recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Invitationer til køb af OnePlus One
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Invitationer til køb af OnePlus One

 Besvar Besvar Side  123 8>
Forfatter
Besked
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Invitationer til køb af OnePlus One
    Sendt: 16-Juli-2014 kl. 07:17
Jeg har fået en invitation til køb af en OnePlus One, som jeg ikke kommer til at benytte mig af.

Jeg ved ikke helt hvordan det funker, men åbenbart skal jeg "claime" min invitation inden kl. 19 i aften.

Hvis nogen er interesseret i invitationen, så send mig en PM. Det er først til mølle. Og husk, at der ikke er mange timer at løbe på... Smile

EDIT: Denne invitation er brugt.


Redigeret af azrael - 17-Juli-2014 kl. 09:56
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Splinten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-April-2004
Sted: Lolland
Status: Offline
Point: 901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Splinten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2014 kl. 07:33
Den vil jeg gerne have. Sender dig en PB.
Semper fidelis

Brug OneDrive via mit link og få 0,5 GB ekstra gratis plads.
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2014 kl. 10:00
Den hurtigste besked kom fra atdjei kl. 7:28, så invitationen er gået til ham.

Jeg har desværre været lidt langsom til at reagere grundet arbejde. Håber I forstår.

/az


"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
atdjei Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 26-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér atdjei Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2014 kl. 10:17
Tak til azrael, så har jeg bestilt.

Til splinten, send mig din email adresse, så sender jeg min invite, hvis jeg modtager en:-)

Jimmi
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2014 kl. 10:39
Oprindeligt skrevet af atdjei atdjei skrev:

Tak til azrael, så har jeg bestilt.

Til splinten, send mig din email adresse, så sender jeg min invite, hvis jeg modtager en:-)

Jimmi

Håber det gik smertefrit med bestillingen. Smile
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Splinten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-April-2004
Sted: Lolland
Status: Offline
Point: 901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Splinten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2014 kl. 10:59
Godt at høre atdjei :-)
Det bliver spændende at høre om erfaringerne med mobilen!
 
Jeg sender dig en PB med min mail. På forhånd tak :-D
Semper fidelis

Brug OneDrive via mit link og få 0,5 GB ekstra gratis plads.
Til top
ninja777 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 18-Juni-2014
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ninja777 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2014 kl. 12:21
Splinten, kan man indlægge billet til et invite, hvis du får muligheden? :)
Til top
Splinten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-April-2004
Sted: Lolland
Status: Offline
Point: 901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Splinten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2014 kl. 12:33
ninja777: det er måske lidt tidligt at sige endnu - med lidt held stopper de vel også på et tidspunkt med de invites og begynder at sælge telefonerne på normal vis?!?! Men hvis det skulle blive aktuelt til den tid, så skal du nok få min :-)

Redigeret af Splinten - 16-Juli-2014 kl. 12:34
Semper fidelis

Brug OneDrive via mit link og få 0,5 GB ekstra gratis plads.
Til top
ninja777 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 18-Juni-2014
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ninja777 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2014 kl. 12:46
Splinten, ja det kan man da håbe at de stopper med. Men hvem ved? :) Ja, lad os se. På forhånd tak ;)
Til top
atdjei Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 26-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér atdjei Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2014 kl. 13:19
Jeg fandt dette angående invitationer på Oneplus One's hjemmeside.

You will get invites to share if you bought a OnePlus One from oneplus.net. If you got your OnePlus One in May, June or early July, your invites to share will be sent out at the end of July.

You do not automatically receive invites to share when you purchase a phone - we need to manually roll them out according to our operations situation.​ In the beginning quantities will be smaller, but they will increase as time goes by. You will frequently receive new invites to give away as production ramps up.


Til top
Langtoft Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 29-December-2009
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 424
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Langtoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2014 kl. 17:32
Jeg har også skrevet mig op for flere måneder siden, hvis jeg får en skal jeg nok huske tråden, så der er en der kan få glæde af den. Jeg har mistede tålmodigheden og har købt noget andet :)
Til top
helljohn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Juni-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 2046
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér helljohn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2014 kl. 19:51
Oprindeligt skrevet af Langtoft Langtoft skrev:

Jeg har også skrevet mig op for flere måneder siden, hvis jeg får en skal jeg nok huske tråden, så der er en der kan få glæde af den. Jeg har mistede tålmodigheden og har købt noget andet :)

samme her er også skrevet op og har købt andet så får jeg en så kommer min også op her Big smile
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 8>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu