|
k: philips hue |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 34 ![]() -- ![]() Oprettet: 05-November-2011 Sted: København Status: Offline Point: 320 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-November-2014 kl. 16:46 |
Ville lige høre om der var nogen der lå inde med noget philips hue e27 / lightstrips til salg - inden jeg investerer i nyt
![]() så kom frisk ![]() Redigeret af AndreasMo - 05-November-2014 kl. 16:46 |
|
![]() |
|
Chaospling ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 553 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej, det skal siges, atPhilips Hue jo ekstremt sjældent er på tilbud, men Fona har startpakken på tilbud til kr. 1.299,-.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 34 ![]() -- ![]() Oprettet: 05-November-2011 Sted: København Status: Offline Point: 320 |
Tak for info
![]() |
|
![]() |
|
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
Jeg har hentet en i Fona. Sættet kan varmt anbefales
|
|
![]() |
|
Dingo72 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Maj-2012 Sted: DK Status: Offline Point: 16 |
Til info kan man også bruges Phillips egen pendant til HUE (E27), nemlig LUX(E27). Versionerne er ens dog med den forskel at LUX "kun" udsender hvidt lys. Se mere her http://www2.meethue.com/en-us/the-range/hue-lux/. Jeg købte mit startersæt, med tre pærer, til 950 kroner inkl. forsendelse.
|
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Var det Lux eller Hue, du købte til 950? Jeg overvejer selv Hue eller Lux. Jeg tror ikke, at jeg får brug for farve-funktionerne i Hue, men omvendt ved jeg heller ikke, om Lux-pærerne kan sættes til scener/temaer som "Concentration", "Relax", "Reading" osv... Nogen som kan svare på det? Redigeret af Ukke - 08-November-2014 kl. 09:15 |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9430 |
Har netop købt et par Lux, de virker fint sammen med mit øvrige. Dog ingen farver.
Prisen på 220kr er dog meget bedre end en tilsvarende hue, hvis man kan undvære farverne. Iøvrigt så er der forskel på de gamle og nye hue pærer. De første tændte ikke så hurtigt som de nye |
|
![]() |
|
Vejrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-August-2011 Sted: København Status: Offline Point: 687 |
Iahan - har du købt lux pærerne via apple.dk? og er det stadig kun e27 og ikke GU10?
|
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
GU10 fås kun som "Hue" og ikke som "Lux".
|
|
![]() |
|
Vejrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-August-2011 Sted: København Status: Offline Point: 687 |
Ja det er træls... håber det kommer...! ;-)
|
|
![]() |
|
Nå. Jeg tror jeg smutter i Fona efter en Hue-pakke.
Lige nu har jeg Limitless LED smart-pærer, og den fungerer egentlig ganske udemærket. Dog ikke så konfigurerbar som Hue via appen. Ved I i øvrigt, om Hue-lamperne husker forrige indstillinger, hvis der slukkes på kontakten? Det gør mine Limitless LEDs nemlig, og den funktion er jeg ret glad for.
Redigeret af Ukke - 08-November-2014 kl. 12:25 |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
som jeg har læst går Hue lamperne til 100% lys hvis man afbryder 230volt
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |