recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LUKKET - S: Nyt og gammelt hardware
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LUKKET - S: Nyt og gammelt hardware

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6061
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: LUKKET - S: Nyt og gammelt hardware
    Sendt: 01-Maj-2013 kl. 23:00
Hejsa

Jeg har fået en hel del hardware i overskud, så det ryger lige til salg.

Asus AT5NM10T-I med ATOM D525 CPU incl 2x2GB RAM (SOLGT til Hackerjac - Recordere)
Den er købt d. 23/6/11, så stadig 1½ måneds reklamationsret. Der medfølger kvittering. (Dette gælder dog kun bundkort, ikke RAM)
Den sælges med 2x2GB Kingston RAM (modelnummer: KVR1333D3S8S9/2G)
Den sendes ikke i original kasse, da den er smidt ud for længst, men der medfølger dog original manual, samt bagplade og SATA-kabler.
Bemærk, at selvom det er et ATOM board, så har den 4xSATA.
HBO: 300kr

Asrock H67M-ITX
Kan desværre ikke finde kritteringen på den.
Den sendes ikke i original kasse, da den er smidt ud for længst, men der medfølger dog original manual, samt bagplade og SATA-kabler.
HBO: 300kr

320GB ekstern 2.5" harddisk (7200rpm) (SOLGT til Kandersen - Recordere)
Den indeholder en Seagate Momentus 7200.4 320GB
WWN: 5000C5002FE85C2A
Den er bygget ind i en Icy Box kabinet med USB 2.0 interface.
Den kræver kun et USB-kabel for at trække data og strøm. Ikke noget med dobbelt-USB eller ekstern strømforsyning. Det medfølger USB-kabel.
Ingen kvittering.
HBO: 150kr

1x2GB Kingston RAM
Modelnummer: KVR1333D3N9/2G
Alm. DIMM-sokkel
HBO 50kr

IOCREST SATA II Port Multiplier 5-Port with RAID x2 (Den brugte er SOLGT til Hackerjac - Recordere) (Bud på den ubrugte på 300kr på HWT)
Selvom det er Sybas hjemmeside, er det samme produkt. (Hvis man går på IOCRESTs hjemmeside, og trykker english i toppen, ryger man også ind på SybaUSA)
Jeg har en der er taget hul på, og en der ikke er.
De er fra d. 22/3/13 og er i original pakning og tilbehør, samt med kvittering fra Amazon.de.
Hvis det bliver købt hver for sig, må en af jer lige nøjes med en digital kvittering, da jeg ikke har en kopimaskine.
HBO for den brugte: 250kr
HBO for den ubrugte: 300kr

Powerblock (Bud på 50 kr på HWT)
19V, 120W, 6.3A.
Tog lige et mål med skydelæren, den siger 6mm på ydersiden af ringen.
HBO: 50kr

Jeg tager kun imod spørgsmål og bud i tråden, så alle kan få et overblik. Ryger også til salg på hwt.dk. http://hwt.dk/Marked/328518/Saelges/Nyt-og-gammelt-hardware
Alt sendes gerne, men kan også afhentes i Hillerød.

Med venlig hilsen
Anders

Redigeret af Nagash - 22-August-2013 kl. 09:16
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2013 kl. 23:40
Den eksterne disk sætter jeg mig på til 150,- på.
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2013 kl. 23:40
Hov, pp skulle der stå.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2013 kl. 23:43
Det er noteret
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2013 kl. 03:14
Asus bundkort og den brugte sata II dims, 550 plus porto budt herfra
Hvor længe kører auktionen ?
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2013 kl. 12:17
Det er noteret.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2013 kl. 12:54
Jeg lukker de tre ting jeg har bud på fredag kl 15.
Hvis ikke der kommer flere bud på dem inden da, går de til hhv Kandersen og Hackerjac.
Til top
ThomasP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Februar-2006
Sted: Denmark
Point: 472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ThomasP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2013 kl. 14:32
Jeg vil gerne byde 500,- pp for Asus bundkort og ekstern harddisk.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2013 kl. 15:42
Det ser jeg som et dårligere bud, end det jeg har fra Kandersen og Hackerjac.

Og Kandersen og Hackerjac, klokken er over 15. så I får tingende til den aftalte pris, hvir I stadig er interesseret. Sender jer lige en PM.
Til top
ThomasP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ThomasP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2013 kl. 16:05
Den, der har grisen, sætter prisen. Men det er alligevel underligt, at et bud, der samlet set lægger 50 kr over HBO, betragtes som et dårligere bud end to bud på HBO. Især når det først bliver meldt ud efter fristen er udløbet.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2013 kl. 16:07
Det handler mere om, at du byder på den ene halvdel af det Hackerjac har budt på. Så skal jeg til at finde en ny køber til den SATA-dims.
Til top
ThomasP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ThomasP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2013 kl. 16:11
Jamen hvis du sætter sådan nogen betingelser, hvordan skal man så byde på dine ting? Skulle jeg have budt samlet set 700 kr. for to ting for at matche de andres bud? Det er da en speciel måde at sætte sine varer til salg på recordere.dk.

Hvis du så endda havde skrevet: "Samlet salg foretrækkes"

Og nu skal du endda til at sende to pakker

Redigeret af ThomasP - 03-Maj-2013 kl. 16:11
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu