|
Apple Watch vil ikke lade |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |
Kurt Poulsen
Guld medlem Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1504 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 11-Maj-2024 kl. 22:42 |
Min kone havde et Apple Watch SE 1nd. Det kunne hun oplade på en oplader der kunne oplade både telefon og ur på en gang.
Nu har hun så fået et Apple Watch SE 2nd. Men det kan kun lade op på den originale oplader. Er der nogen der ved om der stilles specielle krav til opladeren til SE 2nd?
|
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10425 |
Funktioner
Tak(0)
|
Forkert overskrift på tråden. Uret vil jo godt lade. Problemet ligger i den anvendte lader. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
Kurt Poulsen
Funktioner
Tak(0)
|
Nej. For uret lader og stopper og lader og stopper osv. efter et stykke holder den op med at lade.
Sætter jeg et Apple Watch SE 1nd på laderen så virker laderen som den skal.
|
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
spoxy
Guld medlem Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1163 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er jo også det, Flemming skriver: Overskriften er forkert
|
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|
Kurt Poulsen
Funktioner
Tak(0)
|
Okay, har I et forslag til en løsning eller er det det eneste I kan bringe til bordet?
|
|
Mvh Kurt
|
orm08
Bruger Oprettet: 12-Januar-2010 Status: Offline Point: 233 |
Funktioner
Tak(0)
|
@Kurt,
Det kan være at dobbeltladeren ikke lader kraftig nok, er lidt i tvivl om hvordan jeg skal forklare… Den ting din kone lægger telefon og ur på, er den tilsluttet en lader der sidder i væggen, kan du evt prøve at skifte den med en kraftigere lader. Du skal dog passe på, hvis det er noget billigt Kina bras, kan dobbeltladeren gå i stykker, eller endnu værre, der kan gå ild i den. Hvis det er et kendt brand, kan du evt. prøve at skrive til deres support. @flkt og @spoxy, det var en måske lidt nævenyttigt tilbagemelding med overskriften, det var der vist ingen grund til |
|
Furry
Guld medlem Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1085 |
Funktioner
Tak(0)
|
nej, men det lyder meget sandsynligt til at der er fejlen
|
|
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
|
spoxy
Guld medlem Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1163 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nogle gange får man hurtigere hjælp, hvis man magter at formulere en korrekt overskrift 😎
|
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har et familie medlem der har oplevet lign. problem.
Der har været problemer med at lade fra 3. parts lader siden OS ver. 10.01 (oktober 2023) Hvilket kabel og lader/ adapter benytter du sammen med din ladestation...? Det var her jeg løste det for et familie medlem med en lader der virker, en original apple lader/ adapter virkede netop ikke på mit familie medlems 3. parts ladestation. Lidt nysgerrig, kommer et SE 2nd. enlig ikke med USB-C ladekabel? mener dog ikke det understøtter fast charge.
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4111 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bruger du en original lader?
Hvis ikke, så er det nok problemet. Jeg ved at Airpods pro kunne lades på min uoriginal lader jeg bruger til min iphone, men da jeg fik dem opgraderet til gen 2, så kunne de ikke. De kunne kunb lades på min Watch lader |
|
Kurt Poulsen
Funktioner
Tak(0)
|
Det er et ladestativ med mulighed for at oplade både telefon og ur trådløst. Jeg har en 55w strømforsyning sat på så der burde være strøm nok. Jeg har prøvet at skifte strømforsyningen ud med en original Apple strømforsyning men det gjorde ikke nogen forskel. Kablet har jeg også skiftet hvilket heller ikke hjalp. hvad jeg ikke forstår er hvorfor et Apple Watch SE 1gen sagtens kan oplades men 2gen ikke kan. Og det ikke fordi 2gen kræver mere power for at kunne oplades. Den kan sagtens oplades på den originale oplader fra 1gen Watch. Så det er som om at den tjekker for at det er en original oplader, hvilket jeg ikke kan finde noget om at den kræver. |
|
Mvh Kurt
|
Kurt Poulsen
Funktioner
Tak(0)
|
Nej den er ikke original. Okay. så 2gen af Apple ting kræver den originale oplader! Træls.
|
|
Mvh Kurt
|
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |