recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - waoo og deres priser
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

waoo og deres priser

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: waoo og deres priser
    Sendt: 07-April-2016 kl. 17:05
nu pr 1 juni stiger fibereren hos waoo med 20,- mdr uden nogen grund og øgelse af eksisterende hastighed, med bare en opringning til dem så giver de en 100/100mbit indtil man opsiger den for 299mdr Wink 

prisen er baseret udfra 50/50 som pt koster 279mdr og så stiger til 299mdr


Redigeret af jetdirect - 07-April-2016 kl. 17:06
Til top
Stoffer1987 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-April-2008
Status: Offline
Point: 654
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stoffer1987 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2016 kl. 17:30
Tak for tippet, har lige fået opgraderet vores også :)
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2016 kl. 17:46
Smile så bliver der fart over feltet til Juni 

Vi har pt 50/50 og får også 100/100




Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Status: Offline
Point: 972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2016 kl. 18:33
Hvor har du fået den information om prisstigning?
Jeg har intet hørt om en prisstigning.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2016 kl. 18:34
der kom en mail fra dem idag (energimidt)

Redigeret af jetdirect - 07-April-2016 kl. 18:38
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2016 kl. 01:27
Er det så måske kun energimidt? For jeg har intet hørt, (Seas-NVE).


Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2016 kl. 08:50
det kan det være, men mon ikke prisen stiger hos alle der er på waoo net over landet.


Til top
mureren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Oktober-2005
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 710
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mureren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2016 kl. 09:02
Jeg har ikke fået den mail fra EnergiMidt....men jeg ringede til dem og spurgte om det var korrekt, og det er det.
Årsagen er bare "generelle prisstigninger".
Men jeg blev, efter lidt pres på den rare dame, også tilbudt 100/100Mbit fra 1. juni, til 299 kr./md.
Mvh. Mureren

"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!"
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2016 kl. 09:07
Tror det er via deres nyheds brev vi fik det for vi fik 4 kopier af samme brev via mail, men når de uden tøven giver 100mbit så er det et tegn på de gerne vil holde på sine kunder.

ydermere kan de nu uofficielt tilbyde 10/10 til 219mdr som forsøg basis, prisen på denne holder ikke når andet fiber selskab under waoo tilbyder 15/15 til 219 mdr 

http://www.fibia.dk/privat/internet-tv-telefoni/fibernet/bestil-fibia-1515-mbits-bredbaand-jylland/


Redigeret af jetdirect - 08-April-2016 kl. 09:16
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2016 kl. 09:19
Oprindeligt skrevet af mureren mureren skrev:

Jeg har ikke fået den mail fra EnergiMidt....men jeg ringede til dem og spurgte om det var korrekt, og det er det.
Årsagen er bare "generelle prisstigninger".
Men jeg blev, efter lidt pres på den rare dame, også tilbudt 100/100Mbit fra 1. juni, til 299 kr./md.

Thumbs Up 
Til top
Skovbo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Januar-2010
Sted: Glamsbjerg
Status: Offline
Point: 351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skovbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2016 kl. 10:19
Følger lige med her - har også Waoo, men har ikke fået noget brev eller mail endnu ang. prisstigning. Er kunde gennem EnergiFyn.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2016 kl. 10:24
prøv og ring til dit energiselskab og hør om de ændrer deres pris på fiberen.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu