recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Efterlysninger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb af specialbatterier
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Køb af specialbatterier

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
zemo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-September-2006
Sted: Århus, Denmark
Status: Offline
Point: 491
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zemo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Køb af specialbatterier
    Sendt: 02-Februar-2014 kl. 18:45
Hej alle

Jeg leder efter en dansk forhandler af dette batteri:


Jeg har googlet danske batteriforhandlere på nettet, uden held. Så hvis nogen kender en...

Alternativt, kan nogen sige hvad jeg ca. kommer af med ved at købe hos Amazon.com? Jeg tænker på om der kommer told og moms oven i prisen, og hvem (og i hvilket land) man egentlig handler med? Jeg har ikke købt i udlandet før...

På forhånd tak
Morten
/zemo/
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6993
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2014 kl. 18:51
Mener at grænsen er 85.-    

Så det kan du sagtens købe.   Handler selv tit fra udlandet uden problemer.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6993
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2014 kl. 18:56
Men du kan sikkert få et i danmark hos batteribyen
Det ligner et 1.2v opladeligt med loddeflige
Til top
Infinity Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1078
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Infinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2014 kl. 19:03
En pris på 20$ giver risiko for moms (men ikke told) og PestDanmarks opkrævningsgebyr på 170 Kr., så regn med en udgift på 300 Kr. og håb på mindre!
mvh Infinity
Til top
zemo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-September-2006
Sted: Århus, Denmark
Status: Offline
Point: 491
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zemo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2014 kl. 19:03
Hej og tak for svar

Det er ikke et alm AA-batteri. Det måler 17x42 mm. Spændingen kan jeg desværre ikke se nogen steder...
/zemo/
Til top
zemo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-September-2006
Sted: Århus, Denmark
Status: Offline
Point: 491
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zemo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2014 kl. 19:06
Jeg har fundet dette på amazon.co.uk:


Det burde vel blive sendt fra UK, og dermed EU. Så derfor ingen moms/gebyrer? Eller misforstår jeg noget?
/zemo/
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2014 kl. 19:29
Kan det overhovedet betale sig at skifte? Gav 150kr for en Oral B 2000A
Til top
zemo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-September-2006
Sted: Århus, Denmark
Status: Offline
Point: 491
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zemo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2014 kl. 19:34
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Kan det overhovedet betale sig at skifte? Gav 150kr for en Oral B 2000A
Det er blevet en principsag for mig. Braun siger at man ikke kan, og bare skal kassere en fuldt fungerende tandbørste (eller rettere 2 stk. som vi købte for ca 3 år siden for over 1000 kr.). Jeg har fundet guides på nettet som beskriver hvordan man gør.
/zemo/
Til top
zemo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-September-2006
Sted: Århus, Denmark
Status: Offline
Point: 491
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zemo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2014 kl. 19:36
Det skal måle 17 x 21 mm. 1,2 V, (ca.) 2100 mAh.
Det er ikke lykkedes mig at finde en dansk forhandler, kun engelske.
/zemo/
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2014 kl. 19:59
Jeg fatter ikke, at man skal døje med de her lortebatterier uden mulighed for udskiftning. Vi skifter vores Braun ca. hvert andet år (lidt oftere), og det er det samme generation efter generation. Jeg skal aldrig købe noget der koster over 200 kr fra dem for de KAN bare ikke holde. Planlagt forældelse af værste skuffe.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19229
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2014 kl. 20:19
Søg på ebay efter 181AFH1A1P

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
zemo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-September-2006
Sted: Århus, Denmark
Status: Offline
Point: 491
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zemo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2014 kl. 22:36
Jeg fandt denne:


Hvis det er det rigtige, så bliver det vist ikke meget billigere...
/zemo/
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu