recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny Software 3.5.2.dvbc.2.1.10 - Build 20100621
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNy Software 3.5.2.dvbc.2.1.10 - Build 20100621

Besvar Besvar Side  123 5>
Forfatter
Besked
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3701
Direkte link til dette indlæg Emne: Ny Software 3.5.2.dvbc.2.1.10 - Build 20100621
    Sendt: 22-Juni-2010 kl. 20:07
Software opdatering den 22. juni 2010

Opdateringen indeholder følgende:

Bemærk at "info om signal kvalitet etc" er nu på 2 x info + delete.

-
VIGTIGT: Der er ændret i visningen/håndteringen af programinfo:
   Tryk på "info"-knappen skifter mellem: programinfo, udvidet programinfo for 
   nuværende program, udvidet programinfo for næste program.
   Højre/Venstre pil ruller i programinfo teksten hvis teksten er lang.
 - Tv/Film arkiv listerne er nu sorteret alfabetisk og dernæst udgivelsesdato - så nyeste 
   emner er først i listen.
 - Tv/Film arkiv listerne har nu udgivelsesdato efter deres titler.
 - Når man benytter alfabetisk visning i shoppen skal man ikke længere trykke ok for at 
   springe til et bogstav via taltasterne.
 - Efter kanalopdateringerne vises antal tv-kanaler og radio-kanaler fundet/tilføjet.
 - Opstartstiden på boksen er kraftigt forbedret.
 - Kanalliste opdaterings tiden er kraftigt forbedret.
 - Der kan nu laves "siderul" med ch+/ch- i genre listerne i shoppen.
 - Forbedringer i stabilitet i forbindelse med Zaptor og brug af Wifi USB dongle
 - Ny "Søge"-funktion i hovedmenuen - som viser nyeste film, mest populære film og "De 
   andre ser" - og søger i alt indhold på Zaptor.
 - Ny søgeside inde i Zaptor shoppen
 - Alfabetisk oversigt viser nyeste film i shoppen
 - Har man Stofa telefoni og vis nummer service - vises indkommende kald på Zaptor boksen 
   dette kan frakobles via Indstillinger -> Brugerflade

Software:
 Software version: 3.5.2.dvbc.2.1.10
 Build date: 20100621
 Build configuration: zaptor-1.4.0
 GUI version: 1.74

Bemærk: Opstartes boksen uden internet forbindelse vil i GUI Version være L1.61

De kendte fejl, som fortsat kan forekomme efter opdateringen vil til enhver tid fremgå under Driftsinformation.

Husk at tråden er til feedback - ikke til diskution om diverse "kundeserviceuhensigsmæssigheder" (langt ord!) osv.

Husk også gerne at notere by og evt. kundenummer hvis det drejer sig om direkte problemer med softwaren!

Redigeret af zulfo - 22-Juni-2010 kl. 23:14
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2010 kl. 20:25
Og softwaren har været klar siden 16-17 tiden Smile

Står boksen i stand by, burde den ganske automagisk opdatere i løbet af natten.
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
MichaelA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-August-2006
Point: 901
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2010 kl. 21:14
Har fået den nye software lagt på, men hvad skete der med info+info+grøn?

Den funktion virker ikke længere...

Kunne altså være fedt, hvis man under den enkelte film kunne se i hvilket lydformat den kan opleves.

Redigeret af MichaelA - 22-Juni-2010 kl. 21:17
Beovision Avant 55"
Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2010 kl. 21:33
Oprindeligt skrevet af MichaelA MichaelA skrev:

Har fået den nye software lagt på, men hvad skete der med info+info+grøn?

Den funktion virker ikke længere...

Michael for pokker - læs lige det der står med fed Wink

Citér  
Kunne altså være fedt, hvis man under den enkelte film kunne se i hvilket lydformat den kan opleves.

Enig, og det har jeg også givet videre til vores content afdeling - men det må kommer senere...

---------
edit:

Wooops, der var vist noget jeg ikke fik med i den oprindelige post - det bliver lige tilføjet!!

Redigeret af zulfo - 22-Juni-2010 kl. 21:35
Lars B

Til top
matthesen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-September-2006
Point: 89
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2010 kl. 21:42
Hehe godt du skælder MichaelA ud for noget du havde glemt i første omgang...  :) 

Men ellers er det hele jo bare perfekt, og især at opstartstiden er så kraftigt forbedret er super.. :D Derudover er det godt er shoppen har fået en omgang, det trængte den også til må man sige..
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2010 kl. 21:46
Oprindeligt skrevet af matthesen matthesen skrev:

Hehe godt du skælder MichaelA ud for noget du havde glemt i første omgang...  :)

Han kan tage det Smile

Citér
Men ellers er det hele jo bare perfekt, og især at opstartstiden er så kraftigt forbedret er super.. :D Derudover er det godt er shoppen har fået en omgang, det trængte den også til må man sige..

Ja, det er nogle rigtig gode forbedringer i denne software, hvis vi skal sige det selv...
Lars B

Til top
MichaelA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-August-2006
Point: 901
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2010 kl. 21:52
ha-ha jep det kan hanWink

Men det er lidt øv med info+info+delete, for lige den knap (delete) har jeg ikke defineret via min Beo4 styring af ZaptorConfused

Redigeret af MichaelA - 22-Juni-2010 kl. 21:54
Beovision Avant 55"
Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v
Til top
pdj1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Juli-2007
Point: 957
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2010 kl. 22:04
Fandt lige et af mine gamle indlæg frem:
Oprindeligt skrevet af pdj1974 pdj1974 skrev:

Thumbs Down1) Valg af menu-punkter ved hjælp af numeriske taster. Vil reducere adgangen til fx. Sputnik og dr.dk tv til 3 tryk.
Thumbs Up2) Drop at der skal trykkes Ok ved bogstavsøg. Der kan kun tastes eet bogstav, så hvorfor trykke ok? Vil både gøre det hurtigere, og mere tydeligt at man ikke skal forsøge at skrive hele programnavnet)
Thumbs Down3) Gruppering af enslydende udsendelser, så der kommer et niveau mere. (Hvis der kun er een udsendelse med et givet navn skal niveau 2 skjules/springes over)
Thumbs Up4) Ud for hver udsendelse skal så vidt muligt vises hvornår den sidst er sendt.
Thumbs Down5) Ud for hver "Udsendelsesgruppe" skal vises hvor mange udsendelser der er i gruppen.
Thumbs Down6) Brug af nummer til valg af program i både første og anden niveau.
Thumbs Down7) Ved køb/valg af udsendelser skal den bare gå igang automatisk efter 3-5 sekunder, og ikke afvente at der trykkes Afspil. (Eller hvad det nu er der står)

Thumbs DownOg hvis I så lige også tilføjer integration til Bonanza oveni, lover jeg at komme forbi med en stor kage Thumbs Up

Et fremskridt, men 2 ud af 8 giver altså ingen kage Wink

Foreløbigt er jeg dog løbet i et stort problem med den nye software! Jeg har heller ikke Delete kodet ind på min Harmony Embarrassed
/Peter

LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live
Til top
mulius Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-Februar-2010
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2010 kl. 22:59
Er der nogen der har telefoni der har prøvet det? Man kan jo få gratis forbrugs afregnet telefoni her i AN-TV så jeg overvejer da at hente det og få porteret det gamle nummer over - bare for at se hvordan det virker og lege med det - jeg har engang rodet med det på medie center under linux men fik det aldrig til at spille...

Jeg er ikke hjemme lige pt. - er der ellers noget der er fedt og nyt jeg skal glæde mig til ;)
Til top
matthesen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-September-2006
Point: 89
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2010 kl. 23:07
Oprindeligt skrevet af mulius mulius skrev:

Er der nogen der har telefoni der har prøvet det? Man kan jo få gratis forbrugs afregnet telefoni her i AN-TV så jeg overvejer da at hente det og få porteret det gamle nummer over - bare for at se hvordan det virker og lege med det - jeg har engang rodet med det på medie center under linux men fik det aldrig til at spille...

Tænker du på det her: "Har man Stofa telefoni og vis nummer service - vises indkommende kald på Zaptor boksen - dette kan frakobles via Indstillinger -> Brugerflade".. Zulfo mangler det ikke også i dit indlæg #0, det skulle da ellers være en del af denne update mig bekendt.. :)

Hvis du tænker mere på telefoni fra Stofa, så læs nogle af de mange andre indlæg eller opret et specifikt omkring dine spørgsmål... :)

Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2010 kl. 23:13

Oprindeligt skrevet af mulius mulius skrev:

Tænker du på det her: "Har man Stofa telefoni og vis nummer service - vises indkommende kald på Zaptor boksen - dette kan frakobles via Indstillinger -> Brugerflade".. Zulfo mangler det ikke også i dit indlæg #0, det skulle da ellers være en del af denne update mig bekendt.. :)

Hvis du tænker mere på telefoni fra Stofa, så læs nogle af de mange andre indlæg eller opret et specifikt omkring dine spørgsmål... :)

Hep, det tilføjer jeg også lige... ved ikke hvorfor det ikke var med i den liste jeg havde oprindeligt.
Lars B

Til top
mulius Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-Februar-2010
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2010 kl. 23:24

Det var mest med vis nummer jeg tænkte på - jeg regner med telefonien er som alle andre steder - jeg har det mest for at de tosser med fastnet kan ringe og spare lidt ;)
Til top

Besvar Besvar Side  123 5>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu