recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SOLGT KAN SLETTES
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOLGT KAN SLETTES

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SOLGT KAN SLETTES
    Sendt: 17-Juni-2013 kl. 19:14
Jeg forsætter med at rykke lidt rundt, og sætter derfor dette sæt højtalere til salg..

XTZ 99.36 

De fremtstår absolut fejlfri - ingen hak, ingen ridser - intet - Jeg er første ejer.. 

Manual, bassplugs og hvad der nu ellers medfølger haves naturligvis. 

Købt hos www.fyndborsen.se hvor nypris i skrivende stund er 9990 svenske kastanjer ( http://www.fyndborsen.se/xtz/golvhogtalare/xtz-99.36mkii-piano ). Dette er dog for den reviderede MK II udgave, mine er udgået, men de kostede godt og vel det samme.. Har kvitteringen "etellerandetsted" så opdaterer lige på dette når jeg finder den.

Billeder osv kan fremtrylles, men de afviger ikke synderligt fra billederne i de to links ovenover. 

Emballage haves IKKE, så de skal afhentes på adressen (Hjørring - Nordjylland)

SOLGT

Bytte:
NAS Server af nyere dato, minimum 4bays

Jeg kunne godt bruge et sæt rears; eksempelvis XTZ 93.21.

Sub; XTZ 99W12.16 / variant. eller evt 2 stk 99W10.16 - Højglans sort.

Logitech Smart control / Ultimate Hub

Logitech Squeezebox

Tablet 7/10" Nexus eller Galaxy - WIFI er et must

Andre eventuelle bytteforslag, vurderes som de kommer ind :)








Redigeret af nAlen - 06-August-2013 kl. 19:26
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2013 kl. 22:30
op :)
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2013 kl. 21:11
op :)
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Status: Offline
Point: 2357
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2013 kl. 00:04
Kan se der er en som har haft et sæt mk2 til salg til 5500 i et godt stykke tid, så man skal nok forvente mindre end det :-(
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2013 kl. 14:09
Hvor ser du disse henne ? :)

Jeg selv havde regnet med de skulle indbringe i omegnen af 6000...
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Status: Offline
Point: 2357
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2013 kl. 14:11
Hifi4all og DBA :-(
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2013 kl. 14:15
Sættet på h4a er de originale som mine, og hvis "et godt stykke tid" er 7 dage, så er jeg da glad for jeg er en tålmodig herre ;)

Men fair skal være fair, de virker alders samt standsmæssigt at være ca som mine, så jeg sætter dem til samme pris og så må vi tage den derfra - Tak for inputtet :)

Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Status: Offline
Point: 2357
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2013 kl. 15:55
Annoncen er blevet slettet og oprettet flere gange. Jeg har selv samme sæt, så jeg vil selvfølgelig også have mest muligt for det når det skal sælges, men tror desværre ikke det er en mulighed.
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2013 kl. 15:57
Ja det slog mig det nok var sådan det hang sammen :)

Nu er de officielt til salg med hbo tilsvarende, og så må vi se hvordan det ender... I tilfældet der kun bliver skambudt, er det jo ikke den værste højtalere at beholde :)
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2013 kl. 22:31
op :)
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2013 kl. 22:01
bump :)
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2013 kl. 20:46
op :)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu