recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvor er "købere og sælgere" tråden?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvor er "købere og sælgere" tråden?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvor er "købere og sælgere" tråden?
    Sendt: 25-December-2012 kl. 16:17
Jeg ville lige til at kigge lidt i den geniale købere/sælgere tråd, men jeg kan ikke finde den. Selv de link jeg har fra E mail underretningerne virker ikke. Jeg er klar over at den er blevet misrøgtet et stykke tid, men er det ikke bedre at finde en ny brsrtyrer end at slette den?

BS

Redigeret af Bschmidt - 25-December-2012 kl. 16:18
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Point: 4010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2012 kl. 11:19
Hej Bschmidt.

Det er vores skyld. Vi lavede en oprydning. Desværre røg den med. Jeg skal lige finde den i vores SQL backup, og så vil jeg se om jeg kan trække bare den tråd ud.

Det gik vist lidt for stærkt. Der går nok nogle dage før det sker. Undskyld.
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2012 kl. 11:27
Helt OK fra min side. Hvor der handles der spildes.

Skal vi have fundet en ny administrator til tråden nu hvor den får et comeback? Eller vender ZeroXTC tilbage?

BS
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Point: 4010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2012 kl. 11:43
Øh. Det ved jeg ikke Smile

Jeg spørger lige Lars, når jeg ser ham
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2012 kl. 12:22
Det var såmænd også bare en tanke. Eller et åbent spørgsmål til de, måske andre, der bruger tråden.

Det ville måske være "det rigtige" at spørge den nuværende administrator af tråden :-)

BS
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu