|
OLED vs. LED - Åben diskussion |
Besvar | Side 123 43> |
Forfatter | |
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(1)
Sendt: 14-Maj-2017 kl. 10:19 |
Denne tråd er oprettet til @Hother, så han har en tråd hvor han kan skrive lige hvad han vil om OLED.
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
-Henrik-
Super bruger Oprettet: 18-December-2012 Status: Offline Point: 412 |
Funktioner
Tak(0)
|
Men hummelmose, som administrator, mener du så, at det er din opgave, at bidrage til, at gøre recordere.dk til en ren børnehave?
OLED vs. LCD er tydeligvis et emne, som folk (herinde) har små-religiøse holdninger til ala pc vs. Mac. Så i stedet for at smide benzin på bålet, bør I vel reelt overveje, om der overhovedet skal tillades diskussioner af den art her på sitet. Der er jo rigelig evidens for, at det hurtigt løber af sporet med den slags diskussioner. |
|
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har sørme ikke noget imod debat - Men at oprette 10-15 emner om det samme, er 9-14 for mange. Derfor ønsker jeg blot at samle dem i et. Og så skal jeg lige skynde mig at sige, inden nogen anklager mig for at gå i flyverskjul om lidt. At jeg skal til konfirmation, og derfor er AFK om lidt
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mange tak, men det bliver nok ikke nødvendigt Humle. Jeg skriver ikke mere om OLED. Jeg har forstået at det er mig der åbenbart ikke kan finde ud OLED.
|
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
Furry
Guld medlem Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1087 |
Funktioner
Tak(0)
|
Forbud lyder så slemt og Censur agtigt, så er det da bedre at samle det et sted og så kan dem kan dem er enten vil Prale af deres nye oled, eller dem der vil grine af før nævnte har spildt penge på kejserens nye klæder, jo komme her og være glade og grine sådan lidt afhængig af på hvilken side af stregen man står |
|
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7077 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hother.
Tror vi er meget enige ang oled. Syntes det er helt ok at have forskellige meninger. Sådan har det altid været gennem tiden. vi bliver aldrig enig om alle produkter. Og blev vi det døde sådanne forum. |
|
bentpetersson
Guld medlem Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2426 |
Funktioner
Tak(0)
|
Enig. Og ikke kun forummet døde, men også de mange produktmuligheder ligesom konkurrence og udvikling kunne risikere at gå i stå.
|
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
C. Johansen
Guld medlem Oprettet: 16-April-2012 Status: Offline Point: 636 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har ikke tidligere deltaget i diskussionen om burn-in på OLED, men har skimmet indholdet af de mange tråde. Der har ikke været nogen oplysninger i de tråde, som afholdt mig fra at købe en 65" OLED skærm fra LG. Det har jeg ikke fortrudt. Overhovedet ingen burn-in. Det er fint, at der på recordere.dk er plads til forskellige meninger. Selvfølgelig. Det lægger administratoren også op til. Så når administratoren opretter tråden "Hothers holdning til OLED", er det jo ikke for at begrænse oplysninger om produkter, men for at signalere til Hother, at nu har vi vist ALLE forstået hans synspunkter, og at diskussionerne nu har nået et punkt, hvor der nærmest er tale om chat - bare for chattens egen skyld. Altså kun ren og skær tidsfordriv. Jeg hilser administrator Hummelmoses initiativ velkommen.
|
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12317 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hothers problemer med OLED har vel mest at gøre med, at han selv har et LCD TV.
|
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2194 |
Funktioner
Tak(0)
|
Og hvad er problemet med burn in for ham egentligt? Har han da sine TV i mange år?
|
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12317 |
Funktioner
Tak(0)
|
Redigeret af Naiera - 14-Maj-2017 kl. 14:07 |
|
Nico89
Bruger Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 118 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvorfor skulle man også bekymre sig når man har verdens bedste billede? Det har jeg ikke forstået.
Redigeret af Nico89 - 14-Maj-2017 kl. 18:04 |
|
Besvar | Side 123 43> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |