|
S: DLS M66 højttalere |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
mureren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 710 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-August-2013 kl. 22:08 |
Har et sæt spritnye DLS M66 i Rosewood Piano Gloss finish. Stadig i original indpakning, har ikke engang været åbnet!
Befinder sig i Silkeborg. Vejledende nypris: 22.000 kr.! Pris: 14.000 kr. PS: De kan desværre ikke demonstreres forud, da jeg ikke vil pakke dem ud før et salg. Men de kan selvfølgelig pakkes ud og testes for fejl hos mig, når en handel er indgået. |
|
Mvh. Mureren
"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!" |
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2823 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor er de købt, og hvor lang tid er det siden (Tænker mere på hvor meget reklamationsret der er tilbage)?
|
|
![]() |
|
mureren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 710 |
Der er ikke noget reklamationsret, for der er ingen kvittering hvoraf de specifikt fremgår!
Jeg har købt dem som en del af en (væsentligt!) større handel med det daværende LF Audio (ny ejer nu, men samme navn), og jeg kan sagtens bevise de ikke er stjålet om nødvendigt. |
|
Mvh. Mureren
"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!" |
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Hvad skal man bruge reklamationsret til, til et par passive højtalere? De står jo ikke bare af uden grund. Og hvis de gør, så skyldes det i 99% af alle tilfælde forkert brug (clipping/overbelastning). Og der dækker reklamationen alligevel ikke.
Just sayin' |
|
![]() |
|
Jeg er helt enig med dig ang. reklamationsrettens nødvendighed Ukke.
Men spørgsmålet er nu fint nok alligevel, og måske er det KasperJ's måde at finde ud af/spørge om hvorvidt varerne er "varme", jeg kunne i hvert fald selv have fundet på at spørge som han har gjort. |
|
Mvh. Mureren
|
![]() |
|
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Jo men helt nye højttalere som ikke har været pakke ud kan nu godt have en defekt/transport skade som man ikke kan finde ud af før de er hjemme, da de ikke kan høres før køb.
|
|
![]() |
|
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Høj risiko burde være lig lav pris
|
|
![]() |
|
Måske har jeg formuleret mig lidt vagt! Ved enighed om et køb, kan højttalerne selvfølgelig pakkes ud og tjekkes for transportskader, samt tilsluttes og testes for fejl, hjemme hos mig, inden køber bringer dem hjem. Men jeg vil ikke pakke dem ud for "testpiloter", for derefter at stå med "brugte" højttalere, og intet salg. |
|
Mvh. Mureren
|
![]() |
|
Vil det sige du ikke føler et afslag på 36,36% af vejledende udsalgspris er fair, for en ny og ubrugt vare? |
|
Mvh. Mureren
|
![]() |
|
Selvfølgelig når de kan høres inden køb er det ok, held og lykke med salget :)
|
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2823 |
Der kan da sagtens være produktionsfejl i sådan nogen, jeg har f.eks. haft nogle hvor delefiltret ikke var monteret korrekt fra fabrikken, det medførte at man kunne høre noget der raslede ved høje lydtryk - Bemærkede det først efter en måneds tid, da man skulle ret tæt på for at høre det. Tak til trådstarter for svaret, jeg er desværre ikke interesseret så. Held og lykke med salget.
![]() |
|
![]() |
|
Bump
Og byttes også gerne til Sonos komponenter såsom: Connect:Amp, Play:5, Play:3, PlayBar og Sub |
|
Mvh. Mureren
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |