|
S: Dali Mentor II + standere |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
jahafa
Super bruger Oprettet: 04-Februar-2011 Sted: Farum, DK Status: Offline Point: 254 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 14-Februar-2014 kl. 09:38 |
Hej.
Jeg sælger mine Dali Mentor II (kirsebær). De er købt i juni 2012, er uden nogen ridser eller skrammer, og har aldrig fået "tæsk". Emballage og kvittering / garantibevis haves. Et sæt standere vil så også være til salg / kan indgå i handel. Højttalere: http://www.hifiklubben.dk/Products/dali-mentor-2-kompakthojttaler-972/ Standere: http://www.hifiklubben.dk/Products/vm-acoustics-reference-gulvstander-2414/ JH Redigeret af jahafa - 14-Februar-2014 kl. 19:16 |
|
Marantz KI Pearl Lite
Marantz SR5005 B&W 805D Bluesound Node Sonos Connect |
|
wadia
Super bruger Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 423 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tror 6000kr hvis du har alt til dem.....
|
|
JVC DLA-HD750, NAD T787, Mac Mini 2011, Lissau 16:9 Tab-Tension ISF True color , Dali Mentor 6 og Mentor center og Mentor 1 baghter, DaliP-10 DSS subwoofer ,OPPO BDP-83
|
|
jahafa
Super bruger Oprettet: 04-Februar-2011 Sted: Farum, DK Status: Offline Point: 254 |
Funktioner
Tak(0)
|
:-)
En værdiforringelse på 8.800 på 20 måneder!!!! Eller: betal for én, få to + et sæt standere til 1.399,- Tror prisen skal ligge noget højere. JH Redigeret af jahafa - 14-Februar-2014 kl. 19:00 |
|
Marantz KI Pearl Lite
|
Rasmus8D
Guld medlem Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kommer an på hvor travlt man har, men du skal ikke under 50%... Start på 60-70% og se hvad bud du får, folk skal nok byde det de selv synes er værd, ingen bliver skræmt af prisen nu om dage, hvis varen er den de vil have...
|
|
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
|
jahafa
Funktioner
Tak(0)
|
Ja men så lad mig da lufte min pris idé, for at undgå flere 40% vurderinger ;-)
Højttalere (sæt) 8.250 (nypris 11998,-) Standere (sæt) 900,- (nypris 1399,-) Samlet pris (afhentet hos sælger i Farum) 9000,- JH Redigeret af jahafa - 14-Februar-2014 kl. 19:02 |
|
Marantz KI Pearl Lite
|
Rasmus8D
Funktioner
Tak(0)
|
Jo, men det også det vi skriver? Altså start med at gå 30-40% ned, og så se hvad du får af bud, men brugtmarkedet er røv nedern for tiden, folk vil intet give... Så du må nok forvente en del skambud, alternativt skriv fast pris. Men det er næsten 2 år gammelt, så forvent ikke det store :) - Desværre!
Men personligt ville jeg ikke selv gå længere ned, men igen kommer an på hvor hurtigt man vil af med det :) Pøj pøj med salget! :) |
|
|
|
jahafa
Funktioner
Tak(0)
|
Ja men da jeg stadig kun overvejer, har jeg ikke travlt overhovedet.
Ændrer jeg fra vurdering til salg, bliver det med priserne fra mit forrige indlæg. JH. |
|
Marantz KI Pearl Lite
|
Splinten
Guld medlem Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 909 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu forælder højttalere ikke så hurtigt som elektronik, så hvis du ikke har travlt med at komme af med dem, vil jeg umiddelbart forvente en pris omkring de 9.000 kr.
Prøv eventuelt at kikke på hifi4all.dk. Der er pt. ingen Mentor 2 til salg der, men et par Mentor 6 gulvhøjttalere, der er noget ældre end dine. Brugerne på hifi4all.dk er generelt meget realistiske i deres prissætninger. |
|
Rasmus8D
Funktioner
Tak(0)
|
Jamen hvis du ikke er i pengenød, så ha bestemt tålmodighed, de burde også kunne indbringe 8-9.000... Det ville jeg i hvert fald selv stå fast på ;)...
Tit dumper folk deres brugt grej helt vildt, og det bliver der nødvendigvis ikke flere købere af ;) |
|
|
|
Bamse82
Bruger Oprettet: 10-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 203 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jahafa - Det er nu dejligt at du der om en vurdering, men så ikke vil høre hvad folk skriver samt selv har fundet din evt. salgspris.
Jeg vil starte på det samme udgangspunkt som dig, men "risikoen" for at du skal længere ned er bestemt til stede.
|
|
BenQ W1000+ / RaspXBMC / Xbox360 / Wii / PS3 / Onkyo TX-NR609 + Denon AVR-1604 / Harbosat x5 / Harbosub x2 / Basshaker x 2
|
|
Tanaburs
Super bruger Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 445 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det ser nu ud til at dine standere kan købes til 1400 kr sættet i hifiklubben ?
|
|
siccio
Super bruger Oprettet: 21-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 348 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har flere gange set Mentor 6 til 11-12000, plus hifiklubben havde udsalgs pris for et sæt nye for noget tid siden, dette gør at de 8-9 tusind virker som lige voldsomt nok, altså hvis du vil af med dem på brugtbørs, og salgsartikel ikke skal samle støv.
Ville sige max 7000 ved perfekt stand, og ja det er træls at se brugte ting falde, men igen se nu lige hvad Dali Helicon 300 går for brugt. Så ville jeg personligt tøve med 9000 for Mentor 2. Mange har altså en lidt sjov holdning og regner med at brugt grej ikke falder. Gør jer selv den tjeneste at bruge mere tid på at lytte, og brug så lidt flere penge for start og behold tingene længere. Det er rent tilsæt at skifte så hurtigt ud, men ok forretningerne tjener da på det, og nogle gør gode brugt handler. Men bered dig på at tabe større penge, hvis man laver impuls køb, og siger det ikke for at provokere, men hvordan kan du købe så gode, og dyre stander højttalere også ikke være tilfreds så hurtigt efter? Vil du ud og virkelig sparke mange penge efter noget high end grej, eller skal du skifte til Mentor 6 eller andet i samme pris klasse? Går du efter High end så fred være med eventuelt tab på disse, men syntes det er stort tab bare for at skifte til gulv modeller. |
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |