|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
PSSO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() Sendt: 31-August-2011 kl. 13:50 |
FYI http://panasonic.jp/support/global/cs/tv/vremote/android/index.html
Redigeret af PSSO - 01-September-2011 kl. 00:11 |
|
mvh PSSO
|
|
![]() |
|
PSSO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
Den virker faktisk ganske udmærket i forbindelse med min VT30
![]() Redigeret af PSSO - 01-September-2011 kl. 00:12 |
|
mvh PSSO
|
|
![]() |
|
tehturner ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 10 |
![]() |
Mange tak for link. Det har jeg ledt efter i længe.
|
|
![]() |
|
Maestroelite ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-November-2010 Status: Offline Point: 18 |
![]() |
Den er vist også KUN lige kommet. (Er den ikke?).
Da jeg checkede igår via Android marked var den kun downloaded 50 gange.
Jeg spurgte på flatpanels for ikke så længe siden i forbindelse med netop en artikel om mobil-remote-apps og site admins sagde at de mente Panasonic havde det i støbeskeen på det tidspunkt, men at der altså ikke var noget udkommet endnu.
|
|
![]() |
|
![]() |
Jo den kom i går (31/8)
|
|
mvh PSSO
|
|
![]() |
|
Robin Hat ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-August-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Øv, virker ikke til vt20.
![]() |
|
![]() |
|
TripleD ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Oktober-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 36 |
![]() |
Ej hvad? Virker den ikke til VT20? Sur røv, det var da irriterende... Det er ikke godt nok Panasonic...!
|
|
Med venlig hilsen
TripleD Panasonic 50" VT20 Min første fladskærm :-D Pioneer VSX-921 Surround receiver CAV Audio 5.0 Front: Fi-EX. Center: Fi-C30 Bag: Fi-S30 Mangler nu kun en ordentlig sub :-D |
|
![]() |
|
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
![]() |
Virker kun til den nye 2011 serie.
|
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |