at vi før havde 3 bokse og nu kun kan have én. Det synes jeg er ringe kundeservice... Jesper
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den nye Humax er god, men ikke optimal endnu, så det må være en god ide at få den helt færdig før man begynder at få "tilbehøret" på markedet. Det tror jeg også er planen. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |