recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ringenes herre i 3d ??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ringenes herre i 3d ??

 Besvar Besvar Side  123 5>
Forfatter
Besked
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6390
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: ringenes herre i 3d ??
    Sendt: 12-August-2012 kl. 16:15
findes ringenes herre i 3d ??
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2012 kl. 16:30
De er ikke ude i 3D. 

Håber heller ikke de spolere filmene med det


Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Marts-2007
Status: Offline
Point: 4207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2012 kl. 16:52
Oprindeligt skrevet af Sploink Sploink skrev:

De er ikke ude i 3D. 

Håber heller ikke de spolere filmene med det




Du kan da være ligeglad, hvis ikke du gider 3D så lad være med at købe en 3D udgave. Om det kan laves tilfredstillende ved jeg ikke, men kan de det, så vil jeg da gerne have en 3D udgave.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24653
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2012 kl. 17:30
Oprindeligt skrevet af Hans j Hans j skrev:

Oprindeligt skrevet af Sploink Sploink skrev:

De er ikke ude i 3D. 

Håber heller ikke de spolere filmene med det




Du kan da være ligeglad, hvis ikke du gider 3D så lad være med at købe en 3D udgave. Om det kan laves tilfredstillende ved jeg ikke, men kan de det, så vil jeg da gerne have en 3D udgave.
Ja, det vil jeg også sige. Hvis man ikke gider, at se det, så lad være med det. Så kan vi andre bare se det.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2012 kl. 17:31
Ja heldigvis for det.
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2012 kl. 17:33
Hobbitten kommer i 3D. Så det kan da være at de andre bliver opkonventeret til det
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4796
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2012 kl. 17:40
Jeg ville nu kalde det "nedkonverteret" :-)
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24653
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2012 kl. 17:47
Nøj, hvor er du sjov.Tongue
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2004
Status: Offline
Point: 2406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2012 kl. 18:15
HØRT ........... lad os få LOTR i 3D og nu man er i gang så lad os få Guldfeber i farver og Metropolis med lyd. Ud med alt det der gamledags umoderne lort NU.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24653
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2012 kl. 18:20
Det er noget som hedder fremskridt.Wink
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2012 kl. 18:28
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Nøj, hvor er du sjov.Tongue
Glem det Flemming, der er nogen der ikke fatter, at 3D faktisk godt kan være en spændende oplevelseLOL
 
Og hvis man selv har valget, så har jeg b a r e meget svært ved at se problemetSmile 
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24653
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2012 kl. 18:31
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Nøj, hvor er du sjov.Tongue
Glem det Flemming, der er nogen der ikke fatter, at 3D faktisk godt kan være en spændende oplevelseLOL
 
Og hvis man selv har valget, så har jeg b a r e meget svært ved at se problemetSmile 
Det irriterer mig, bare lidt at folk, er så meget imod det. Det er jo op til dem, om de vil se det. Og så lad os, som ikke har noget imod fremskridt, have lov til at se det.Confused
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 5>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu