recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fælleskøb Panasonic DMR-EH65 HDD+DVD.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFælleskøb Panasonic DMR-EH65 HDD+DVD.

 Besvar Besvar Side  123 61>
Forfatter
Besked
Pokershark Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 18-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Emne: Fælleskøb Panasonic DMR-EH65 HDD+DVD.
    Sendt: 18-Maj-2006 kl. 05:18

Nu har der været Sony og Pioneer og sikkert alle mulige andre på fælleskøb....

Der er vist konsensus i forum om at Panasonic er den producent, som laver de mest lydløse recordere og vi er mange som som prioriterer dette højt

Er det ikke tid til at der kommer fælleskøb på Panasonic efter Pioneer 540-købet er afsluttet?

Gerne Digi-55'eren, den er oplagt, men ellers highend-65´eren hvis ellers HDMI-udgangen er brugbar (er stadigt ikke med på om de er så anvendelige, når nu der ikke er HDMI-indgang i recorderne?) og prisen god.

Vigtigtst: Den skal kunne leveres kodefri, da Panasonic er tæt på umulig at lave kodefri selv.

Giv lyd hvis I er interesserede i tråden her, så Admin kan komme igang med at arrangere :-p

Mvh.

Pokershark

Til top
Techfreak Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-August-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 93
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2006 kl. 06:47
Jeg er interesseret i en 65'er
mvh

Jørgen Giversen

Meget tilfredse ejer af: TV: Panasonic TX-P46G30Y + 42PX70 + 42PW6. DVR: Panasonic DMR-EH67. DSR: Pioneer VSX-921-K. BDP: Sony PS3. LS: KEF KHT2005.2 RMC: Logitech Harmony 885.
Til top
Pokerface Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-December-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1357
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2006 kl. 06:48

Hej.

God ide.

I denne lille men nye test, "banker" Pana'en endnu engang de andre...  He he...

http://prylportalen.mkf.se/ArticlePages/200605/09/2006050915 2558_MKF218/20060509152558_MKF218.dbp.asp

Så ka' de lære det ka' de...  



Redigeret af Pokerface - 18-Maj-2006 kl. 06:48
Mvh. Frede.



[COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70

Afspiller: "Pana" DMP-BD80
Til top
Jacob_Aalborg Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 30-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 21
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2006 kl. 07:05

Jeg er også interesseret i en 65'er.

/Jacob

Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7883
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2006 kl. 07:51

Jamen det skal vi da prøve - det er ganske rigtigt lidt siden vi har haft et Panasonic fælleskøb - er det et års tid siden?

Oprindeligt skrevet af Pokershark Pokershark skrev:

Gerne Digi-55'eren, den er oplagt, men ellers highend-65´eren hvis ellers HDMI-udgangen er brugbar (er stadigt ikke med på om de er så anvendelige, når nu der ikke er HDMI-indgang i recorderne?) og prisen god.

Der er ikke nogen optagere endnu med HDMI in og det kan man også evt. kun bruge til noget, hvis man skal optage fra et digitalt medie og kan gøre det med HDMI.

Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
osm Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 14-Juni-2005
Status: Offline
Point: 94
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2006 kl. 08:50

INteresseret i 65'eren

Hvis jan kan vente så længe :-))

Nice device

Ole

Til top
Frank Dux Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 30-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 36
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2006 kl. 16:40
Oprindeligt skrevet af Pokershark Pokershark skrev:

Nu har der været Sony og Pioneer og sikkert alle mulige andre på fælleskøb....

Der er vist konsensus i forum om at Panasonic er den producent, som laver de mest lydløse recordere og vi er mange som som prioriterer dette højt

Er det ikke tid til at der kommer fælleskøb på Panasonic efter Pioneer 540-købet er afsluttet?

Gerne Digi-55'eren, den er oplagt, men ellers highend-65´eren hvis ellers HDMI-udgangen er brugbar (er stadigt ikke med på om de er så anvendelige, når nu der ikke er HDMI-indgang i recorderne?) og prisen god.

Vigtigtst: Den skal kunne leveres kodefri, da Panasonic er tæt på umulig at lave kodefri selv.

Giv lyd hvis I er interesserede i tråden her, så Admin kan komme igang med at arrangere :-p

Mvh.

Pokershark

Ja, det kunne være meget interessant med et fælleskøb af DMR-EH65'eren. Især i en kodefri version!

Til top
sommelle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-Januar-2005
Sted: Hjemme :)
Status: Offline
Point: 1365
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2006 kl. 17:16
Lyder som en god maskine til et fælleskøb, en der har fundet manualen?
Til top
kelm Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 16-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2006 kl. 18:08

Jeg kunne godt være til at lokke. Har set på Sony 720'eren, men den er tilsyneladende langsom og larmer, men jeg kan lide det med autolabel via tekst-tv. Pioneer'en, tjae. Den har mange funktioner, men ikke så smart i daglig brug, er meget Guide+ rettet, og kan kun programmeres i intervaller af 15 min. Mht. Pana kan jeg være bekymret mht. formater. Har en kammerat, der solgte sin Pana DVD-recorder, p.gr.a. alt for mange skiver/formater, han ikke kunne afspille. Kan dog godt lide, at 65/55'eren har indbygget TBC, når jeg skal overspille mine gamle VHS bånd. Har også haft Pana VHS maskine. Det ER altså kram. 

Engelske manualer for 55'eren og 65'eren her:

http://www.panasonic.com.au/support/downloads/search_results .cfm?productID=4801&productCategoryID=51&formSubmitt ed=yes

http://www.panasonic.com.au/support/downloads/search_results .cfm?productID=4800&productCategoryID=51&formSubmitt ed=yes

Her er en sammenligning: http://panasonic.co.jp/pavc/global/diga/europe/eh65_eh55/spe cifications.html#eh65

av, av, av, når man laver manuel timeroptagelse, sker det i steps á 30 min.

Jeg går ind for en 55'er.

Mvh, Kell



Redigeret af kelm - 19-Maj-2006 kl. 17:02
Til top
Passer Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 16-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 39
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2006 kl. 18:10

Jeg er klar på en 55'er

Til top
Pokershark Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 18-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2006 kl. 18:14
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Jamen det skal vi da prøve - det er ganske rigtigt lidt siden vi har haft et Panasonic fælleskøb - er det et års tid siden?

Der er ikke nogen optagere endnu med HDMI in og det kan man også evt. kun bruge til noget, hvis man skal optage fra et digitalt medie og kan gøre det med HDMI.

Der er da rimeligt god responds og interesse på bare et halvt døgn?

Med "HDMI-in" tror jeg nok at jeg tænkte på optagelse af Digital TV senere når det kommer til kabelnettet, eller noget i den retning. Er ikke så meget inde i termerne.

Hvornår får man reelt bedre kvalitet ud med et HDMI-stik? Kun ved afspilning af DVD´ere?

Mvh.

Pokershark

Til top
Dan1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 28-Marts-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 146
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2006 kl. 19:28

Oprindeligt skrevet af <SPAN =bold>kelm</SPAN> kelm skrev:

Har set på Sony 720'eren, men den er tilsyneladende langsom og larmer, men jeg kan lide det med autolabel via tekst-tv.

Det kan Pana'en også. Tror det virker nøjagtig ens. Meget lækker feature i øvrigt.

Oprindeligt skrevet af <SPAN =bold>kelm</SPAN> kelm skrev:

Mht. Pana kan jeg være bekymret mht. formater.

Det skal du ikke være. De ældre modeller var lidt kræsne, men det er bestemt ikke tilfældet mere.

Oprindeligt skrevet af <SPAN =bold>kelm</SPAN> kelm skrev:

av, av, av, når man laver manuel timeroptagelse, sker det i steps á 30 min.

?

Nej det gør da ikke..

Panasonic EH55 dvd/hdd-rec
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 61>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu