recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Slette billeder på iPhone
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Slette billeder på iPhone

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10312
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Slette billeder på iPhone
    Sendt: 01-December-2023 kl. 20:33
Jeg har på et tidspunkt overført nogle billeder fra min PC til min iPhone. Nu vil jeg gerne have nogle af dem slettet. Hvordan gør man det? Det er jo ikke ligesom med billeder der er taget med telefonen, der er intet sletteikon (skraldespand) ved disse billeder.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6993
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2023 kl. 21:50
Slet dem i iCloud.  
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10312
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2023 kl. 22:17
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Slet dem i iCloud.  


Jeg bruger ikke iCloud, så hvordan gør jeg det?

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Erik K Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 29-November-2020
Status: Offline
Point: 265
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2023 kl. 23:39
Får du ikke slettemulighed, hvis du markerer et billede?
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6993
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2023 kl. 06:20
På telefonens skærm i fotoalbum skal de blot markeres og så tryk på skraldespand 

Redigeret af hansie - 02-December-2023 kl. 06:20
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10312
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2023 kl. 08:03
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

På telefonens skærm i fotoalbum skal de blot markeres og så tryk på skraldespand 


Du har tilsyneladende ikke læst hvad jeg skrev i mit første indlæg: Der er ingen slettemulighed og skraldespand ligesom der er ved billeder der er optaget med telefonen.
Jeg havde håbet der var andre der havde overført billeder fra PC til mobil, og som kendte løsningen med at få slettet billederne igenDead.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Ham den anden Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-November-2022
Status: Offline
Point: 52
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham den anden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2023 kl. 08:24
Prøvede du iCloud som der blev foreslået? Du logger ind med din Apple id og dit password. 

NAD C 3050 LE - Buchardt S400 MkII - Pro-ject Classic Evo - LG C3 77" OLED - Oppo BDP-103D
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10312
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2023 kl. 08:39
Oprindeligt skrevet af Ham den anden Ham den anden skrev:

Prøvede du iCloud som der blev foreslået?


Ja, det gjorde jeg, men der er jo ingen billeder i iCloud fordi det aldrig har været slået til.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2023 kl. 09:38
Du skal have fat i din pc og forbinde den med din iPhone, og derfra via iTunes slette “sync” dine importeret billeder fra din iPhone. Der findes dog også alternative apps/ programmer der kan løse det for dig.
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2023 kl. 10:37
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Jeg har på et tidspunkt overført nogle billeder fra min PC til min iPhone.


Hvordan?

Du skal nok slette dem igen på samme vis…


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10312
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2023 kl. 11:59
Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Du skal have fat i din pc og forbinde den med din iPhone, og derfra via iTunes slette “sync” dine importeret billeder fra din iPhone. Der findes dog også alternative apps/ programmer der kan løse det for dig.


Kan du give mig en step-by-step vejledning? Jeg kan ikke se nogen billeder i iTunes.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10312
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2023 kl. 12:13
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Hvordan?
Du skal nok slette dem igen på samme vis…


Med programmet Easeus Mobimover. Slettemuligheden lå godt skjult i programmet. Fandt den først efter at have googlet det.
Tråden kan lukkes

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu