recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt: iPad Pro 2022 + Magic keyboard
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt: iPad Pro 2022 + Magic keyboard

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24653
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Solgt: iPad Pro 2022 + Magic keyboard
    Sendt: 11-Maj-2024 kl. 13:46
Nå, men har tænkt lidt over det, og vil gerne sælge dette sæt. Vil prøve at sætte en auktion op, med en start pris på sættet til 5000,- Og så må vi se hvad det bliver til.


Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Da jeg godt kunne tænke mig den nye iPad Pro som kommer snart, så ville jeg høre hvad jeg kunne få for den forrige model. Det drejer sig om. 

En iPad Pro 12,9” (2022) modellen. 128GB med mulighed for simkort. Er købt 01/11-2022. Så mere end 5 måneders reklamationsret tilbage.

Et magic keyboard som er købt 30/04-2020.

iPad er i super stand. Er kun brugt i hjemmet.
Magic Keyboard: Ja man kan se, at det er brugt, men virker stadig 100%. Det var købt til den forrige iPad, så er jo noget ældre.

Nu ville jeg så høre: Hvad kan jeg få for sådan et sæt?

Det er ikke noget der haster, da jeg lige mangler lidt kroner.Wink


Edit: Ved køb af en ny hos Apple kan jeg får 3220,- ved ombytning. Men er uden keyboard.


Redigeret af Flemming Larsen - 19-Maj-2024 kl. 00:08
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3327
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2024 kl. 14:15
Måske et hintSmile

På en af mine iPads pro, fik jeg forleden tilbudt dkk 8.000,- for min 12.9” iPad med m1 processor med 1TB lager og 16GB ram inkl. original Apple Magic keyboard og en pencil 2. Den Pro er dog uden celluar.

Men om budet er godt/ fornuftig har jeg ikke sat mig ind i, men det er ca. 1/3 af den samlet nypris. 

Mener at den samlet nypris var omkring dkk. 21 -22.000,-
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24653
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2024 kl. 14:21
Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Måske et hintSmile

På en af mine iPads pro, fik jeg forleden tilbudt dkk 8.000,- for min 12.9” iPad med m1 processor med 1TB lager og 16GB ram inkl. original Apple Magic keyboard og en pencil 2. Den Pro er dog uden celluar.

Men om budet er godt/ fornuftig har jeg ikke sat mig ind i, men det er ca. 1/3 af den samlet nypris. 

Mener at den samlet nypris var omkring dkk. 21 -22.000,-
Det var godt nok en af de store du har/havde. Men 1/3 er vel ok. Hvad sagde du til den pris?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3327
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2024 kl. 14:54
Jeg har ikke solgt, men jeg vil nok overveje det.

Jeg bestiller dog den nye med 2TB og Nanoglass.
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6640
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2024 kl. 15:05
Prøv Greenmind.dk - de giver lidt mere end Apple. Du kan få en vurdering på hjemmesiden. 
Jeg har lige solgt min gamle iPad Pro 2017 i går. Fik 1300 kr.
Venlig hilsen
KB
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24653
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2024 kl. 15:06
Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Jeg har ikke solgt, men jeg vil nok overveje det.

Jeg bestiller dog den nye med 2TB og Nanoglass.
Den ser altså også spændende ud med Nanoglass. Men så meget bruger jeg ikke min.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24653
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2024 kl. 15:25
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Prøv Greenmind.dk - de giver lidt mere end Apple. Du kan få en vurdering på hjemmesiden. 
Jeg har lige solgt min gamle iPad Pro 2017 i går. Fik 1300 kr.
Prøvede lige. Den sagde 4800,- Men stoler ikke så meget på dem. Jeg sendte en iPhone 14 Pro Max, som sagde en pris på ca. 6000,- Og den var i perfekt stand, panzerglass på fra dag 1, plus batteritilstand på 100%. Der ville de så kun give 4500,- Så stoler ikke helt på dem.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6993
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2024 kl. 16:09
tænker du bør kunne få 4000-5000

Formoder den er uden fejl
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24653
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2024 kl. 16:21
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

tænker du bør kunne få 4000-5000

Formoder den er uden fejl
Den er helt uden fejl.Smile 

Kunne være fedt, hvis det kunne sælges som en pakke med Keyboard.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6993
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2024 kl. 18:25
Forstår godt du vil sælge.    Ved ikke om keyboard har værdi for særlig mange.  

Men når du sætter til salg må interessen vise sig 
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24653
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2024 kl. 18:35
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Forstår godt du vil sælge.    Ved ikke om keyboard har værdi for særlig mange.  

Men når du sætter til salg må interessen vise sig 

Keyboardet har været til stor værdi for mig. Jeg gik væk fra PCer, og frem for MAC, så ville jeg prøve med en iPad med keyboard. Og det har været en god ide jeg fik. Det kører bare i forhold til de andre.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3327
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2024 kl. 19:49
Jeg vil nu heller ikke undvære Magic keyboard, ej heller ikke pencil. Men det kommer nok and på hvad man bruger sin iPad til. MS Office med keyboard er virker nu ret godt.

Bruger f.eks. også keyboard med Davinci Resolve - FCP - Lumafusion etc. Og så får man mulighed for at oplade via USB/C stikket i keyboardet, og kan f.eks. sætte en Thunderbolt 4/  USB C disk eller en skærm til i stikket på iPad.


4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu