recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPhone 3GS, nu eller vent?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketiPhone 3GS, nu eller vent?

 Besvar Besvar Side  123 7>
Forfatter
Besked
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Direkte link til dette indlæg Emne: iPhone 3GS, nu eller vent?
    Sendt: 04-Maj-2010 kl. 00:31
Hey all!
 
Jeg står og skal have mig en ny tlf. Er rimelig hooked på en iPhone 3GS med det der Telia Abon. Jeg har Telia i forvejen, så nemmere for mig at blive, i stedet for at skifte til anden udbyder.
 
Men snakken går jo på en 4GS, så bør jeg vente og se tiden an, oder was?
Til top
senned Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-Januar-2009
Status: Offline
Point: 66
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2010 kl. 06:34
Ja vent. Den bliver præsenteret har juli siger rygterne og så går der ca. 1 måned før den kommer i butikkerne.
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2010 kl. 07:11
nice, så er den ude til august?
problemet er så bare, om jeg kan undvære en telefon indtil da :/
den blir jo sikkert lidt dyrere, end den der er nu?
Til top
Irenicus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-December-2009
Status: Offline
Point: 1020
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2010 kl. 09:03
Den får sikkert samme prisniveau som 3GS havde i starten, og falder så. Men 3GS bliver også billigere, når den nye kommer.
Find dig en gammel brugt, og vent til 4. generation kommer.
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8557
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2010 kl. 09:04
Oprindeligt skrevet af senned senned skrev:

Ja vent. Den bliver præsenteret har juli siger rygterne og så går der ca. 1 måned før den kommer i butikkerne.

Den vil højst sandsynligt blive præsenteret på WWDC der allerede er 7. juni.
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1922
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2010 kl. 14:28
Du skal da bare købe en HTC istedetWink
 
Hvis det skal være Iphone ville jeg nok også vente, evt. købe en brugt tlf. i mellemtiden
Til top
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2010 kl. 14:32
Hvad gør HTC bedrer end iPhone Question
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1922
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2010 kl. 14:41
Nu skal det her jo ikke ende i for/imod HTC/Iphone, da de er forskellige og dermed har både fordele og ulemper.
Men af de helt store fordele ved HTC android er efter min mening de mange muligheder for at konfigurere tingene selv, gratis apps mm.
Andre vil mene at det mere styrede koncept fra Apple er at foretrække fordi det betyder bedre samspil, så det er en smagssag. 
 
Men HTC (især Legend/Desire) er efter min mening værd at overveje, hvis man kigger smartphone.
Til top
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2010 kl. 14:46
Se ud til at iPhone ville kunne det samme med HTC (minus Flash og Java), når OS 4 komme til iPhone, og det skulle komme til sommer i år.

Og iPhone 4GS få jo OS 4 fra starten af.

Så før at man vælge skal man lige se hvad OS 4 kan i forholde til andre smartphones, men selvfølgelige hvis man ikke kan lide det lukke system som Apple køre med (man skal havde en Apple iTunes konto, plus man SKAL bruge Apples iTunes), skal man holde sig lang væk fra iPhone og så er alt andet beder en iPhone.

Hvis man er Apple bruge, så er iPhone lette at bruge end andre smartphones og hvis man er PC bruge så er det omvendt.

Redigeret af Startrek - 04-Maj-2010 kl. 14:54
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9332
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2010 kl. 14:57
Oprindeligt skrevet af Startrek Startrek skrev:



Så før at man vælge skal man lige se hvad OS 4 kan i forholde til andre smartphones, men selvfølgelige hvis man ikke kan lide det lukke system som Apple køre med (man skal havde en Apple iTunes konto, plus man SKAL bruge Apples iTunes), skal man holde sig lang væk fra iPhone og så er alt andet beder en iPhone.

 
Vil nu hellere have et lukket system fra Apple, end det ustabile system fra MS. MS understøtter da heller ikke flash og multitasking i deres nye system.

Synes nu mere man skal kikke på hvad der findes i de forskellige app stores før man træffer sit valg.


Redigeret af lahan - 04-Maj-2010 kl. 14:58
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4943
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2010 kl. 15:00
Jeg tror nu at Apple om et år stadig vil have føretrøjen på i brugeroplevelse med deres iPhone sammenlignet med HTC.
  • HTC har fordelen med Flash og bedre browser.

  • Apples 3GS er foreløbig så hurtig at den fejer alt andet af banen og deres næste bliver sikkert endnu hurtigere. Det giver en uovertruffen brugeroplevelse.

  • Begge modeller har mange Applikationer gennem deres market.
    Apples er dog bedst da de har koblet det sammen med kreditkortbetaling.

  • Apples Exchange funktionalitet er den bedste på markedet. Med flere samtidige Kontaktpersoner lister, flere overliggende kalendere og understøttelse af undermapper.

  • HTC har To Do lister i deres Exchange funktionalitet som iPhone mangler.

HTC har potentialet, men Apple har efter min mening stadig det bedste produkt.
Det er til trods for at jeg absolut ikke er Apple fan. Smile


Redigeret af Cyberguyen - 04-Maj-2010 kl. 15:13
Til top
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2010 kl. 15:09
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Oprindeligt skrevet af Startrek Startrek skrev:



Så før at man vælge skal man lige se hvad OS 4 kan i forholde til andre smartphones, men selvfølgelige hvis man ikke kan lide det lukke system som Apple køre med (man skal havde en Apple iTunes konto, plus man SKAL bruge Apples iTunes), skal man holde sig lang væk fra iPhone og så er alt andet beder en iPhone.

 
Vil nu hellere have et lukket system fra Apple, end det ustabile system fra MS. MS understøtter da heller ikke flash og multitasking i deres nye system.

Synes nu mere man skal kikke på hvad der findes i de forskellige app stores før man træffer sit valg.

Ja hvis det komme til de beste app (også gratis app), så er der ingen der komme i nærhed af Apple iPhone, og når det komme til hurtighed så er der hele ingen der komme i nærhed.

Man skal så bare vide at man skal havde programmet Apple iTunes i sin PC (det er gratis) og en Apple iTunes Store konto.

Og når det komme til design så er der ingen der slå Apple, prøve bare at havde en iPhone i hånde og derefter en HTC, nej vel så er en HTC pludselig ikke smart mere.


Redigeret af Startrek - 04-Maj-2010 kl. 15:12
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 7>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu