recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Maximum T-1300 ingen undertekst
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMaximum T-1300 ingen undertekst

 Besvar Besvar Side  123 5>
Forfatter
Besked
Hansemand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 537
Direkte link til dette indlæg Emne: Maximum T-1300 ingen undertekst
    Sendt: 10-November-2009 kl. 23:20
Oplever at der ikke er undertekster på DR-HD og DR-K. Der er undertekster på TV-2. Kunne tyde på DR har et problem. Andre med samme oplevelse?
Mvh Hansemand
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2009 kl. 23:24
 
 De kanaler skulle da ellers bruge Hardmatting.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Hansemand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 537
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2009 kl. 23:27
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 
 De kanaler skulle da ellers bruge Hardmatting.

Der er skiftet i dag. Har undertekster på DVBViewer.
Mvh Hansemand
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2063
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2009 kl. 09:46
Kunne tyde på, at Maximum T-1300 (og ikke DR) har et problem med DVB-undertekster ved H.264...
miri
Til top
Hansemand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 537
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2009 kl. 10:25
Oprindeligt skrevet af miri miri skrev:

Kunne tyde på, at Maximum T-1300 (og ikke DR) har et problem med DVB-undertekster ved H.264...

Er det ikke samme standard ligegyldig om det er mpeg2 eller h264? Selvfølgelig kan du ha' ret og det lyder slet ikke usandsynligt. Hvordan får jeg fat i Kjaeruff 1? De svarer ikke på mails, det har jeg prøvet tidligere i andre sammehæng.
Mvh Hansemand
Til top
mowa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 343
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2009 kl. 11:24
Oprindeligt skrevet af Hansemand Hansemand skrev:

Oprindeligt skrevet af miri miri skrev:

Kunne tyde på, at Maximum T-1300 (og ikke DR) har et problem med DVB-undertekster ved H.264...

Er det ikke samme standard ligegyldig om det er mpeg2 eller h264? Selvfølgelig kan du ha' ret og det lyder slet ikke usandsynligt. Hvordan får jeg fat i Kjaeruff 1? De svarer ikke på mails, det har jeg prøvet tidligere i andre sammehæng.


Hvor er jeg træt af ting der ikke virker... Jeg har endnu ikke afprøvet de nye undertekster på min T-1300, men hvis den virkelig ikke kan håndtere dem, er jeg på nippet til at opgive den boks. Du kan ringe til Kjaerulff1 på 66 13 54 80, lad høre hvad de siger.

Bortset fra det, fatter jeg ikke hvorfor man ikke bare holder sig til hardmatted undertekster, det virker jo fint!
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2063
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2009 kl. 11:30
Hvad sagde jeg Wink
 
 
Der er større risiko for problemer for de bokse/TV, der ikke er "Boxer"-godkendt
 
 
Med hensyn til adressen, så prøv  at se her:
 
 
miri
Til top
Hansemand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 537
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2009 kl. 12:47
Oprindeligt skrevet af miri miri skrev:

Hvad sagde jeg Wink
 
 
Der er større risiko for problemer for de bokse/TV, der ikke er "Boxer"-godkendt
 
 
Med hensyn til adressen, så prøv  at se her:
 
 

Hvad har T-1300 at gøre med boxer? Jeg ville aldrig kunne modtage fra Boxer, med mindre de sender ukodet. Jeg skrev at kjaerulff1 ikke svarede på de mails jeg havde sendt, så hvorfor adresse link?Smile
Hænger DR og boxer sammen?? Jeg skal s.. da ikke ha' noget boxer hardware for at skulle kunne se DR kanaler.
Mvh Hansemand
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2063
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2009 kl. 13:30
Min pointe var, at der ville komme problemer med bokse/TV, der ikke var forberedt for kombinationenen af H.264 og DVB-undertekster. Jeg var fokuseret på om Boxer også testede deres modeller for kombinationen DVB-undertekster og HD, og det viste sig, at det testede de for. Tilbage er de bokse, der ikke er testet af Boxer, og nu viser det sig, at der måske netop er fejl på en af dem. Jeg er på ingen måder skadefryd - jeg ærger mig faktisk for jeg var lige ved at bestille en T-1300, da dens mulighed for time-slip og overførsel til PC tiltaler mig meget i forhold til de øvrige bokse, der er på markedetCry
miri
Til top
Hansemand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 537
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2009 kl. 13:51
Oprindeligt skrevet af miri miri skrev:

Min pointe var, at der ville komme problemer med bokse/TV, der ikke var forberedt for kombinationenen af H.264 og DVB-undertekster. Jeg var fokuseret på om Boxer også testede deres modeller for kombinationen DVB-undertekster og HD, og det viste sig, at det testede de for. Tilbage er de bokse, der ikke er testet af Boxer, og nu viser det sig, at der måske netop er fejl på en af dem. Jeg er på ingen måder skadefryd - jeg ærger mig faktisk for jeg var lige ved at bestille en T-1300, da dens mulighed for time-slip og overførsel til PC tiltaler mig meget i forhold til de øvrige bokse, der er på markedetCry

Mon det ligefrem er en fejl på T-1300 som ikke kan rettes? Det er vel et spørgsmål om en ny firmware. Det har også været lidt svært at teste da DR først igår indførte frie undertekster på h264. Det kan også tænkes at fejlen ligger hos DR men hvis nogen kan udelukke det 100%, så er vi kommet lidt nærmere en løsning. Underteksterne virker med min Anysee 30 usb og DvbViewer på XP.
Mvh Hansemand
Til top
Hansemand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 537
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2009 kl. 13:57
Har ringet til kjaerulff1og de vil slet ikke tale med en slutbrugerConfused
Mvh Hansemand
Til top
mowa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 343
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2009 kl. 15:38
Oprindeligt skrevet af Hansemand Hansemand skrev:

Har ringet til kjaerulff1og de vil slet ikke tale med en slutbrugerConfused


Det var da spøjst, jeg har talt med dem både i går og i dag, og der var ingen problemer.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 5>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu