|
YouSee kanalændringer 2. februar 2010 |
Besvar | Side 123 9> |
Forfatter | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vilhelm
Guld medlem Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
Emne: YouSee kanalændringer 2. februar 2010 Sendt: 01-Februar-2010 kl. 12:53 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
YouSee gennemfører tirsdag den 2. februar en række ændringer i det digitale kanaludbud. Det er ikke meddelt noget præcist tidspunkt for kanalændringerne. Man
kan læse om omlægningerne i denne meddelelse: Digitale
kanalændringer den 2. februar
og Hvis man har digital modtagerboks fra YouSee, finder boksen selv de nye kanaler, man har adgang til. Hvis man benytter en favoritliste, skal man tilføje kanalerne til favoritlisten eller deaktivere/slette den.Hvis man bruger tuneren i et tv med indbygget DVB-C tuner, skal man lave en kanalsøgning for at finde de nye kanaler og de kanaler som er flyttet. Til kanalsøgningen skal man bruge et netværksnummer, som man finder her. Netværksnummer. Oversigt over kanalændringerne 2. februar 2010De ændringer der gennemføres, er ifølge YouSee disse. Tallet i parentes angiver kanalplads. Jeg supplerer med mine egne anmærkninger og bringer oversigter over HD-kanalernes placering.Ny kanal i Fuldpakken: Eurosport2 (41) er ny standardkanal i Fuldpakken. Den sendes kun digitalt. Kræver ikke YouSee Kort. Nye HD-bonuskanaler som er frit tilgængelige med YouSee Kort: TV3+ HD (10) HD-bonuskanal som kræver Mellempakken eller Fuldpakken. Eurosport HD (40) HD-bonuskanal som kræver Fuldpakken. Eurosport 2 HD (42) HD-bonuskanal som kræver Fuldpakken. HD-pakken udvides med Silver HD (169) Ny filmkanal. Kan også tilkøbes som Favorit. Ændringer i TV1000-pakken TV1001 udgår. TV1000 Drama (101) er ny i TV1000-pakken TV1000 HD (106) er ny i TV1000-pakken. Nye kanaler der fremover kan vælges som Favorit Canal9
(118) Indgår fortsat i Mellempakken (kun digitalt). Som Favorit er den beregnet på kunder der ikke er omfattet af regionalaftale. TV3
Puls (122) Indgår fortsat i Fuldpakken, men kan vælges som Favorit af Mellempakkens abonnenter. 24 Nordjyske (124) TV2
Film (163) Indgår fortsat i Fuldpakken, men kan vælges som Favorit af Mellempakkens abonnenter. Silver
HD (169) Indgår også i HD-pakken. Mine anmærkninger om HD-pakken og Favorit-pakken Eurosport 2 HD (42) vil ifølge YouSee's pakkeoversigt også indgå i HD-pakken og således bliver tilgængelig for Mellempakkens abonnenter. Den kan ligeledes vælges som Favorit. Eurosport HD, der allerede indgår i HD-pakken, bliver tilgængelig for Mellempakkens abonnenter med HD-pakken, hvilket hidtil ikke har været tilfældet. Den kan også vælges som Favorit. TV3+ HD Rettelse 3.2.10: Blev vist i oversigten over Favoritter, men uvist hvorfor. Den er nu fjernet som Favorit. I det følgende forsøger jeg at give nogle oversigter over HD-kanaler DR HD kan som den eneste HD-kanal modtages uden YouSee Kort Oversigt over HD-bonuskanaler HD-bonuskanaler kræver YouSee Kort og stiller mindstekrav til abonnement, men de kræver ikke særskilt bestilling. Der er 3 nye HD-bonuskanaler pr. 2. febr. 2010
HD-kanaler i Favorit-pakken, HD-pakken, Canal+-pakker og TV1000-pakken HD-pakken og Favorit-pakken kræver fortsat abonnement på Mellem- eller Fuldpakken. Mange kan med fordel vælge HD-kanaler til en Favorit-pakke i stedet for at købe HD-pakken, for der er et sammenfald i kanaludbuddet. Der er 2 HD-kanaler i Canal+-pakker og én HD-kanal i pakken TV1000. Disse pakker kan også fås af Grundpakkens abonnenter.
Redigeret af Vilhelm - 05-Februar-2010 kl. 14:26 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Venlig hilsen, Vilhelm
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SandSand
Guld medlem Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Valby Status: Offline Point: 525 |
Sendt: 01-Februar-2010 kl. 16:51 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Godt arbejde! Når nu yousee ikke kan lave det overskueligt er det godt du kan ;)
|
Casper
Guld medlem Oprettet: 25-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 598 |
Sendt: 01-Februar-2010 kl. 17:12 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ja, godt lavet! Glæder mig især til at se SAS-bold i HD, udover det som sendes på TV2 sport HD..
|
Lars Bjerg
Bruger Oprettet: 01-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 145 |
Sendt: 01-Februar-2010 kl. 17:29 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kanon arbejde, super ærgerligt at Formel 1 på Puls nu bliver rykket over i favorit pakken fra fuldpakken.
|
kristian.n
Junior bruger Oprettet: 22-April-2009 Status: Offline Point: 38 |
Sendt: 01-Februar-2010 kl. 17:43 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kanalen kan stadig ses med Fuld pakken..
Nu kan dem med mellem pakken også købe sig adgang til kanalen Redigeret af kristian.n - 01-Februar-2010 kl. 17:43 |
Vilhelm
Guld medlem Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
Sendt: 01-Februar-2010 kl. 17:44 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Efter det foreliggende bliver TV3 Puls i Fuldpakken, men kan ifølge nyhedsbrevet vælges som Favorit (kanalplads 122) - til glæde for folk med Mellempakken. |
Venlig hilsen, Vilhelm
|
Lars Bjerg
Bruger Oprettet: 01-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 145 |
Sendt: 01-Februar-2010 kl. 17:45 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fint, så er jeg glad igen.
|
minusop
Guld medlem Oprettet: 27-December-2007 Sted: 2665 Status: Offline Point: 511 |
Sendt: 01-Februar-2010 kl. 17:47 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
cool - og så nye HD kanaler, når man "Kun" har fuldpakken. Nice!
|
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!
|
Casper
Sendt: 01-Februar-2010 kl. 17:48 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lars Bjerg og Vilhelm: Vil det sige at man skal ud og betale ekstra, for at kunne se TV3 Puls, når man har fuldpakken?? Altså at købe den sammen med mindst 3 andre kanaler i Favorit??
Redigeret af Casper - 01-Februar-2010 kl. 17:48 |
kristian.n
Junior bruger Oprettet: 22-April-2009 Status: Offline Point: 38 |
Sendt: 01-Februar-2010 kl. 17:52 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nej kanalen er en del af Fuld pakken som det heltiden har været.
Der skal ikke betales mere... De har bare givet folk med mellem pakken muligheden for at se kanalen uden at skal købe hele fuldpakken for at få kanalen. Redigeret af kristian.n - 01-Februar-2010 kl. 17:54 |
Casper
Sendt: 01-Februar-2010 kl. 17:53 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ja okay, kunne heller ikke forstå hvis Puls udgik.. Især min far ville ikke blive glad (han er stor tilhænger af motorsport, og ser gerne F1 tidligt om morgen på Puls, når det bliver sendt)..
Redigeret af Casper - 01-Februar-2010 kl. 19:12 |
jonaskp
Guld medlem Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
Sendt: 01-Februar-2010 kl. 22:48 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Da jeg læste nyheden om at yousee kom med nye HD kanaler var min første tanke: "Fedt, så kan det være at HD-pakken er værd at investere i", anden tanke: "eller måske ikke, for de sætter jo nok bare prisen op til 100kr om måneden".
Indtil jeg læste at de 3 HD kanaler blev gratis, sålænge man har Yousee Plus. Se det var en positiv overraskelse. Superfedt lavet af Yousee. Jeg har nok ikke fulgt så meget med, men jeg var slet ikke forberedt på TV3+ HD allerede.
|
Besvar | Side 123 9> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |