|
Billig USB til HMDI konvekter |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
E. Larsen
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 19-Februar-2013 kl. 10:44 |
Kan i anvise en billig USB til HMDI konvekter til PC (ældre bærbar)
|
|
E.L.
|
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4698 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej KL. Jeg søgte selv en for nogle uger siden. Jeg købte ikke, på grund af to ting: Flere af dem har chipset der kører 1920x1080@60Hz, også selv om jeg ville købe i Europa. Jeg undersøgte også denne: Jeg læste at den er god til Office, men ikke til full HD video selvom den laver begrænsninger i farverne. Jeg tror dog at en til USB 3.0 som denne vil være bedre men din ældre bærbare er vel med USB 2? Hilsen Carsten.
|
|
E. Larsen
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak Det er flere USB. processor er Intel Core duo (5 år gl. Toshiba Equium A100- model 338) vist ikke 1080 x 1920 har set på denne: http://www.av-connection.dk/?PGr=5558&ML=791 ved bere ikke om den dur + til min bærbare |
|
E.L.
|
|
E. Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
Skal passe til denne T0shiba bærbar med XP : Link http://www.toshiba.co.uk/discontinued-products/equium-a100-338/ |
|
E.L.
|
|
csell
Funktioner
Tak(0)
|
Hej KL. Jeg tror du skal finde ud af hvad du vil bruge den til. Skal den bare køre Office eller vil du også kunne se Full HD video? Er det i orden hvis farve paletten evt. er begrænset? Gør dig klart, hvilke triks leverandøren har lavet for at overføre signalet over en langsom USB 2 port. Og hvilken skærm vil du bruge. En mindre Computer skærm eller et stort full HD TV? Hvordan klare dit nuværende HD TV f.eks 1920x1080@60Hz? Grunden til at jeg spørger er at vores Sommerhus TV, et PX80 men i full HD ikke kører ret godt fra en PC som default sætter HDMI op til 60 Hz, det går meget bedre med HDMI i 50Hz. Når du har gjort dit behov op, kan du spørge ind til om den er velegnet hos Av-Connection. Ellers har du jo 14 dage returret hvis du bestiller over internettet. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 19-Februar-2013 kl. 14:01 |
|
E. Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
E.L.
|
|
E. Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
1000 tak
Se fodbold, tennis og få film via pc til PX80 (sommerhus) og måske VT50 med HMDI kabel på min pc (konens er med HMDI og Win. 7)så hvis det bliver for bøvet bruger jeg hendes.... (aldig ledig) Kvalitet...ja man er jo forvendt med Boxer kvalitet i sommerhus så ikke fuld HD Hvordan finder man ud af hvordan producenten har fixet det sammen ? |
|
E.L.
|
|
csell
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. Men ellers ville jeg starte der. Ellers kan du prøve at Google. Prøve at spørge Av-Connection, de ved måske noget? Eller prøve at købe med 14 dages returret. Carsten. Redigeret af csell - 19-Februar-2013 kl. 14:44 |
|
E. Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
Men det er jo også et spørgsmål om man ikke skulle købe en ny bærbar med HMDI...det er sku billige p.t. Men jeg har lige købt en Tablet til 5K så det er begrænset hvor meget jeg fremover vil bruge pc. DERFOR undersøges jeg om det er en brugbar smutvej, så man undgår køb af ny (billig pc). men tak igen |
|
E.L.
|
|
csell
Funktioner
Tak(0)
|
har du checket om din nye Tablet skulle have en HDMI udgang?
Carsten.
|
|
E. Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
Svar; Samsung Galaxy Tab 2 (10.1) har ikke HMDI udgang |
|
E.L.
|
|
csell
Funktioner
Tak(0)
|
Hej E.L. Jeg prøvede at kigge på det link du gav til din PC. Og ser at den har TV-out (s-video). Så jeg vil spørge, om du har overvejet at bruge et s-video til s-video kabel sammen med en s-video til SCART Adapter? Hilsen Carsten. |
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |