|
Spørgeskema om Bang og Olufsens målgruppe |
Besvar |
Forfatter | |
Isabellanielsen2210
Ny bruger Oprettet: 12-December-2017 Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-December-2017 kl. 10:52 |
Hej alle
Jeg er ved at skrive SRP om Bang og Olufsen. Jeg har derfor udarbejdet dette spørgeskema til at undersøge virksomhedens målgruppe: https://da.surveymonkey.com/r/8HZ5R28 Spørgeskemaet er anonymt og det ville være en kæmpe hjælp, hvis i vil bruge 1 minut på at besvare det. På forhånd mange tak for hjælpen! Mvh. Isabella
|
|
Hampenberg
Bruger Oprettet: 20-November-2017 Status: Offline Point: 69 |
Funktioner
Tak(0)
|
Udfyldt.
|
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det bliver ikke en speciel finmasket analyse du får ud af de spørgsmål.
Hvad er formålet med at spørge efter køn? Du spørger i et AV-forum, hvor kønsfordelingen vel er så skæv, som den næsten kan blive, men derudover så vil produkterne jo kunne stå i en husholdning bestående af både mænd og kvinder - hvilket du ikke spørger ind til - så oplysningen kan ikke bruges til at identificere hvilket køn der køber produkterne. |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
Basto
Guld medlem Oprettet: 20-December-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 533 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er de ikke over 60 år nu om dage dem der køber i butikken? Eller?
|
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg nærmer mig kun de 40.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
Basto
Guld medlem Oprettet: 20-December-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 533 |
Funktioner
Tak(0)
|
Haha det var jule gas
Men omvendt.. Det KU være spændende at høre om det er forholdsvis unge mennesker der gider give 70.000 for et navn Mvh Michael |
|
Emilos88
Guld medlem Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 925 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja jeg er 27 år,
Og betaler gerne. Har været igennem alle de "gode" køb, så jeg er udmærket klar over hvad jeg går glip af ved at have B&O Det er i orden at man tror B&O bare er nogle rebranded overprissat produkter. Der er også mange der mener det samme om VW. Det er meget forskelligt hvilken kvalitetsbarometer mennesker er udstyret med.
|
|
Get HIFI or die trying c",
|
|
Basto
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad er det dyreste produkt du har købt hos dem?
Mvh Michael |
|
Emilos88
Guld medlem Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 925 |
Funktioner
Tak(0)
|
BEOLAB 20
|
|
Get HIFI or die trying c",
|
|
Basto
Funktioner
Tak(0)
|
Nu spiller jeg selv musik.. Og den rigtige guitar koster jo kassen osv..
Sådan skal det nok være. Et navn og design sælger Mvh Michael |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |