recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fragt Amazon.co.uk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fragt Amazon.co.uk

Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
jackyl Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 192
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jackyl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Fragt Amazon.co.uk
    Sendt: 03-April-2014 kl. 23:00
Er det startet her den 1/4 at man ikke kan vælge fragtfri til danmark Cry lige haft 3 film og en cd i kurven til 32,36£ og de vil så have 4,63£ for fragt så sent som for to uger siden fik jeg da sendt fragtfri og har brugt det utallige gange.
allan

Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2014 kl. 23:36
Kunne måske se ud som om det kun er Irland og England nu, der er gratis fragt til. Gider du skrive til dem og spørge?
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2014 kl. 23:38
Det kan være fordi du vælger film/musik fra deres undrleverandører. Så kommer der fragt på
Til top
jackyl Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jackyl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2014 kl. 00:16
Var film/musik fra Amazon selv og lige kigget på deres side igen ser ud til som db89 skriver at det kun er Irland og England der har mulighed for gratis fragt nu Cry
Mit Engelske er ikke lige det bedste så hvis der skal spørges må en anden nok lige træde til.
Men de her linjer kan jeg da forstå nogenlunde og Danmark er da ikke nævnt.

Terms & Conditions for FREE Super Saver Delivery.

• FREE Super Saver Delivery is available for orders of eligible items for delivery to home or business addresses in:
    • the UK, subject to a minimum total spend of GBP 10.00; and
    • the Republic of Ireland, subject to a minimum total spend of GBP 25.00 (including VAT).
allan

Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2014 kl. 01:18
Jeg skrev til dem torsdag. Per 3. april er det slut med gratis forsendelse
Til top
Henrik_s Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Oktober-2006
Sted: Ringsted
Point: 608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik_s Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2014 kl. 02:07
Der er ikke andet end at ligge billet ind og få amazon til Danmark, Brno i Tjekkiet har lige takket nej til have dem...
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
Til top
jackyl Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jackyl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2014 kl. 02:13
De har nu heller ikke sparet på omkostningerne min sidste ordre for 2 uger siden var 3 cdér afsendt samme dag i 2 pakker og ankom samme dag og posten slæbte dem med til en postbutik fordi jeg ikke var hjemme til at tage imod dem Confused
Og det har jeg oplevet flere gange at de sender i flere pakker som kommer samme dag eller med en dags mellemrum. 

Redigeret af jackyl - 04-April-2014 kl. 02:14
allan

Til top
vclarke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-September-2006
Point: 738
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vclarke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2014 kl. 02:30
Så må vi jo håbe salget falder så meget, at de indfører det igen. Jeg vil i hvert fald handle væsentlig mindre der nu.

Redigeret af vclarke - 04-April-2014 kl. 02:31
Til top
Shaolin Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 13-Juni-2006
Sted: Valby, Danmark
Point: 429
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Shaolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2014 kl. 10:08
Ja, jeg har lige modtaget en mail fra dem, hvor de bekræfter at International Free Shipping ikke længere er en mulighed... bonderøve...
Til top
Totoronto Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Maj-2006
Sted: Midt-jylland
Point: 395
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Totoronto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2014 kl. 10:28
Oprindeligt skrevet af Shaolin Shaolin skrev:

... bonderøve...

Hmm..med de priser der er på forsendelser til udlandet, har det også undret mig meget, at det overhovedet har været muligt. Fortjenesten har været minimal.
Til top
johnny57 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-November-2004
Point: 952
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér johnny57 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2014 kl. 12:12
De begynder vel så som CDON at give gratis kuponer til fri fragt m.m.
og dermed fremstå som flinke.
Med venlig Hilsen

Johnny
Til top
Mark RL Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Juni-2008
Point: 159
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mark RL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2014 kl. 12:26
Lidt noget pis, men de preorders man har lavet må da gælde :( Fik også lige mailen idag. 

Æv æv!
Med venlig hilsen

Mark
Til top

Besvar Besvar Side  123 4>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu