|
Hvor er "købere og sælgere" tråden? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-December-2012 kl. 16:17 |
Jeg ville lige til at kigge lidt i den geniale købere/sælgere tråd, men jeg kan ikke finde den. Selv de link jeg har fra E mail underretningerne virker ikke. Jeg er klar over at den er blevet misrøgtet et stykke tid, men er det ikke bedre at finde en ny brsrtyrer end at slette den?
BS
Redigeret af Bschmidt - 25-December-2012 kl. 16:18 |
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4010 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Bschmidt.
Det er vores skyld. Vi lavede en oprydning. Desværre røg den med. Jeg skal lige finde den i vores SQL backup, og så vil jeg se om jeg kan trække bare den tråd ud. Det gik vist lidt for stærkt. Der går nok nogle dage før det sker. Undskyld.
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Helt OK fra min side. Hvor der handles der spildes.
Skal vi have fundet en ny administrator til tråden nu hvor den får et comeback? Eller vender ZeroXTC tilbage? BS
|
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4010 |
Øh. Det ved jeg ikke
![]() Jeg spørger lige Lars, når jeg ser ham
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
![]() |
|
Det var såmænd også bare en tanke. Eller et åbent spørgsmål til de, måske andre, der bruger tråden.
Det ville måske være "det rigtige" at spørge den nuværende administrator af tråden :-) BS
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |