|
SMIDT UD: Rockwool Industribatts sorte (Haster) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4464 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Januar-2016 kl. 16:06 |
Jeg er ved at rive min bio ned og skal af med industribatts brugt til min baffle wall. De er 5cm tykke. ![]() Der er ca. to pakker i alt og noget af det er skåret ud. Hentes som det er. Kan ikke huske nyprisen, men mener det løb op i 3000'ish. Befinder sig på Frederiksberg. Kom med et (fornuftigt) bud. Afhentning 31/1-2016 ville være perfekt! Redigeret af Jonas_h - 31-Januar-2016 kl. 17:57 |
|
![]() |
|
Autechre ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-August-2008 Sted: Varde Status: Offline Point: 608 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nogen vil måske gerne vide tykkelsen... De fåes jo i lidt forskellige tykkelser. Pøj-pøj med salget.
![]() |
|
*Don't take life too seriously - nobody gets out alive anyway...*
|
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4464 |
Tykkelse på 5cm er tilføjet :)
|
|
![]() |
|
De er blevet smidt ud.
|
|
![]() |
|
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Det gør sgu lidt ondt!! Nu var det jo ikke megen varsel du gav (håber ikke det er af nødat du skal rive biffen ned??) for jeg kunne nok godt have brugt dem, og ligeledes dine Trolltekt-plader, men det virker som om at det skal gå stærkt ...
|
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
![]() |
|
Ingen nød, men skal flytte :) og beklager den korte varsel men det var er helvede at få revet det hele ned så det var nemmere at kyle dem direkte i containeren :)
Troldtekt er allerede reserveret men kan skrive hvis køber skifter mening. |
|
![]() |
|
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Ok, life happens :) Vil meget gerne stå øverst på "ventelisten" til TT-pladerne (jeg skal slet ikke bruge allesammen, måske 4-6 stykker) hvis handel går i vasken eller nogle bliver til overs. Hvad med dine diffusers, er de også sorte? Må indrømme, at jeg ikke orker at lede alle 75 sider igennem efter svar :)
|
|
|
![]() |
|
Jeg har fire diffusors tilbage. De er hvid flamingo og koster vist 800kr for 8 hos Thomann. Du skal være velkommen til at få dem billigt
|
|
![]() |
|
Ellers tak ang. diffusers, skal bruge dem bagved en AT-dug, så de SKAL være sorte :(
|
|
|
![]() |
|
Off-topic: Jeg ville ikke placere diffusors i lærreds-enden.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |