recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Muse Drone ej på TDC Play?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Muse Drone ej på TDC Play?

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
8sen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 11-December-2009
Sted: dk
Status: Offline
Point: 69
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 8sen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Muse Drone ej på TDC Play?
    Sendt: 09-Juni-2015 kl. 21:26
Undrer mig vildt over, hvorfor det nye MUSE album DRONES ikke er at finde på TDC Play? Det er deprimerende dårlig service, for jeg kan jo se, at albummet findes på f.eks. Wimp. 

Er det en enlig svale, eller er TDC Play genrelt ikke med på noderne?
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2015 kl. 21:55
rettigheder, rettigheder, rettigheder. - intet andet end derfor. afhængig af hvilket pladeselskab der udgiver Muse, så kan det meget vel tænkes de ikke har en aftale med dem om det, og derfor mangler det. - det kan selvfølgelig også bare være det er monster langsomme, men personligt ville jeg sige klap nu lige hesten! At sige noget er en deprimerende dårlig service når du ikke kan finde 1 sang ud af 10mio er nok i virkeligheden ikke nødvendigvis dårlig service.
Til top
8sen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 11-December-2009
Sted: dk
Status: Offline
Point: 69
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 8sen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2015 kl. 22:01
Tak for dit indlæg Claus, men der er tale om et nyt album fra et af de største bands på rockscenen lige nu, og som desuden hovednavn på Roskilde Festival om et par uger. Så nej, jeg klapper ikke hesten. Det ER for dårligt!
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19237
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2015 kl. 22:24
Så prøv at søg på AC/DC - de er der næsten heller ikke.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2015 kl. 18:16
Ja, det ER simpelthen for dårligt, at et helt nyt album ikke er at finde, på din helt gratis tjeneste. Det kan jeg godt se :)
Til top
8sen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 11-December-2009
Sted: dk
Status: Offline
Point: 69
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 8sen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2015 kl. 19:14
Gratis Nagash? Hvordan får man gratis musik hos TDC? Det må du vist lige forklare ... 

Redigeret af 8sen - 10-Juni-2015 kl. 19:17
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6994
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2015 kl. 20:09
Jeg betale da intet for TDC play.   Mange steder følger det jo med en job telefon. Og det er der ikke mange der bruger.   Så bare lån et login fra dem ;-)
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2015 kl. 21:12
Du får det musik som TDC køber rettigheder til. Ønsker du andet end det TDC køber, må du jo købe andet steds. Du forventer jo heller ikke alle serier, dokosoaps og sportsbegivenheder påp netflix.
Sådan fungerer rettighederne nu en gang bare.
Til top
Tweaky Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-September-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 630
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tweaky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2015 kl. 22:30
Så må du have et Wimp abbonnement. Og når du så vil høre metallica, så kan du nappe et Spotify abbonnement. Og sådan kan du blive ved.
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2015 kl. 23:05
Ingen af tjenesterne har ALT . Og desværre ser det ud til ,at de netop kommer til at konkurrere på eksklusive rettigheder på nogle af de helt store kunstnere . Apple skal nok hamre på reklametrommerne omkring Beatles, som de bliver ene om at kunne tilbyde . Mener at en af de andre streamingtjenester har eneret på Metallica ? Osv . . .
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2015 kl. 23:29
Oprindeligt skrevet af 8sen 8sen skrev:

Gratis Nagash? Hvordan får man gratis musik hos TDC? Det må du vist lige forklare ... 

Det er en del af dit abonnement. Du kan ikke få TDC Play ved at betale dig fra det. Og abonnementet bliver ikke dyrere af det. Derfor: Det er en gratis tjeneste.

Og som andre er inde på, så får alle tjenesterne eksklusive aftaler. TDC fik så ingen med Muse. That's life.
Til top
sickchild Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Maj-2008
Sted: næstved,Denmark
Status: Offline
Point: 795
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sickchild Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2015 kl. 11:11
Jeg har et par gange oplevet at nye albums ikke kommer med det samme på tdcplay, og at de er et par dage længere tid om det, end f.eks spotify. Ved ikke om det er det samme med det nye Muse album. Den sidste jeg selv oplevede det med, var det danske band Ulige Numre.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu