Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
zulfo
Moderator gruppe
Branchemedlem
Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3701
|
Emne: Ny Software 3.5.2.dvbc.2.1.10 - Build 20100621 Sendt: 22-Juni-2010 kl. 20:07 |
Software opdatering den 22. juni 2010
Opdateringen indeholder følgende:
Bemærk at "info om signal kvalitet etc" er nu på 2 x
info + delete. - VIGTIGT: Der er
ændret i visningen/håndteringen af programinfo: Tryk på
"info"-knappen skifter mellem: programinfo, udvidet programinfo for
nuværende
program, udvidet programinfo for næste program. Højre/Venstre
pil ruller i programinfo teksten hvis teksten er lang. - Tv/Film arkiv
listerne er nu sorteret alfabetisk og dernæst udgivelsesdato - så nyeste emner er først i listen. - Tv/Film arkiv listerne har nu udgivelsesdato efter
deres titler. - Når man benytter alfabetisk visning i shoppen skal man
ikke længere trykke ok for at springe til et bogstav via taltasterne. -
Efter kanalopdateringerne vises antal tv-kanaler og radio-kanaler
fundet/tilføjet. - Opstartstiden på boksen er kraftigt
forbedret. - Kanalliste opdaterings tiden er kraftigt
forbedret. - Der kan nu laves "siderul" med ch+/ch- i genre listerne i
shoppen. - Forbedringer i stabilitet i forbindelse med Zaptor og brug
af Wifi USB dongle - Ny "Søge"-funktion i hovedmenuen - som viser
nyeste film, mest populære film og "De andre ser" - og søger i alt indhold på
Zaptor. - Ny søgeside inde i Zaptor shoppen - Alfabetisk
oversigt viser nyeste film i shoppen - Har man Stofa telefoni og vis nummer service - vises indkommende kald på Zaptor boksen dette kan frakobles via Indstillinger -> Brugerflade Software: Software
version: 3.5.2.dvbc.2.1.10 Build date: 20100621 Build
configuration: zaptor-1.4.0 GUI version: 1.74
Bemærk: Opstartes boksen uden internet forbindelse vil i GUI
Version være L1.61
De kendte fejl, som fortsat kan forekomme efter opdateringen vil til enhver tid fremgå under Driftsinformation.
Husk at tråden er til feedback - ikke til diskution om diverse "kundeserviceuhensigsmæssigheder" (langt ord!) osv.
Husk også gerne at notere by og evt. kundenummer hvis det drejer sig om direkte problemer med softwaren!
Redigeret af zulfo - 22-Juni-2010 kl. 23:14
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
|
|
zulfo
Moderator gruppe
Branchemedlem
|
Sendt: 22-Juni-2010 kl. 20:25 |
Og softwaren har været klar siden 16-17 tiden
Står boksen i stand by, burde den ganske automagisk opdatere i løbet af natten.
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
|
|
MichaelA
Guld medlem
Oprettet: 24-August-2006
Point: 901
|
Sendt: 22-Juni-2010 kl. 21:14 |
Har fået den nye software lagt på, men hvad skete der med info+info+grøn?
Den funktion virker ikke længere...
Kunne altså være fedt, hvis man under den enkelte film kunne se i hvilket lydformat den kan opleves.
Redigeret af MichaelA - 22-Juni-2010 kl. 21:17
|
Beovision Avant 55" Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v
|
|
zulfo
Moderator gruppe
Branchemedlem
|
Sendt: 22-Juni-2010 kl. 21:33 |
MichaelA skrev:
Har fået den nye software lagt på, men hvad skete der med info+info+grøn?
Den funktion virker ikke længere... |
Michael for pokker - læs lige det der står med fed
Kunne altså være fedt, hvis man under den enkelte film kunne se i hvilket lydformat den kan opleves. |
Enig, og det har jeg også givet videre til vores content afdeling - men det må kommer senere...
--------- edit:
Wooops, der var vist noget jeg ikke fik med i den oprindelige post - det bliver lige tilføjet!!
Redigeret af zulfo - 22-Juni-2010 kl. 21:35
|
Lars B
|
|
matthesen
Bruger
Oprettet: 16-September-2006
Point: 89
|
Sendt: 22-Juni-2010 kl. 21:42 |
Hehe godt du skælder MichaelA ud for noget du havde glemt i første omgang... :)
Men ellers er det hele jo bare perfekt, og især at opstartstiden er så kraftigt forbedret er super.. :D Derudover er det godt er shoppen har fået en omgang, det trængte den også til må man sige..
|
|
zulfo
Moderator gruppe
Branchemedlem
|
Sendt: 22-Juni-2010 kl. 21:46 |
matthesen skrev:
Hehe godt du skælder MichaelA ud for noget du havde glemt i første omgang... :) |
Han kan tage det
Men ellers er det hele jo bare perfekt, og især at opstartstiden er så kraftigt forbedret er super.. :D Derudover er det godt er shoppen har fået en omgang, det trængte den også til må man sige.. |
Ja, det er nogle rigtig gode forbedringer i denne software, hvis vi skal sige det selv...
|
Lars B
|
|
MichaelA
Guld medlem
Oprettet: 24-August-2006
Point: 901
|
Sendt: 22-Juni-2010 kl. 21:52 |
ha-ha jep det kan han
Men det er lidt øv med info+info+delete, for lige den knap (delete) har jeg ikke defineret via min Beo4 styring af Zaptor
Redigeret af MichaelA - 22-Juni-2010 kl. 21:54
|
Beovision Avant 55" Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v
|
|
pdj1974
Guld medlem
Oprettet: 18-Juli-2007
Point: 957
|
Sendt: 22-Juni-2010 kl. 22:04 |
Fandt lige et af mine gamle indlæg frem:
pdj1974 skrev:
1) Valg af menu-punkter ved hjælp af numeriske taster. Vil reducere adgangen til fx. Sputnik og dr.dk tv til 3 tryk.2) Drop at der skal trykkes Ok ved bogstavsøg. Der kan kun tastes eet bogstav, så hvorfor trykke ok? Vil både gøre det hurtigere, og mere tydeligt at man ikke skal forsøge at skrive hele programnavnet) 3) Gruppering af enslydende udsendelser, så der kommer et niveau mere. (Hvis der kun er een udsendelse med et givet navn skal niveau 2 skjules/springes over) 4) Ud for hver udsendelse skal så vidt muligt vises hvornår den sidst er sendt. 5) Ud for hver "Udsendelsesgruppe" skal vises hvor mange udsendelser der er i gruppen. 6) Brug af nummer til valg af program i både første og anden niveau. 7) Ved køb/valg af udsendelser skal den bare gå igang automatisk efter 3-5 sekunder, og ikke afvente at der trykkes Afspil. (Eller hvad det nu er der står)
Og hvis I så lige også tilføjer integration til Bonanza oveni, lover jeg at komme forbi med en stor kage |
Et fremskridt, men 2 ud af 8 giver altså ingen kage
Foreløbigt er jeg dog løbet i et stort problem med den nye software! Jeg har heller ikke Delete kodet ind på min Harmony
|
/Peter
LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live
|
|
mulius
Ny bruger
Oprettet: 18-Februar-2010
Point: 4
|
Sendt: 22-Juni-2010 kl. 22:59 |
Er der nogen der har telefoni der har prøvet det? Man kan jo få gratis forbrugs afregnet telefoni her i AN-TV så jeg overvejer da at hente det og få porteret det gamle nummer over - bare for at se hvordan det virker og lege med det - jeg har engang rodet med det på medie center under linux men fik det aldrig til at spille...
Jeg er ikke hjemme lige pt. - er der ellers noget der er fedt og nyt jeg skal glæde mig til ;)
|
|
matthesen
Bruger
Oprettet: 16-September-2006
Point: 89
|
Sendt: 22-Juni-2010 kl. 23:07 |
mulius skrev:
Er der nogen der har telefoni der har prøvet det? Man kan jo få gratis forbrugs afregnet telefoni her i AN-TV så jeg overvejer da at hente det og få porteret det gamle nummer over - bare for at se hvordan det virker og lege med det - jeg har engang rodet med det på medie center under linux men fik det aldrig til at spille...
|
Tænker du på det her: "Har man Stofa telefoni og vis nummer service - vises indkommende kald på Zaptor boksen - dette kan frakobles via Indstillinger -> Brugerflade".. Zulfo mangler det ikke også i dit indlæg #0, det skulle da ellers være en del af denne update mig bekendt.. :)
Hvis du tænker mere på telefoni fra Stofa, så læs nogle af de mange andre indlæg eller opret et specifikt omkring dine spørgsmål... :)
|
|
zulfo
Moderator gruppe
Branchemedlem
|
Sendt: 22-Juni-2010 kl. 23:13 |
matthesen skrev:
mulius skrev:
|
Tænker du på det her: "Har man Stofa telefoni og vis nummer service - vises indkommende kald på Zaptor boksen - dette kan frakobles via Indstillinger -> Brugerflade".. Zulfo mangler det ikke også i dit indlæg #0, det skulle da ellers være en del af denne update mig bekendt.. :)
Hvis du tænker mere på telefoni fra Stofa, så læs nogle af de mange andre indlæg eller opret et specifikt omkring dine spørgsmål... :)
|
Hep, det tilføjer jeg også lige... ved ikke hvorfor det ikke var med i den liste jeg havde oprindeligt.
|
Lars B
|
|
mulius
Ny bruger
Oprettet: 18-Februar-2010
Point: 4
|
Sendt: 22-Juni-2010 kl. 23:24 |
matthesen skrev:
|
Det var mest med vis nummer jeg tænkte på - jeg regner med telefonien er som alle andre steder - jeg har det mest for at de tosser med fastnet kan ringe og spare lidt ;)
|
|