recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Indstillinger af TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung - Kanal menu ikke tilgængelig
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung - Kanal menu ikke tilgængelig

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
rumlepraasen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 108
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rumlepraasen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung - Kanal menu ikke tilgængelig
    Sendt: 31-Marts-2015 kl. 12:19
Heysa.

Jeg har et ældre Samsung P50C685 hvor jeg ikke kan komme ind i kanal menuen. Den er slet ikke tilgængelig. Jeg troede jeg ville kunne komme til det efter at have fået sat et CA-modul med yousee kort i tv'et. Dette har dog ikke hjulpet på det.
Når jeg tænder tv'et siger den CI+ CAM indsat. Vent på godkendelse... i kort tid, hvorefter det forsvinder. Jeg har dog stadig ikke adgang til kanal menuien.

Er der nogen kloge samsung hoveder, der kan hjælpe mig til hvordan får jeg adgang til og mulighed for at indstille min kanal menu?




Redigeret af rumlepraasen - 31-Marts-2015 kl. 12:23
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10312
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2015 kl. 13:46
Jeg er ret sikker på det står i manualen. Har du den ikke, kan du sandsynligvis downloade den fra nettet.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
rumlepraasen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 108
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rumlepraasen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2015 kl. 13:52
Nej, jeg kan intet finde i manualen, udover under troubleshouting, hvor der står -Er kanal menu utingængelig - Kanal menuen er kun tilgængelig, når tv source er valgt.
Men det gør ingen forskel. Jeg kan ikke komme ind på kanalmenuen, om den står på TV eller uanset hvad jeg gør.
Under alm. tv indstillinger kan jeg F.eks heller ikke vælge "plug and play", som de ellers skriver man skal vælge ved innitial setup...
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2015 kl. 14:03
Sæt den tilbage til fabriksindstilling, og genindstaller forfra. Elektronik har det med at gå i baglås.
Til top
rumlepraasen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 108
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rumlepraasen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2015 kl. 14:06
Den mulighed har jeg ikke, i så fald kan jeg ikke finde den. Jeg har ledt og været alle muligheder i menuen igennem. Er der en kode eller noget i dne stil, man kan indtaste for at nulstille?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2015 kl. 14:07

Har du prøvet et total reset (fabriks indstilling).?
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
rumlepraasen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 108
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rumlepraasen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2015 kl. 14:13
Nej, hvordan gør det jeg det? Der er ikke en sådan valgmulighed noget sted i min menu...
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2015 kl. 14:16

 Har TVet i det hele taget C Tuner.? Hvor gammelt er det.?
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
rumlepraasen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 108
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rumlepraasen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2015 kl. 14:21
Jeg mener det er fra 2010
Altså jeg kunne tidligere tage diverse kanaler via antennekabel, men nu har jeg kun mulighed for DR1 og Ramasjang. Men det er jo fordi jeg ikke kan indtsille kanaler...
Det er dette tv
http://www.samsung.com/dk/support/model/PS50C685G5SXXE


Redigeret af rumlepraasen - 31-Marts-2015 kl. 14:23
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5210
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2015 kl. 14:36
Oprindeligt skrevet af rumlepraasen rumlepraasen skrev:

Jeg mener det er fra 2010
Altså jeg kunne tidligere tage diverse kanaler via antennekabel, men nu har jeg kun mulighed for DR1 og Ramasjang. Men det er jo fordi jeg ikke kan indtsille kanaler...
Det er dette tv
http://www.samsung.com/dk/support/model/PS50C685G5SXXE
Der ligger også en opgraderingsfil (USB) fra 2011 på dit link, har du den installeret?
Kunne måske løse nogle problemer?

Mvh. JørgenT
Til top
rumlepraasen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 108
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rumlepraasen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2015 kl. 14:43
Yeps jeg har prøvet at opdatere den, det er samme version der allerede er på tv'et
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5210
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2015 kl. 14:48
Oprindeligt skrevet af rumlepraasen rumlepraasen skrev:

Nej, hvordan gør det jeg det? Der er ikke en sådan valgmulighed noget sted i min menu...
Nej, det er ikke umiddelbart beskrevet hvordan Factory default laves.
Manual side 7 beskriver Plug&Play initial setup.
Kan det være fordi det står til Store Demo mode at visse menuer er gemt/låst?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu