|
Bedste sted at købe xiaomi |
Besvar |
Forfatter | |
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-Februar-2017 kl. 17:41 |
Min fætter har forelsket sig i en note 3.
Han har spurgt mig, om jeg ved hvor man skal købe den, mit bedste bud er honorbuy, men synes deres after sales virker lidt sjofelt. Gode bud eller erfaringer, også dårlige erfaringer modtages. |
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12313 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den danske butik hvor den kan fås billigst?
Redigeret af Naiera - 18-Februar-2017 kl. 17:46 |
|
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
Synes ej jeg kan finde en sådan? Kender du ti l en?
|
|
Wolff
Guld medlem Oprettet: 24-Marts-2008 Status: Offline Point: 572 |
Funktioner
Tak(0)
|
Xiaomi Redmi Note 3 32GB 2600,- hos Proshop
|
|
Flick
Bruger Oprettet: 05-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 245 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bemærk at der kan være malware preinstalled på dem, når de ikke kommer direkte fra Xiaomi, det aktiverer sig først efter nogle dage, og så skal man requeste om at få en unlock key på Xiaomis side for derefter at flashe den med en ny ROM, der kan jeg anbefale de uofficelle ROMs fra xiaomi.eu
|
|
Notfast
Guld medlem Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2875 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sørg for at det er en Kate variant.
Kate = LTE 800mhz. |
|
.....
|
|
Notfast
Guld medlem Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2875 |
Funktioner
Tak(0)
|
http://shop.gizchina.com/home/xiaomi-redmi-note-3-pro-international-version-3gb-32gb-gold-919.html
Jeg har købt hos dem flere gange, og hver gang har jeg været godt tilfreds. Sørg for at vælge deres EU Warehouse, så kommer der ikke told og gebyr på. Jeg gik ud fra at det skulle være problemer modellen! Denne besked er skrevet fra en redmi Note 3 pro (Kate)! Redigeret af Notfast - 20-Februar-2017 kl. 06:36 |
|
.....
|
|
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
Ved du hvordan deres rma service er?
|
|
Notfast
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har aldrig haft brugt det det - men læs http://shop.gizchina.com/content/warranty.html Redigeret af Notfast - 20-Februar-2017 kl. 06:51 |
|
.....
|
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12313 |
Funktioner
Tak(0)
|
Prøv Pricerunner. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |