|
Streaming af musik. |
Besvar |
Forfatter | |
isteen
Guld medlem Oprettet: 16-September-2005 Sted: Randers,Denmark Status: Offline Point: 713 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 25-September-2023 kl. 17:20 |
Hvilken service bruger I, og hvorfor lige netop den?
Jeg har TIDAL sammen med mit mobilabonnement, men en varslet prisstigning har fået mig til at se på alternativer. Spotify leverer 320 kbps til standardabonnementet til 109,- Amazon Music har jeg ikke lige gennemskuet - heller ikke hvordan man får det i Danmark. Hvad bruger I, og hvorfor? |
|
Steen
|
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12313 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har et brasiliansk Tidal-abonnement. Det steg til cirka 33,- om måneden for et par måneder eller tre siden. Det er det billigste abonnement, hvilket i praksis bare betyder at jeg slipper for MQA på de numre der har det ragelse i høj opløsning.
Tidal er integreret i Roon, så det er selvfølgelig et plus for mig. |
|
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon |
|
isteen
Guld medlem Oprettet: 16-September-2005 Sted: Randers,Denmark Status: Offline Point: 713 |
Funktioner
Tak(0)
|
Deezer tilbyder åbenbart HiFi for 130,- månedligt
|
|
Steen
|
|
isteen
Funktioner
Tak(0)
|
Bor du i Brasilien, eller hvordan får et et brasiliansk abonnement?
|
|
Steen
|
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12313 |
Funktioner
Tak(0)
|
VPN
|
|
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
|
sd
Super bruger Oprettet: 09-Marts-2012 Status: Offline Point: 282 |
Funktioner
Tak(0)
|
Venice Classical Radio. Klassisk musik uden reklamer. God musik i god kvalitet døgnet rundt. Gratis!
Redigeret af sd - 28-September-2023 kl. 13:26 |
|
Powered by beer and chips
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4571 |
Funktioner
Tak(1)
|
Bruger Apple Music.
Brugerfladen kunne godt være bedre, men ellers er jeg tilfreds. Lossless (24-bit/48kHz) og Hi-Res Lossless (24-bit/192kHz) medfølger i den normale pris, og min oplevelse er, at størstedelen af kataloget efterhånden er i lossless. Musik i Dolby Atmos medfølger også i normalprisen, og der er også en stor pulje numre.
Har man Apple Music appen til en TV-enhed, så er der musikvideoer i 4K. Med i prisen har man også adgang til Apple Music Classical; en særskilt app der samler klassisk musik i en brugerflade, der kan håndtere de lange navne og metadata. |
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
isteen
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har prøvet Deezer nogle dage, men appen bliver ved med at crashe hvis jeg vælger at afspille et valgt album fra en kunstner. Konen bruger YouSee Musik, det er sikkert 320 kbps man klemmer ud af den
|
|
Steen
|
|
Naiera
Funktioner
Tak(0)
|
Det er helt sikkert ikke lossless hos YouSee. Engang for ikke så længe siden var det faktisk 96 Kbps.
|
|
|
ASKF
Super bruger Oprettet: 24-Oktober-2015 Sted: Ålborg, DK Status: Offline Point: 277 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du er ikke den eneste der har oplevet dette. Prøv nogen af disse løsninger. Siden de fiksede deres problem med login serveren der "hang" for flere år siden, har jeg kunnet løse alle mine problemer med en genstart af telefonen.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |