recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netværks hvad skal man vælge?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netværks hvad skal man vælge?

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
hønse Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 202
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hønse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Netværks hvad skal man vælge?
    Sendt: 28-Marts-2013 kl. 11:49
Hej 
Jeg kigger lidt efter en netværksharddisk som jeg kan bruge til apple tv2.. Hvad skal man vælge af netværksharddisk er der noget der er bedere end andet..?
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2013 kl. 12:43
Det kommer lidt an på hvad du sigter efter. Du kommer langt med en synology eller qnap med 4 diske :-)
 
BS
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Status: Offline
Point: 972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2013 kl. 13:16
Går ud fra du ved det kræver en JB at få ATV2 til at afspille fra andre kilder.
Til top
hønse Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 202
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hønse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2013 kl. 11:55
Ja Apple tv2 er JB så har installeret plex på den.. Hvordan sætter man sin pc op til plex?
Til top
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Januar-2012
Sted: Bramming
Status: Offline
Point: 1153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2013 kl. 12:57
Jeg kører selv med synology 212j med 2x3tb diske i raid og det kører upåklageligt sammen med mit jailbroken Apple tv 2.

Jeg blev rådet til at tage en større og hurtigere men det er jeg glad for at jeg ikke lyttede til. Jeg kan downloade og streame til 2 stk Apple tv 2 på en gang og det trækker den uden problemer.
Til top
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Januar-2012
Sted: Bramming
Status: Offline
Point: 1153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2013 kl. 12:58
Synology har forresten også plex applikation indbygget :)
Til top
aouer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-Januar-2010
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aouer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2013 kl. 13:46
Jeg bruger Qnap sammen med ATV2 det virker
[URL=http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=104074&PN=1&title=mrnielsen-hjemmebio-nu-med-jvc-x-30
Mit link
Til top
hønse Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 202
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hønse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2013 kl. 14:06
Til top
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Januar-2012
Sted: Bramming
Status: Offline
Point: 1153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2013 kl. 16:46
Jeg har haft sådan en iomega og nej, sammenlignet med min synology er det noget værre lort.

Men den kan da bruges men du kommer sandsynligvis til at bøvle med det - det måtte jeg og måtte opgive min svogers buffalo 
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4585
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2013 kl. 17:09
Hej Hønse.

Både Synology og Qnap købes uden diske.
Normalt er der plads til 2 eller 4 diske. Dem køber du så selv og sætter i.

Hilsen Carsten.



Til top
hønse Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 202
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hønse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2013 kl. 17:17
Okay vil have noget der virker gider ikke noget bøvl.. Hvad skal man købe hvis man skal have en netværksharddisk til ens film og musik som man vil streame for det virker og hvad koster et rimlig setup hvor man min. har 3T plads..?
Til top
hønse Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 202
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hønse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2013 kl. 16:04
Er der slet ingen der kan hjælpe hvad man skal købe for at få en god netværksharddisk.. og hvad det koster med det hele..?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu