|
Nogen med 4k TV? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Thomas_H ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 467 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Maj-2014 kl. 21:24 |
|
Nogen med 4k TV, som kan teste min lille 4k-film og give et pip om hvordan den ser ud? :) |
||
--
mvh Thomas H. - www.thhe.dk |
||
![]() |
||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Den må da se forbistret flot ud på 4K... Allerede på en kedelig PC-skærm er den flot!!
![]() |
||
![]() |
||
Mhansen ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
|
Jeg kan kun se den i 720p
Desuden skal du nok finde et andet sted at uploade da jeg tvivler på hvor "ægte" det 4K som youtube leverer er. Bortset fra det så er det nogle sindssygt flotte billeder!! |
||
![]() |
||
TommyF ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-December-2003 Sted: Brøndby Status: Offline Point: 625 |
|
Den skriver ca 3840x2650 på min PC skærm.
|
||
![]() |
||
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 892 |
|
Det ser super godt ud på min 55HU7505
|
||
.
|
||
![]() |
||
Lasse5068 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-August-2013 Sted: Næstved Status: Offline Point: 40 |
|
![]() Den er i UHD-opløsning på YouTube.
|
||
![]() |
||
Thomas_H ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 467 |
|
Tak for jeres ord.
Desværre har jeg fået fortalt, at ingen 4K-TV kan streame i 4K via YouTube, så det bliver nok svært at teste, med mindre man sætter en PC til. Videoen er gemt i 60mbit/t, men YouTube komprimerer den nok noget hårdere. ...i øvrigt er "stortrommen" i melodien en sampling jeg lavede, af en grankogle som bliver kastet ned i en køkkenvask ...afspillet i 4 gange slow :D |
||
--
||
![]() |
||
Mhansen ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
|
Se på lasse seencap - knap 16kbps.
|
||
![]() |
||
|
Ja det er lidt hårdt komprimeret :( |
||
--
||
![]() |
||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
|
Thomas_H:
Én af de ansvarlige for sitet her - Hummelmose, efterspørger 4k-materiale til test af sit nyindkøbte TV: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=127355&PN=6&title=4k-ultra-hd-materiale Måske, du kunne give ham din fine optagelse til test af TV'et... Ønsker du ikke at lægge den ud til fri download, så kan du jo bare bruge recorderes PB-system. Redigeret af turbo2 - 22-Maj-2014 kl. 22:10 |
||
![]() |
||
|
Jeg kan se du allerede har linket til den :) Mon ikke han selv kontakter mig hvis det er. |
||
--
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8665 |
|
Den er meget hårdt komprimeret, når man ser den. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |