|
Anmeldelse af Humax BXR HD+ |
Besvar | Side 123 40> |
Forfatter | ||||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 13-Juni-2011 kl. 13:23 |
|||
Recordere.dk har anmeldt Humax BXR-HD+ I denne tråd kan du stille spørgsmål til anmelderen. Redigeret af hummelmose - 13-Juni-2011 kl. 13:47 |
||||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
||||
meltofte
Bruger Oprettet: 17-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 117 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Det lyder meget spændende. Jeg skal lige have styr på en enkelt ting: Du skriver, at boksen er tæt forbundet til Boxer funktionalitet. Betyder det så, at man mister noget funktionalitet (ud over at man ikke kan se betalingskanalerne, selvfølgelig), hvis man ikke har Boxer-abonnement? /Thomas |
||||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Nej. Den tætte binding gør at man får de kanalnumre som Boxer har valgt, og en indbygget kortlæser, der virker med Boxer (Viaccess). Du kan sagtens både se Guide og de ikke kodede kanaler. Skulle Boxer vælge at skifte kodesystem i fremtiden, vil boksen ikke kunne bruges. |
||||
|
||||
spoxy
Guld medlem Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1163 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Hej Jens
Kan man (som på YouSee boxen) under indstillinger vælge et antal minultter som start/sluttid ændres med ved programmering via guiden? Eller er det alternativt muligt på en nem måde selv at ændre start/sluttid ved programmering via guiden? Det blev lidt kringlet - håber du kan forstå det Med venlig hilsen Søren
|
||||
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
||||
hummelmose
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Ja, du kan godt sætte f.eks. 5 min før og 10 min. efter en optagelse som standard. Du kan ikke på guiden ændre en optagelse. Kun slå den til eller fra. Men du kan i din oversigt over optagelser rette i en allerede oprettet. Det viser det ene billede i anmeldelsen også. Der hvor jeg retter det til en gentagende optagelse.
|
||||
|
||||
spoxy
Guld medlem Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1163 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Hvad med serieoptagelse - er det knyttet til et Boxer abonnement, eller vil det også virke uden?
Hilsen Søren
|
||||
|
||||
hummelmose
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Det er noget der ligger på guiden, så jeg tror ikke det kræver et abb. Men det er klart du skal abonnere på den kanal du vil optage fra
|
||||
|
||||
Meier
Bruger Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Først: Tak for anmeldelsen
Så til spørgsmåleene:
Jeg har selv en WDTV, så jeg har en medieafspiller, men det kunne da være super at slippe for nogle af de mange bokse i reolen, derfor:
Kommer den med net, så man kan bruge f.eks en NAS?
Hvis ja, så kan man vel lægge optagelserne ned på NAS'en?
Du har sat den op til 720P - hvorfor? er der slet ikke nogen der sender i 1080i? Og hvad med 1080P?
Hilsen Thomas
|
||||
hummelmose
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Nej. Jeg har ikke hørt fra hverken Humax eller importøren at de vil enable det net interface. De medieformater den understøtter for nærværende er slet ikke dækkende for at den kan erstatte en WDTV, TVIX eller lignende. Jeg satte den til 720P, fordi DRHD sender i 720P, og det er den eneste HD kanal hos Boxer, så giver det ingen mening at skalere :-)
|
||||
|
||||
spoxy
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Men du skriver i anmeldelsen "Hvis Boxer i deres guide har opsat at en udsendelse er en serie, så kan man vælge at optage "hele serien". ".
Det får mig til at tro, at serieoptagelse kun virker hvis man får programguiden fra Boxer.
Er det noget, du kan undersøge ?
Hilsen Søren
|
||||
|
||||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
|
||||
hummelmose
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Ja. Den har en original (native) |
||||
|
||||
Besvar | Side 123 40> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |