|
Antenne forstærker, hvad gør jeg galt? |
Besvar |
Forfatter | |
AndersDGP
Super bruger Oprettet: 09-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 386 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 11-Juni-2012 kl. 17:37 |
Hej!
Håber i kan hjælpe her. Jeg har haft lidt problemer med hakkende billede på vores tv med yousee abonnement. Jeg har derfor købt en antenne forstærker i expert, og vores signal er gået fra 35 db til 65 db. Så meget bedre og intet dårlig billede.. Men problemet er nu, at min router fra yousee ikke kan få forbindelse når den kører over forstærkeren. Med det samme jeg tager forstærkeren fra ,og bare forbinder signalet via en splitter, så kobler den på nettet med det samme. Men problemet er jo så at forbindelsen på tv bliver forringet uden forstærker.. Hvorfor virker internettet ikke med den antenne forstærker?? Mvh |
|
JørgenR
Super bruger Oprettet: 04-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 369 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er sikkert fordi forstærkeren ikke understøtter returvejs kommunikation.
|
|
/ Jørgen
|
|
AndersDGP
Funktioner
Tak(0)
|
Okay!
Tror jeg ikke den har nej.. Men gør det forbindelsen bedre ved internet? |
|
bruger udmeldt 23
-- Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du bruger vel en adapter, som er påsat DIREKTE på vægdåsen? Så skal der vel sættes en stump antenneledning på adapterens TV-antenneudgang, den anden ende af denne stump ledning sættes på forstærkeren, hvorfra der så kører en ledning til TV'et? Således at routeren er koblet UDENOM forstærkeren.Et internet-signal vil jeg ikke mene, skal sendes igennem en antenneforstærker.
Redigeret af turbo2 - 11-Juni-2012 kl. 19:54 |
|
AndersDGP
Funktioner
Tak(0)
|
Vores vægdåse sidder midt på væggen ved siden af fladskærme, så jeg vil ikke ha adapter og lign på der.
Men hvis jeg bruger en forstærker med retur, ville det så virke? |
|
pdrhan
Guld medlem Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1343 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er der ikke seperat dataudtag i vægstikket?
|
|
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
----------------- Kastrup/Amager |
|
Beanie
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1596 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du har målt en en signalstyrke på 35dB, er det bare at ringe efter Yousee. De skal jo levere min 62dB ved husets første vægudtag. Du skal kun bruge forstærker ved flere antenneudtag til flere modtagere(tv, radio, modtagerbokse).
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |