|
|
Solgt: Nexus 7 32gb |
Besvar
|
Side 12> |
| Forfatter | |
spawn
Guld medlem
Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Solgt: Nexus 7 32gbSendt: 16-Oktober-2013 kl. 07:54 |
|
Nexus 7 32gb WiFi - perfekt stand - incl. originalt Asus cover som tabletten altid har været pakket ind i - ingen ridser eller fejl overhovedet og virker perfekt (har kun været brugt hjemme i stuen).
Firmakøb for lidt over 1 år siden så ingen købskvittering eller garanti - men man får selvfølgelig kvittering fra mig. Original emballage. Befinder sig i Ballerup/Herlev kr. 1000,-
Redigeret af spawn - 07-November-2013 kl. 19:50 |
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
spawn
Guld medlem
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-Oktober-2013 kl. 13:11 |
|
Er der virkelig ingen der kan bruge en super god tablet der er 100% som fabriksny til en lille tusse ?
Ufatteligt når man ser alt det andet ligegyldige skrammel af kinesertablets o.a. folk køber rundt omkring
![]() |
|
|
|
|
![]() |
|
longjohn2
Guld medlem
Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1056 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-Oktober-2013 kl. 13:31 |
|
Du lyder lidt bitter ...
Sæt prisen ned, eller sælg den til nogle mere godtroende på DBA ;-) (Nexus 7 er i øvrigt også lavet i Kina - af Asus, der sælger en 16 GB tablet med lidt bedre specs end din. Prisen for en ny er en krone mindre end din brugte) |
|
![]() |
|
spawn
Guld medlem
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-Oktober-2013 kl. 14:10 |
|
Jeg er ikke spor bitter,
Ja, Nexus 7 er også lavet i Kina, det er iPad også, men du ved godt hvad jeg mener med kinatablets - der menes billige noname tablets med billigt hardware, dårlig samlekvalitet, ingen support eller opdateringer o.lign der sælges fra tilfældige fabrikker i containere til supermarkeder o.a. med tilfældige navne på. Der er forskel på disse og mærkevare tablets, og især Nexus produkter. og nej den Asus Memopad 7 med 16gb til 1 krone mindre end min du henviser til har bestemt ikke bedre specs. Den er baseret på en billig 1ghz VIA WM9850 cpu der er dårligere end CPU'en i Nexussen, den har en dårligere skærm med kun 1024x600 pixels opløsning, den har kun 16gb hukommelse - og så får den ikke original nexus software direkte fra Google. Den er på alle områder væsentlig dårligere end min Nexus 7 Så er der Asus Memopad HD til bedste pris 1295,- Den er bedre end den til 999,- men med sit Mediatek MT8125 chipset og kun 16gb hukommelse, og stadig ikke original nexus software med konstant garanti for opdatering til nyeste stadig ikke bedre end Nexus 7 Var der andre tablets du havde i tankerne ? ![]() PS: slutteligt, nej jeg sætter den ikke ned til under 1000,- og det har intet at gøre med at finde godtroende fjolser på DBA - de fleste herinde ved heldigvis nok om emnet til at vide at man med en Nexus 7 får en kvalitets tablet.
Redigeret af spawn - 23-Oktober-2013 kl. 14:35 |
|
|
|
|
![]() |
|
csell
Guld medlem
Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4903 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-Oktober-2013 kl. 14:32 |
|
Hej Spawn. Så vidt jeg husker kunne man købe den oprindelige Nexus 7 til knap atten hundrede kroner. Og jeg vil så tillade mig at citere hbjensen's post fra september i en anden tråd: 'Bilka Vejle havde et par Nexus 7'ere til salg for 1100,- i søndags (ikke noget endags-tilbud). Måske har de flere tilbage.' Bilka i andre byer har haft samme priser. Prisen på en brugt er vel en 50-60% af ovenstående, men af hvilken af de to priser skal den beregnes ud fra? Hvis du er villig til at regne ud fra Bilka prisen kunne jeg være interesseret. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 23-Oktober-2013 kl. 14:34 |
|
![]() |
|
spawn
Guld medlem
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-Oktober-2013 kl. 14:45 |
Til den pris forventer du vel også at få den leveret til din privat adresse samt gratis telefonsupport de næste 3 måneder ? ;) Den oprindelige Nexus normal pris var 1995,- - dertil kommer Asus coveret til 220,- Du er velkommen til at kontakte Bilka og høre om de har flere tilbage til den gode udsalgspris på 1100,- det ændrer ikke ved min pris. Jeg sælger ikke en Nexus 7 der er som fabriksny med cover, oplader, kabel, original indpakning for 5-600,- - det dækker dårligt nok prisen på en oplader, et usb kabel og et cover.Jeg sælger ikke fordi jeg mangler penge, men kun for at rydde lidt op i alle mine devices som ikke bliver brugt, men jeg smider den hellere i skraldespanden (eller bruger den til test og pjat) end sælger den for 5-600,- ;) Redigeret af spawn - 23-Oktober-2013 kl. 14:54 |
|
|
|
|
![]() |
|
Ukke
Guld medlem
Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-Oktober-2013 kl. 17:36 |
|
Sæt den på DBA. Folk er nærige herinde - og det er ret mildt sagt.
|
|
![]() |
|
azrael
Guld medlem
Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1707 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-Oktober-2013 kl. 22:04 |
Jeg tror nok, at problemet er, at den aktuelle købspris på den Nexus er omkr. 1600 kroner. Nu skriver du, at den er meget velholdt, men der *er* ting, der er blevet slidt i det år du har brugt den. Først og fremmest batteriet, som jo mig bekendt ikke kan skiftes. I mindre grad er selve displayet vel også blevet slidt. Jeg er egentlig ikke uinteresseret i den Nexus 7, men ovenstående taget i betragtning ville jeg selvfølgelig tage porto (ca. 100 kroner) og meromkostningen for en helt ny tablet med i regnestykket. Det ville i så fald være lige over 500 kroner. Et eller andet sted tror jeg ikke, at du skal forvente at få meget mere end ca. 800 kroner for din Nexus. Sad, but true. Jeg tror ærligt talt, at jeg ville beholde den, hvis jeg var dig. |
|
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
![]() |
|
spawn
Guld medlem
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-Oktober-2013 kl. 22:58 |
|
Seriøst, den er brugt så lidt så man kan næsten ikke tale om slid hverken på batteri, skærm eller andet og der er helt seriøst ikke en eneste mikroskopisk ridse, slidmærke eller noget nogen steder. Batteritiden på den er den samme som den altid har været Jeg ser sådan på det at en ny idag koster 1500-1600,- dertil skal lægges coveret (selvfølgelig forudsat man vil have et sådan) til 220,- . Det er en samlet pris på 1720-1820,- men man kan hente hos mig til 1000,- - det er næsten halv pris og ikke ret mange penge for en kvalitets Android tablet der bare fungerer 100% uden at kny, samtidig den 7" tablet der det sidste år har vundet utallige anmelderpriser som den bedste minitablet på markedet, også bedre end iPad mini. Jeg hører hvad du siger og jeg forventer selvfølgelig heller ikke at kunne få mere end folk vil betale, det er trods alt sådan markedskræfterne fungerer :-) .....jeg er bare lidt forundret over hvor mange der gerne køber en eller anden halvkedelig noname tablet (denver osv) og betaler 13-1400,- for dem, når man kan få en ægte Nexus 7 32gb med en ren Android 4.3 incl. cover for en lille tudse - tænk hvor mange anvendelsesmuligheder sådan en har og (ikke fordi jeg skal lyde somom jeg har røven fuld af penge) hvor lidt en tudse er idag. Det kan også blive så billigt at jeg hellere forærer den væk til en kammerat eller en nevø eller lign. hvis du kan følge mig :)
Redigeret af spawn - 23-Oktober-2013 kl. 23:02 |
|
|
|
|
![]() |
|
azrael
Guld medlem
Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1707 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 24-Oktober-2013 kl. 07:27 |
|
Jeg kan helt klart følge dig. Og hvis du ikke selv vil beholde den, så ville jeg ærligt talt overveje at forære den væk som fødselsdagsgave, f.eks. til en nevø eller kammerat (eller en anden værdigt trængende). Men når det så er sagt, så håber jeg dog for dig, at du finder en aftager til den.
![]() |
|
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
![]() |
|
mylle
Guld medlem
Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 24-Oktober-2013 kl. 08:59 |
|
Har sent dig en PM
|
|
![]() |
|
backfixer
Junior bruger
Oprettet: 19-August-2005 Status: Offline Point: 45 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 24-Oktober-2013 kl. 09:28 |
|
Jeg kender ikke så meget til nexus, Hvilken android version er det?
Er specs som denne?
Er der evt et par billeder af den?
|
|
![]() |
|
Besvar
|
Side 12> |
| Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |