recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - High-End messen i Odense?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHigh-End messen i Odense?

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Wester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 542
Direkte link til dette indlæg Emne: High-End messen i Odense?
    Sendt: 15-Oktober-2005 kl. 14:12
Vil der være nogen eller nogle personer fra dette Forum til stede på H. C. Andersens Hotel til udstillingen? Ren nysgerrighed
NAD 32" B3 Lcd Tv. Sony 710 Recorder . Philips VR 520 Rec. Denon 1603 Receiver. Infinity Speakers
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15691
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2005 kl. 14:19

Hej Wester

Jeg skulle gerne finde tid til at kigge forbi

I år er det nok mest fladskærmene jeg vil kigge på.

  /Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
fumse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-Oktober-2005
Status: Offline
Point: 262
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2005 kl. 15:20

er der noget særligt ved den messe.... er det "blot" forhandlere der kommer med div. udstyr... eller er det producenterne... jeg gider ikke tage fra københavnsstrup til odense for at høre en forhandler ævle, men hvis producenterne er med, finder jeg gerne tid (altså rep. fra sony, pioneer, phillips etc.)

Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15691
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2005 kl. 15:47

Hej fumse

Oprindeligt skrevet af fumse fumse skrev:

er der noget særligt ved den messe.... er det "blot" forhandlere der kommer med div. udstyr... eller er det producenterne... jeg gider ikke tage fra københavnsstrup til odense for at høre en forhandler ævle, men hvis producenterne er med, finder jeg gerne tid (altså rep. fra sony, pioneer, phillips etc.)

Messen arrangeres af KT Radio i Odense, men standene er producenternes egne.

Det plejer at være sådan, at man kan få en snak med branchens folk fra producenter som JVC, Sony, Panasonic, Pioneer og Philips m.fl. Dertil en masse små stande og demo-rum, hvor de mindre producenter og indholdsleverandører holder til. Sammen med highend grejet, som egentlig er det der har givet navn til messen. I dag er det dog lige så meget blevet en messe for forbrugerelektronik.

Der plejer også at være nogle lækkerier, for at trække opmærksomhed.

Messen er ikke større end man kan nå rundt på en time. Ok, måske 2 timer hvis man besøger alle de små demo-rum også. Men det er et af de få steder herhjemme hvor man kan se alt det nyeste grej side om side, og samtidig få en god snak med producenterne.

Tag toget fra København. Det tager 1½ time hvis skinnerne vil, og messen afholdes tæt ved banegården (max. 5 min. gang)

  /Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
fumse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-Oktober-2005
Status: Offline
Point: 262
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2005 kl. 17:31

Tak for info lars

Det tæller helt klart at der vil blive repræsentanter for de store firmaer.... og ikke bare en eller anden salgsgut....

Jeg finder ud af det.... og måske hvis der er nogle andre fra København, kan vi tage fælles derind.. som der var en der skrev, kunne det næsten ikke betale sig at tage sin bil derind, pga. parkeringsforholdene....



Redigeret af fumse
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15691
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2005 kl. 18:57

Hej fumse

Det er muligt at parkere, man skal blot køre rundt og lede lidt. Og her er det nok en fordel at være stedkendt.

Men her er et brudstykke af et kort, hvor banegård og koncert-huset hvor messen holdes er tegnet ind. Messen er den røde plet.

  /Lars



Redigeret af Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
fumse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-Oktober-2005
Status: Offline
Point: 262
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2005 kl. 19:36

Tak for info Lars.

Jeg vil gerne til messen, om jeg så lige har tid til det, er en anden sag. Hvad er din forbindelse til messen??? er du selv tilknyttet den, eller kender du nogle... eller er det rent interesse?

Thomas

Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15691
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2005 kl. 21:02

Oprindeligt skrevet af fumse fumse skrev:

Hvad er din forbindelse til messen??? er du selv tilknyttet den, eller kender du nogle... eller er det rent interesse?

Det er ren interesse.

Men jeg bor selv i Odense, og syntes det er en fin messe af den slags som vi har for få af herhjemme.

Så selvom den ikke er stor nok til at fylde Bella Center, så er den aligevel spændende for de fleste med hang til forbrugerelektronik nyheder.

Så jeg reklamerer gerne for

Hi-Fi High-End 2005-06

   

  /Lars



Redigeret af Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15691
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2005 kl. 21:15

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
tychsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 476
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2005 kl. 22:17

Jeg kommer også... af alle ting i min kalender, så er den årlige KT-Radio-messe (Hi-FI/High-End) det eneste der ligger helt fast. Jo, ok... jul, nytår og fødselsdag plejer også ligge ret fast.

Det er en kanon messe... men som altid, så er der for få medarbejdere på standende. Det er lidt træls, men også en del af charmen. Og når man så endelig får fat i en, så slipper de dig ikke bare sådan lige. Du får en fair og grundig snak/forklaring på det, der nu snakkes om.

Hi-FI/High-End får 5 stjerner af mig!!!

Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 9332
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2005 kl. 09:11

Det lyder som en spændene messe som kunne være interssant at deltage i. Desværre har jeg andre planer næste weekend.

Hvis der er nogle som tager afsted og kommer i snak med Philips standen, så kunne det være interssant at høre om:

Hvorfor har de udsat releasen af DVDR9000 ?
Hvornår kommer den ?
Vil DVDR7300 komme til DK ?

mvh L

 

Til top
BrianJVC Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2005 kl. 19:49

Jeg deltager naturligvis på JVC's stande under messen, vi havde både en stand med fladskærme, HDD optagere, hjemmebio og mikroanlæg med højttaler membraner lavet af birketræ, derudover har vi en stand med vores nye HDD kameraer, som vi kører aggressivt frem på overalt.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu