|
S: Canon G12 kamera |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Juni-2013 kl. 13:33 |
Sommer oprydning
Kan du bruge et godt kamera ! Jeg har et Canon Kamera som der bliver brugt for lidt og det er synd. Kom med et fornuftigt bud og hent det i Silkeborg. ( nypris med alt tilbehør ca. 4000,- ) ![]() NB. der er et 16Gb. SD kort med også. Alt i org. kasser og kvittering
|
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bump
|
|
![]() |
|
Dondee ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 136 |
Pris ide??
|
|
![]() |
|
En fair pris vil ( som jeg ser det ) være omk. kr. 2000,00 Du må gerne byde mindre, men vær rimelig. Jeg kan sige at kameraet er brugt meget lidt og er fra ikke ryger hjem. Det har faktisk aldrig været udendørs. Er 100% i orden. Jeg syntes bare det fortjener at blive brugt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |