recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic TH-42PV500
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic TH-42PV500

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
panafreak Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 13-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 160
Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic TH-42PV500
    Sendt: 26-Februar-2006 kl. 11:29

Jeg kunne godt tænke mig at vide om der er nogen der kender noget til dette fladskærms-tv, da jeg overvejer kraftigt at købe det.

Jeg så modellen i nb-radio i Roskilde hvor jeg straks blev forelsket, den var der også i 50" hvilket desværre er for stort til min stue.

Hva' siger I....? er der nogen der kender noget til det??

Til top
Langemor84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-December-2005
Status: Offline
Point: 708
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2006 kl. 11:38

Det er et rigtigt lækkert tv, men efterhånden en lidt ældre model. Jeg tror snart Panasonic kommer med en ny model. Jeg har set PV500 på udsalg i Elgiganten til 19.999,- hvilket er ret billigt.

Jeg har både set det med analogt-signal, HD-signal og som PC-skærm og det er fremragende til alle tre ting. Bestemt pengene værd efter min mening.

Til top
panafreak Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 13-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 160
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2006 kl. 11:48
Ok, jeg takker for svaret, jeg regner med at gå ned og bestille det i morgen
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2006 kl. 12:30

Kan den stadig findes til ca 20000 i Dk, er det en uhørt lav pris. I Tyskland finder man den til ca 16-17000dkr.

MEN jeg ville nok slå koldt vand i blodet. PV-600 er lige om hjørnet(april).Rygterne spår om mærkbare prisfald(15-20%) på alle nye plasmaprodukter fra Panasonic,og så er der uden tvivl et kvalitetsløft i hver ny generation !

Og så er det et absolut must,at sammenligne m Pioneers 2 nye m intern tuner/højtalere 436rxe og 436sxe !!  

Til top
panafreak Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 13-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 160
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2006 kl. 13:03
Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Kan den stadig findes til ca 20000 i Dk, er det en uhørt lav pris. I Tyskland finder man den til ca 16-17000dkr.

MEN jeg ville nok slå koldt vand i blodet. PV-600 er lige om hjørnet(april).Rygterne spår om mærkbare prisfald(15-20%) på alle nye plasmaprodukter fra Panasonic,og så er der uden tvivl et kvalitetsløft i hver ny generation !

Og så er det et absolut must,at sammenligne m Pioneers 2 nye m intern tuner/højtalere 436rxe og 436sxe !!  

Det har du selvfølgelig ret i, men det er vel ligesom med pc'er at man kan blive ved med at vente på forbedringer, desuden fandt jeg lige ud af at det hedder TH-42PV500E hvis det gøt nogen forskel???

 

Til top
Bent M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 496
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2006 kl. 13:32

Hej Panafreak.

Jeg har et Panasonic PV500 42", og jeg er særdeles tilfreds, du kan roligt købe det.

Jeg sammenlignede iøvrigt det med JVC S60 LCD 37" dengang jeg skulle handle, og Panasinics egenskaber ved analoge signaler var bedre, så derfor blev det det. Lyddelen i PV 500 er særdeles god syntes jeg, og så selvfølgelig et flot billede.

For ca 20000 kr kan du så få sådan et, en atraktiv pris er det bestemt, og som du selv siger så udvikles produkterne hele tiden , og man kan aldrig følge med udviklingen og hele tiden have det sidste nye.

Så køb du bare

Mvh
Bent M
Sony RDR HX1010
Til top
panafreak Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 13-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 160
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2006 kl. 13:40
Oprindeligt skrevet af Bent M Bent M skrev:

Hej Panafreak.

Jeg har et Panasonic PV500 42", og jeg er særdeles tilfreds, du kan roligt købe det.

Jeg sammenlignede iøvrigt det med JVC S60 LCD 37" dengang jeg skulle handle, og Panasinics egenskaber ved analoge signaler var bedre, så derfor blev det det. Lyddelen i PV 500 er særdeles god syntes jeg, og så selvfølgelig et flot billede.

For ca 20000 kr kan du så få sådan et, en atraktiv pris er det bestemt, og som du selv siger så udvikles produkterne hele tiden , og man kan aldrig følge med udviklingen og hele tiden have det sidste nye.

Så køb du bare

Tak for oplysningen, men 20.000 kr.... hvor finder du det henne? Jeg har godt set det i el-giganten til 20.000 men ikke med HD-ready og opløsning på 1024*768 kun på 852*480, så jeg må lægge 24.998 kr.

Til top
Bent M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 496
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2006 kl. 13:57

Hej Panafreak.

Undskyld, det var 37" modellen jeg havde set, jeg kontrollerede lige på nettet.

Nu skriver du at de har det i El-giganten til 20 000 Kr ? Men ikke med højopløsning/HD Ready ? Men så er det vel ikke et PV500? Jeg ved ikke af at der er forskellige PV500 Modeller på det område !!

PS:

Alternativt kan du jo handle i Tyskland

der kan du få det til den pris, men så er

der jo spørgsmål om Garanti/service mm.



Redigeret af Bent M
Mvh
Bent M
Sony RDR HX1010
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2006 kl. 14:34
Jeg er fuldstændig enig i,at man skal købe når man har behov ! Jeg synes bare,at vi i det aktuelle tilfælde er så tæt så lanceringen af afløseren,at det er værd,at overveje.Og hvis den nye så har bedre ydelse, og måske sælges 16 % billigere(-tendensen på de første tyske netpriser),så kan det blive nogle dyre uger !!
Til top
panafreak Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 13-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 160
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2006 kl. 15:41
Hmmm, jeg tror bare jeg smækker pengene på bordet da det er en stor jungle og finde rundt i, men i skal have tak for jeres tid!!
Til top
panafreak Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 13-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 160
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2006 kl. 17:24
Oprindeligt skrevet af Bent M Bent M skrev:

Nu skriver du at de har det i El-giganten til 20 000 Kr ? Men ikke med højopløsning/HD Ready ? Men så er det vel ikke et PV500? Jeg ved ikke af at der er forskellige PV500 Modeller på det område !!

Øhhh, du har ret, det var et andet panasonic 42" jeg havde set og kun til 15.000. kr.

Til top
Langemor84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-December-2005
Status: Offline
Point: 708
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2006 kl. 10:54
Elgigantens tilbud var et oprydsnings udsalg. Det er fordi den nye model snart kommer...
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu